Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. ומתרסק XD באופן אישי היה יותר מעניין אותי לראות את אותו טיול, עם ג'יפים חדשים לגמרי, מין השוואה כזאת בין המפלצות הישנות לג'יפים החדשים ועמוסי הטכנולוגיה. דיפנדר מול דיסקברי 3 לנד קרוזר ישן מול לנד קרוזר חדש ועוד הרבה... בנוסף, נראה לי שהג'יפ שהכי מתאים לקלארקסון זה האמר צבאי, בגישת הראש בקיר, לשבור את כל העצים ביער בשביל להגיע לצד השני
  2. תחליט - טראנס או אבי ביטר?
  3. Wheezy

    תחליף לתום קאר?

    כנראה אחד שמקורב ליבואן והצליח להשיג כלי כזה עוד לפני תחילת השיווק.
  4. Wheezy

    תחליף לתום קאר?

    באמת יש קשר בין הכלי הזה לחברה jeep? כי באתר היבואן כתוב בפירוש ג'יפ, וגם הפרונט מועתק מהרנגלרים... איכשהו קשה לי להאמין.
  5. בעזרת השם יהיה בסדר... כשאני רואה מישהו נוסע עם משהו קשור על הגג אני מייד מתרחק, או עוקף אותו. כבר יצא לי לראות פעם איזו דלת שמתעופפת מגג וכמעט מועכת אוטו.
  6. לי אישית זה ברור שזה הולך להיות אוטו של ספריות ושל ילדים עם הורים עם כסף... בתכל'ס זה אוטו שהייתי קונה לילד שלי, למה לא בעצם? הוא לא חזק יותר מכל מכונית מנהלים (למען האמת הוא חלש בהרבה), והוא בטיחותי, כיאה לVW חדשה. נהג רציני שמחפש אוטו לנהיגה יעדיף ללכת על אוטו ישן יותר, אבל חזק יותר. אין הרבה מה לעשות עם אוטו כ"כ חלש...
  7. הקטע המצחיק הוא שאדון ישראל ישראלי שנהג כל החיים שלו על "1600 אוטומט" יכנס לשירוקו 122 וירגיש שהוא נוהג במינימום זונדה F. 122 כ"ס זה בטח לא הרבה, אבל זה משמעותית יותר ממה שיש לכל ה1600 הממוצעות בארץ (כמעט).
  8. מגוחך ומעורר התפעלות באותו זמן... ברור שהעתיד זה מנועים קטנים מוגדשים שיתנו הספק גדול ביחס לגודל שלהם, אבל ראבאק, 2 צילינדרים 900 סמ"ק?!
  9. מה הבעיה? כבר בשיעורי נהיגה המורה הראה לי שאפשר לעשות את זה...
  10. יש לי על הפלאפון תמונה של פונטו אבארת' פה מהארץ. אולי זה יבוא אישי, קשה לי להאמין שזה קיט כי האוטו נראה טוב מכל הכיוונים.
  11. מסכים. אוטו לבן נראה טוב רק על מכוניות יוקרתיות, או מכוניות ספציפיות ברמת גימור גבוהה (כמו גולף)
  12. הבאתי במזוודה קיט שלם (קפיצים בולמים ומוטות פיתול) ולא אמרו לי כלום. אבל אם עושים משלוח... לא יודע.
  13. Wheezy

    סאאב מתה

    אין ספק שהתמחור מגוחך. 9-5 חדשה מתומחרת בכמעט חצי מיליון - באמת. גם אנחנו חשבנו לקנות 9-5 שנת 2007, לדעתי האוטו יפהפה. וזה הAERO, עם מתלים קשיחים מאוד, וכל האבזורים שאפשר לרצות פחות או יותר. והמנוע... אחחחח המנוע... 2300 טורבו עוצמתי, מפלצת של ממש - במהירויות ביניים (שזה לטעמי מה שמשנה, לעקיפות והתנהלות בבינעירוני) ה9-5 AERO מהירה יותר מ911 טורבו - ואני לא צוחק. בקשר לכפתורי ההתנעה - היום יש דברים כאלה, אבל סאאב עלו על הפיתרון הזה כבר לפני שנים, עוד לפני שהיו כפתורים דיגיטליים. עוד משהו שיש בסאאב 2003 שלי שלא ראיתי בשום אוטו אחר מאותם שנים זה מפתח לייזר, כלומר לא מפתח מכאני עם שיניים. עוד משהו - ה9-3 היא המכונית הראשונה בקלאס שלה שקיבלה 5 כוכבי בטיחות.
  14. ג'יימס מיי הוא בערך הבנאדם האחרון שאני מסכים איתו לגבי דברים כאלה. אני דווקא נוטה להסכים עם האמונד בד"כ.
  15. Wheezy

