Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. Wheezy

    GTR בישראל? ובמחיר שפוי

    מדובר פה על רכב שהוא כמעט כולו בעבודת יד, המנוע עבודת יד... ועם המוסכניקים הגרועים בארץ אני בהחלט מדמיין מצב של ירידת ביצועים חדה אחרי טיפול קטן במנוע.
  2. למה כשמתקינים מערכת עם HU איכותי (לדוגמה אחד טוב של פיוניר) לא צריך מנחת? כי יוצאים מנקודת הנחה שהפאנל שיש בסאאב עושה עבודה לא טובה? זה מה שהצלחתי להבין... כאילו לוקחים מהפאנל רק סיגנל לא מוגבר ואז מגבירים אותו עם המגבר. או שבפאנל איכותי יש יציאה לא מוגברת שמיועדת לחיבור למגבר... מה שנשמע לי יותר הגיוני. אם הייתי מתקצב 2000-2500 לכל הסיפור (מגבר מנחת ורמקולים) מה הייתי יכול לקבל בתקציב כזה? (קצת קשה לי להבין לבד כי אני לא יודע בכלל מה טווח המחירים של מנחת)
  3. אז אם אני רוצה לחבר מגבר לHU המקורי אני צריך מנחת? אפשר עוד הסבר קטן על מה זה? ובקשר לשאלה האחרונה... כמה עולה מגבר מינימלי שיוציא מסט קומפוננט בסיסי את כל מה שיש לו?
  4. אני נוהג על סאאב 9-3 מודל 2003, ואני רוצה להתקין שם מערכת רצינית יותר, כי למרות שיש הרבה רמקולים באוטו, האיכות לא משהו בכלל. אי אפשר להחליף את הפאנל, ככה שאני מתכוון להישאר עם המקורי. יש כבר הכנות לרמקולים בכל מקום אפשרי כמעט (3 בדשבורד, בכל הדלתות ובמגש מאחור) ככה שלא צריך לעשות חיתוכים. רציתי לדעת: 1) אם אפשר לחבר לHU המקורי של האוטו מגבר ו4 רמקולים (2 6x9 ו2 קומפוננטים) בלי לעשות חיתוכים ובלי לפרק יותר מדי פלסטיקה (יש לי טראומות מפירוקים של UMI, שלאחריהם הפלסטיקה לא נשארה כשהיתה) 2) האם אפשר לחבר 6x9 וקומפוננטים ישירות לHU המקורי, בלי מגבר, ועדיין לקבל תוצאות סבירות? 3) האם אפשר לחבר בכלל קומפוננטים לHU ישירות? כי מישהו אמר לי שבגלל הקרוס אובר חובה לחבר למגבר, אבל מידת הידע של הבחור מוטלת בספק. 4) מה המחיר של מגבר מינימלי שיצליח לדחוף סט קומפוננטים ו6x9 סבירים (נגיד במחיר של 500 לכל סט) במידה טובה?
  5. תתקן. היא אומרת "אוי נו כולה דפיקה"? במקומך אני אישית דופק לה את האוטו, ואם היא תגיד משהו אני אחזיר לה באותו מטבע ובטון מתנשא בכוונה "אוי נו באמת כולה דפיקה - למה לעשות רעש?". רק ככה אולי היא תפסיק.
  6. תתחדש, האוטו נראה חדש. רק מעניין אותי לדעת אם יש מישהו שבאמת אוהב את הגימור עץ המזוויע הזה שמשום מה שמים במכוניות מהסוג הזה.
  7. למה A8? S8! נסעתי באחת. יא אללה איזה טיל בליסטי...
  8. בפורד פוקוס 2009 שלנו החלונות עולים רק אם ממשיכים להחזיק את כפתור הנעילה בשלט משהו כמו 3 שניות. שווה לנסות.
  9. אני שוקל ללכת לקלין קאר... התקשרתי אליו והוא הציע מחיר אטרקטיבי מאוד לעבודה פנימית + חיצונית + חידוש פנסים. אבל ראיתי שם בנושא (הסטיקי) מישהו שכותב שהוא לקח לשם את האוטו ועשו לו נזק למערכת החשמל... 9000 שקל נזק, והם לא פיצו אותו! קצת מפחיד...
  10. דיפו. זו T שקטה. בכל אופן סיפרו לי על מארז שיש שם של STP (או SPT... אף פעם לא זוכר) שכולל איזה 3-4 חומרים ב70 שקל סה"כ, יוצא משתלם.
  11. הם ישנאו את ישראל לא בגלל הנהגים אלא בגלל המכוניות... מהצד של הHIGH END, אין פה מכוניות על בכלל, חוץ מהR8 וגם זה בקושי. ומהצד השני... זה לא שאנחנו ויאטנם שנוסעים שם במכוניות בנות 40 שנה, את זה אפשר להבין, פה המכוניות החדשות זה כל מיני זבל קוראני כזה שקלארקסון שונא יותר מכל דבר אחר... BTW קראתי לאחרונה את הספר האחרון של קלארקסון - חובה לכל מי שאוהב את התוכנית. בספר הוא לא מדבר על מכוניות, זו פשוט אסופה של הטור שלו מהעיתון, מצחיק בטירוף.
