Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אוטומט בלבד (הרישיון רק לאוטומט, זה לא עניין של העדפה) חשוב שהאוטו יראה טוב, לא חייב להיות פוזה נטו אבל שיראה טוב, כמו הקולט לדוגמה. התקציב עד 15K אבל אם ההבדל בין אוטו של 10K ל15K לא גדול אז עדיף כמה שיותר זול. חשוב כמובן שיהיה אמין וחסכוני. תודה!
  2. אני לא מצליח לערוך את ההודעה הראשית, בכל אופן השקע היה במקום הכי בולט שיש, אבל משום מה חשבתי שזה הכנה לשקע מצת שלא קיים ברמת הגימור הזאת, כי השקע גדול עם מעין פקק לבן בפנים, מה שלא ראיתי זה שבמרכז הפקק יש כניסת 3.5 סטנדרטית.
  3. אמא שלי קיבלה מהעבודה פוקוס 2008, ברמת הגימור הכי נמוכה (ליסינג...) באתר של פורד (הישראלי) רשום בפירוש שיש שקע AUX בכל רמות הגימור, וגם בספר של האוטו כתוב שיש שקע AUX בתא הכפפות, אבל אני לא מוצא אותו! יש איזה משהו שצריך לפרק/להזיז, או שיש טעות גם באתר וגם בספר, ובכלל אין שקע כזה?
  4. בחנות אמרו שבJBL יתנו סאונד טוב יותר מהמורל בלי מגבר, אבל עם מגבר המורל יהיו יותר טובים - הגיוני? (לא יהיה מגבר) ולמה הJBL יקרים יותר? סתם עניין של עלויות יבוא וכו'?
  5. 1) למה אין צורך? 2) הוא לא שמע, הוא מתכוון לעשות קנייה "על עיוור" כנראה, כי אין ממש איפה לשמוע... אתה מדבר על המורל האלה? 3) מגבר/סאב זה משהו שפשוט להעביר אוטו מאוטו לאוטו? מה הטווחי מחירים למשהו סביר?
  6. חבר שלי נוהג על האוטו של אמא שלו, גולף מהשנים 2003-2005 (אני לא זוכר בדיוק) מנוע 1600 אם זה משנה משהו. בכל אופן הוא רוצה סאונד טוב אבל האוטו כנראה ימכר בקרוב אז הוא לא רוצה לשים מאחורה רמקולי ביצה ולקדוח ולעשות חורים וכאלה, הוא הגיע למסקנה שהכי כדאי לשים קומפוננטים כי אותם אפשר להעביר בקלות יחסית לאוטו החדש. הוא קיבל הצעה לJBL GTO6507 במחיר של 650 ש"ח כולל התקנה לינק למוצר, אל תתייחסו למחיר. איך הרמקולים? טובים? יש טובים יותר באותו תקציב בערך? והאם העלאה של התקציב למשהו כמו 1000 שקל תביא לשיפור משמעותי באיכות הסאונד? הם מיועדים בעיקר למוזיקה שחורה, באסים וכו', וגם מזרחית אבל פחות.
  7. אחרי שהחלטנו לוותר על הסובארו B3 השאלה היא איך הקורולה. המטרה היא רכב משפחתי - נוחות ישיבה, בטיחות, ירידת ערך, מראה חיצוני.
  8. אמא שלי רוצה לעשות עסקת ליסינג - מכונית חדשה לשנתיים וארבעה חודשים והמחיר הוא אותו מחיר לכל הארבע. השימושים ברכב הם לצורכי מחייה, עבודה, קניות, עירונית ובין-עירונית. בחמש השנים האחרונות הייתה לנו הונדה סיוויק 2004 שמאוד אהבנו, 120 קילומטר בחמש שנים, וזה כנראה ייפחת לשני שליש בגלל שאני מפסיק להשתמש ברכב. הדברים העיקריים שחשובים לה הם בטיחות, נוחות ישיבה, חסכוניות, שמירת הערך של האוטו, ומראה חיצוני. ארבעת המכוניות הם כדלקמן: Subaru B3 Nissan Tiida Suzuki SX4 Hyundai i30 אשמח לקבל עזרה מקיפה ככל האפשר ממי שמכיר ומבין. תודה, ארבל
  9. לאופל אסטרה שנת 96. צאו מנקודת הנחה שבאוטו אין כלום, כלומר צריך גם משהו שיקרא את הדיסקים (יש שם כזה של קסטות), רמקולים, סאב וכל הדברים האלה (אני באמת לא מבין בזה ויש פה הרבה מושגים שאני לא מכיר אז אני לא רוצה לדבר סתם) אני לא מבין בזה, ואני לא יודע כלום, יש לי בערך 2.5K (ואפשר אולי לעלות ל3K אם תגידו שההבדל יהיה מהותי) ואני צריך גם המלצה למקום טוב שיעשה התקנה כי אני לא הולך להרכיב דברים בעצמי. המטרה היא לשמוע היפ-הופ ושהווליום יהיה כמה שיותר חזק, ועם זאת איכותי. אז מה כדאי לקנות?
  10. אנחנו כבר 3 שנים עם המאזדה 3, ומגיע לאמא שלי רכב חדש מהעבודה (ליסינג כמובן). ההתלבטות היא מאזדה 3 - פורד פוקוס - מיצובישי לנסר. את המאזדה 3 אני לא רוצה, בעיקר כי אנחנו כבר המון זמן עם האוטו הזה (לפני ה3 הנוכחית הייתה 3 אחרת) וצריך קצת גיוון בחיים (:. השאלה היא מתי יתחילו לשווק בארץ את הלנסר 2009? האוטו הוא בין היפים שראיתי, עמדתי מולו באוטומוטור וסירבתי להאמין שזה לא EVO, השאלה היא אם הוא גם טוב בנוסף ליופי שלו. אמא שלי משום מה נדלקה על הפוקוס 2008, איך היא בהשוואה למאזדה 3 וללנסר 2009?
  11. טוב, ההבנה שלי בתחום המכוניות והשיפורים הוא די 0 כרגע אז אני מקווה שתצליחו למצוא את הכוח הנפשי להסביר לי במושגים של מטומטם. בכל אופן, אני עומד לקנות אוטו כנראה בחודשיים הקרובים בתקציב של משהו כמו 40K, כרגע אני חושב על מגאן קופה מנוע 2000 או סיוויק 94 ככה ולשמור לי כסף... וזה יהיה אוטו ידני, מה שלא יהיה. עכשיו, בכל אופן, מה אפשר לעשות בתקציב נורמלי... אין לי סכום מוגדר, אבל תנו לי בטווחים, יעני 1000-2000 - אפשר להחליף X 2000-3000 - אפשר להחליף Y משהו בסגנון הזה. וכמובן כמה זה ישפר. (ואם יש לכם הצעה טובה יותר לאוטו שיהיה גם יפה וגם טוב אני אשמח לשמוע)
  12. Wheezy