    סאאב מתה

    הפלסטיקה באמת לא משהו. ההשקה הייתה ב2003. והסוויץ' ממוקם ליד בלם היד מסיבה מאוד פשוטה - בגלל שאנשים תולים מחזיקי מפתחות במשקל 500 קילו על המפתח של הרכב, מה שיכול לנתק את המגעים של הסוויץ' ולהרוס אותו, מה שקרה לי פעם ברכב אחר. דברים כאלה הם הדברים שגורמים לי לאהוב את סאאב, דבר כ"כ פשוט אבל אף חברה אחרת לא חשבה לעשות את זה... ובוא לא נשכח שהיום אתה יכול לקנות ב60K סאאב 9-3 מאובזרת עם מנוע 2000 טורבו שמגיע בקלות ל200 כ"ס. איזה אוטו אחר בכלל מתקרב למספרים כאלה?
  16. Wheezy

    סאאב מתה

    משום מה הייתי בטוח שקוניגסג קנו אותם... יש לי 9-3 כרגע, די מרוצה ממנו (אבל בטח לא מUMI)
  17. היא לא מכוערת, אתם מגזימים! היא לא הפרארי הכי יפה שיש אבל אני משוכנע שכל אחד מכם שהיה רואה אותה ברחוב היה מתחיל להזיל ריר...
  18. אולי לא הבנת... הוא עיצב את האוטו ביחד עם פרארי, והיה מעורב בכל שלבי הפיתוח, הוא הכין לעצמו אוטו יחיד במינו, אין עוד אחד כזה בעולם!
  19. הפרונט מזוויע לטעמי...
  20. Wheezy

    diamond vision לפסאט 2005

    הנורות הוזמנו. אבל שאלה אחת עדיין יש לי - מה בקשר לאורות החניה? נראה לי שזה יראה "ערבי" (וסליחה אם מישהו נפגע) אם האורות חניה יהיו צהובים והרגילים לבנים... צריך לקנות אורות חניה לבנים בנפרד או שזה מגיע בחבילה של הDV?
  21. מעניין שהמשטרה אצלנו קונה ניידות חדשות בקצב מסחרר (בנות כמה הג'טה שבשירות? שנה? שנתיים?) בעוד שאצל האמריקאים עדיין משתמשים באותן פורד קראון ויקטוריה כבר שנים... (חוץ מNY, שם קנו כמות לא קטנה של צ'ארג'רים) אבל מצד שני הפורד הישנות האלה מצויידות במנוע 4.6 V8... לא יודע מה איתכם, אם הייתי רואה דבר כזה במראה הייתי עוצר רק מהפחד.
  22. מאוד מזכיר את חו"ל, יותר נכון את ארה"ב. בגלל הצבע הכהה יותר, וגם האיזורים הצבועים... זה לא קופי, אבל זה בהחלט דומה
  23. Wheezy

    diamond vision לפסאט 2005

    ניסיון שני
  24. אני שואל בשביל חבר שרוצה להזמין diamond vision לפסאט 2005 מכאן. איזה סוג צריך? H7 או H4? ומאיפה הכי כדאי לקנות? ועוד שאלה - הקיט של הדיימונד ויז'ן מגיע עם אורות חניה לבנים?
  25. נראה לי אני אלך עליו. כמה אמורה לעלות העבודה? זו התקנה מסובכת? הבנתי מה ההבדל הטכני בין 50/50 למלא, אבל מה ההבדל המעשי? ה50/50 נותן צליל חלש בחצי?
×
×
  • תוכן חדש...