אין ספק שהתמחור מגוחך. 9-5 חדשה מתומחרת בכמעט חצי מיליון - באמת.
גם אנחנו חשבנו לקנות 9-5 שנת 2007, לדעתי האוטו יפהפה.
וזה הAERO, עם מתלים קשיחים מאוד, וכל האבזורים שאפשר לרצות פחות או יותר.
והמנוע... אחחחח המנוע...
2300 טורבו עוצמתי, מפלצת של ממש - במהירויות ביניים (שזה לטעמי מה שמשנה, לעקיפות והתנהלות בבינעירוני) ה9-5 AERO מהירה יותר מ911 טורבו - ואני לא צוחק.
בקשר לכפתורי ההתנעה - היום יש דברים כאלה, אבל סאאב עלו על הפיתרון הזה כבר לפני שנים, עוד לפני שהיו כפתורים דיגיטליים.
עוד משהו שיש בסאאב 2003 שלי שלא ראיתי בשום אוטו אחר מאותם שנים זה מפתח לייזר, כלומר לא מפתח מכאני עם שיניים.
עוד משהו - ה9-3 היא המכונית הראשונה בקלאס שלה שקיבלה 5 כוכבי בטיחות.