    מחפש רכב ב40K

    האמת שהראשונה מאוד סולידית... כל האוטו לבן ונקי, לא ספויילר ולא מדבקות ולא חצאיות פלסטיק ערביות כאלה... הדלתות זה תמיד נחמד, והקסנון מדליק, אבל קלאסה... יש הצעות אחרות? כי יכול להיות שבסוף התקציב יהיה רק 30 בערך, ואז המגאן 2.0 לא נכנסת. יש מצב שאני יכול להביא סאאב 9-5 במצב מעולה, מנוע 2300 מאוד חזק, 180 או 220 כ"ס (לא זוכר איזה מנוע יש לו בדיוק, אחד מהשניים) וקל מאוד לשפר אותו...
  13. Wheezy

    מחפש רכב ב40K

    למה אין כפתור עריכה?! בכל אופן, חשוב לי להוסיף שאני 1.93 גובה ככה שאני צריך אוטו שיהיה מרווח לנהג, לא פאנטום אבל שלא יהיה לי צפוף...
  14. Wheezy

    מחפש רכב ב40K

    מצטער על הדאבל אבל לא מצאתי כפתור עריכה... איך המגאן קופה? כמה אמורה לעלות מגאן קופה 2,000 שנת 1999 בערך? ואיך היא בהשוואה לסיוויק?
  15. Wheezy

    מחפש רכב ב40K

    1) ההורים משלמים את הביטוח אז זה לא שיקול 2) לא רוצה 323, אוטו "רגיל" מדי, לא יודע להסביר את זה, בקיצור לא רוצה. 2 הראשונות כאן יפות ונראות משתלמות... מה אומרים? איזה CIVIC מהרשימה הכי שווה?
  16. רכב לנהג חדש, אני לא מבין יותר מדי במשומשות אבל חשבתי על סיוויק 94 בערך... חשוב לי שהאוטו יראה טוב, כמובן שאני לא מצפה למלכת יופי אבל משהו כמו סיוויק זה מעולה מבחינת העיצוב. שתהיה חסכונית (יחסית) בדלק, אמינה, ושיהיו לה ביצועים טובים, לא בא לי על איזה עגלה. אז - מה מומלץ?
×
×
  • תוכן חדש...