  12. דיברתי עם אבנר מהחידוש פנסים, כנראה נקבע לשבוע הבא. הדבר שהכי מטריד אותי זה המושבים. אני אקפוץ לאוטו דיפו בקרוב לראות איזה תכשירים יש שם.
  13. 2003, לדעתי לא מטאלי, הצבע מאוד פשוט כזה. אני לא אשים כיסויים, לא אוהב את הפיתרון הזה... אני מנסה לחפש מושבים של אוטו מפירוק, אבל הסיכויים למצוא 9-3 מפירוק הם לא גדולים במיוחד.
  14. יש המלצות למקומות שעושים את זה? ומה סדר גודל המחיר? אני מתעניין, למרות שנראה לי שאני אעשה את זה בעצמי, לא מטעמי חיסכון אלא יותר מטעמי כיף (: סאאב 9-3 צבע אפור משעמם, ריפודי בד בצבע בז' בהיר כזה, מה שנקרא "קאמל"
  15. האוטו שלי נראה כמו מזבלה, ונשבר לי. הגיע הזמן לעשות מעשה. הפנסים שרופים לגמרי, כלומר עכורים וצהובים כאלה, איפה מומלץ לעשות חידוש? בחידוש רק מקרצפים חיצונית עם חומר מסויים או ממש מפרקים את הפנס? המושבים... אוי המושבים... מלאים בכתמי מים ומה לא, פשוט מזוייע, כתמים ששם כבר שנים, אבל רק של מים ודברים דומים - אפשר בכלל להוריד? ואם כן - עם איזה חומר? איזה חומרים מומלצים לניקוי הרכב חיצונית? (כלומר וקס וכאלה). הצבע במצב טוב יחסית, לא שרוף. הג'נטים מלוכלכים מאוד - עם מה לנקות? ובכלל, אם יש עוד חומרים מומלצים לשטיפה וניקוי, אשמח לשמוע.
  16. מאז הטסט לא נסעתי באוטו ידני ואני משוכנע שאני יכול לעשות את זה בלי בעיה. מן הסתם ב1 מתוך 100 מקרים יכבה לי האוטו, כמו לכל נהג, אבל באופן עקרוני את המיומנויות האלה יש אנשים שקולטים יותר מהר מאחרים. אני מרשה לעצמי לחשוב שבדברים האלה (המכניים, שדורשים רגש) אני חזק. אבל כרגע כל הקטע של הסתכלות מרחבית והבנה של התנועה בכביש חלש אצלי, כמו אצל כל נהג שנוהג חודש.
  17. יש לי רישיון, ככה שאני לא מדבר מתוך אינטרס אישי. אני מדבר בתור בנאדם שעומד להתגייס ולחזור הביתה פעם בשלושה שבועות-חודש (קורס טיס). אם היו מעלים את הגיל שממנו ניתן לעשות רישיון ל20, לא הייתי יכול לעשות רישיון עד השחרור. פשוט מגוחך לחשוב שבתנאים כאלה יווצר מצב שבו בנאדם מקבל F16 לידיים, אבל אין לו רישיון לנהוג באוטו?! ובקשר ליציאות, הייתי חוזר הביתה לסופ"ש פעם בחודש, ועושה מה? יושב בבית? אין תחבורה ציבורית, אין רישיון. מה אני אמור לעשות?! ובקשר להצעה לפגוע לנהגים בכיס - רע מאוד. מ2 סיבות: 1) יש אנשים שבאמת אין להם כסף, ואולי עשו בתום לב טעות, לא ממניעים של פוזה או נסיון לנהיגה ספורטיבית, אלא פשוט חוסר ניסיון. מגיע להם לקבל כזאת מכה? 2) מהצד השני, יש אנשים (ואני מכיר יותר מדי כאלה) שיש להם מספיק כסף בשביל לחטוף כל סוג של דו"ח בלי להניד עפעף בכלל. ראיתי שהתפתח פה דיון בקשר לגיל הנהגים החדשים בעולם לעומת הגיל שלהם פה, וההשפעה של הנתון הזה על תאונות הדרכים. מישהו פה כתב שבחו"ל יש פחות תאונות כי הנוער בחו"ל יותר בוגר בנפשו. אני מצטער אבל המילה שעולה לי בראש היא בולשיט. צעיר אמריקאי הוא בוגר יותר מצעיר ישראלי?! כנראה שלא נתקלתם בבני נוער אמריקאים. במקום לחוקק חוקים מטופשים, שיאכפו דברים בסיסיים כמו בדיקה של תקינות צמיגים ברכבים שנוסעים על הכביש, סלילה נורמלית של כבישים (ואני לא מדבר על דברים כמו באירופה שיש שיפוע לכביש בהתאם לכיוון הפנייה אלא על הבייסיק, שלא יהיו 2000 טלאים על כל 20 מטר של כביש), ושיפסיקו למכור "שברולט"ים עם 0 כוכבי בטיחות בתור מכוניות חדשות. בושה וחרפה.
