אמא שלי רוצה לעשות עסקת ליסינג - מכונית חדשה לשנתיים וארבעה חודשים והמחיר הוא אותו מחיר לכל הארבע.
השימושים ברכב הם לצורכי מחייה, עבודה, קניות, עירונית ובין-עירונית. בחמש השנים האחרונות הייתה לנו הונדה סיוויק 2004 שמאוד אהבנו, 120 קילומטר בחמש שנים, וזה כנראה ייפחת לשני שליש בגלל שאני מפסיק להשתמש ברכב. הדברים העיקריים שחשובים לה הם בטיחות, נוחות ישיבה, חסכוניות, שמירת הערך של האוטו, ומראה חיצוני. ארבעת המכוניות הם כדלקמן:
Subaru B3
Nissan Tiida
Suzuki SX4
Hyundai i30
אשמח לקבל עזרה מקיפה ככל האפשר ממי שמכיר ומבין.
תודה, ארבל