  18. ??????
  19. אני לפני רכישת רכב ראשון, ויש בחור ברחוב שלי שבבעלותו הונדה סיוויק קופה (לא האצ'בק) שנת 1995. האוטו לטעמי נראה נהדר, עם ידיות וחצאיות בצבע הרכב, סאנרוף חשמלי שעובד, ג'נטים מקוריים נחמדים, ועוד כל מיני שטויות כאלה. האוטו נראה שמור ומטופל, ובלי הסממנים ה"ערסיים" שאנשים רגילים לראות על סיוויק שכאלה. האוטו בלי מדבקות, בלי שיפורים קוסמטיים (בקליות או אנג'ל אייז וכאלה), ממש נקי חוץ מכמה שריטות. גם מבפנים הריפודים שמורים והכל. הוא שם על האוטו מודעת מכירה, ועליה כתוב שהאוטו עם מנוע ZC, מבט זריז פנימה מראה שהוא אוטומטי, יש לו כיסאות ספורט ושוב, הוא די שמור. כמה שאלות לגבי האוטו: מה זה המנוע ZC הזה? כמה כוח מוצהר יש לו, ולכמה אפשר לצפות בפועל מאוטו בן 14 שנה? האם דגם הקופה שונה מהדגם הרגיל ממשהו, חוץ מהמראה ומספר הדלתות? האם אפשר להחליף את הגיר לגיר ידני, ואם כן מה הפרוצדורה החוקית שצריך לעבור, ומה העלות? כמה חסכוני הוא? האם הרכב זול לאחזקה? יש משהו אחר שצריך לדעת על האוטו?
  20. אחרי חופשה באנגליה-סקוטלנד הגעתי למסקנה שהאופל אינסיניה זה האוטו הכי יפה והכי מושקע בקלאס שלו... האוטו נראה מיליון דולר, ונוסע נהדר, לא ראיתי אחת בלי אבזור מלא אבל יכול להיות שזה פשוט כי מדובר במדינה שבה צריך באמת באמת להתאמץ בשביל למצוא אוטו עם טסות. עכשיו השאלה היא - האם UMI העלובים פרסמו משהו בקשר ליבוא של האינסיניה?
  21. כרגע מותקן ברכב HU פיוניר 1150MP. התקציב לא בדיוק מוגדר... משהו כמו 2500 גג. חשבתי לשים מגבר, קומפוננטים וסאב. השאלה היא אם הקומפוננטים יהיו חזקים מספיק ולא יעלמו בתוך הצליל של הסאב, כי זה רק זוג אחד. אני רוצה סאב שלא יצטרך מונובלוק, אז חשבתי על הפיוניר 306C, בקשר למגברים אני לא מבין, וקומפוננטים חשבתי על משהו כמו המורל פולס, השאלה היא אם יש משהו יותר משתלם באותו תקציב בערך. מה אתם חושבים? יש סטאפ אחר שיותר כדאי? עוד משהו שמדאיג אותי זה איפה בדיוק יכנסו הקומפוננטים בקליאו, אין מקומות בדלתות, אבל יש על הדשבורד 2 מקומות, העניין שנראה לי שהם קטנים מדי... אם למישהו יש ניסיון עם הרכב הזה אני אשמח לשמוע.
  22. עד כדי כך קשה לך להבין שיש אנשים שלא מעוניינים באלפא - ושזה בסדר? כבר מהחתימה שלך אפשר להבין שאתה משוחד ולא אובייקטיבי, יש לך את המחלה של האלפא וזה נהדר אם זה מה שאתה אוהב, לאלפא יש המון צדדים חיוביים ואני מאוד מקווה להיות בעלים של אלפא ביום מן הימים, אבל זה לא מה שאני מחפש כרגע - זה עד כדי כך מפריע לך? הלכתי ולא התלהבתי ממה שראיתי באולם התצוגה, וגם מבדיקות שעשיתי באינטרנט הבנתי שהאמינות של האלפא לא מדהימה, אם אתה חושב שאני טועה אני אשמח אם תרחיב. והדיבור המתנשא שלך לא מוסיף לך כבוד, אתה יכול להפסיק עם זה.
  23. מצטער ששכחתי לעדכן - ה318 ירדה מהפרק, מאוד אהבתי את האוטו אבל זה נראה לא הגיוני לשלם 235K בשביל אוטו שהוא חלש יותר מהנוכחי... מנסה לחפש IS250 במחיר טוב.
  24. האופציה שנקראת 159 נבדקה פיזית באולם תצוגה כשהיה את המבצע ההוא של ה190K. אמנם אני בן 18 ואני כותב את ההודעות אבל השיקולים והתשובות הם של אבא שלי, ככה שהזלזול שלך מטופש ומיותר.
×
×
  • תוכן חדש...