Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. נראה ממש ממש טוב http://www.kenwood.eu/products/car/multimedia/receivers/DNX520VBT/ נראה מקורי, הסאונד בטח יהיה איכותי (KENWOOD זה אולי לא ALPINE אבל בוודאות טוב יותר מהמקורי) וכולל את כל הפיצ'רים. בעיה - לא מצאתי לא בEBAY ולא בZAP. מה המחיר? בטח המון...
  2. ממש ממש לא. כל אדם הוא חף מפשע עד שהוכחה אשמתו, ולא להיפך. זה הבסיס הכי בסיסי של מערכת המשפט שלנו. באותה מידה אפשר לשים מישהו במאסר עולם על רצח, אם הוא לא יוכיח שהוא לא רצח.
  3. אנחנו היינו השבוע בצ'מפיון והחלטנו לחכות איזה חודש. היורו ירד ביותר מ15%, לא יתכן שהמחירים לא ירדו אפילו בקצת.
  4. הרכב המדובר הוא סיאט לאון חדשה. בקשר לרצפה הכפולה - נראה לי לא פרקטי בשבילי, זה ייקח חלק גדול מדי מהבגאז'. אבל התקנה על התיבה של הסאב נשמע מעניין... השאלה אם כל הרטט מהבאס לא ידפוק את המגבר/יפגע בביצועי הסאב
  5. עוד אין מגבר אחד, ככה שיהיה אפשר לבחור אחד קטן שיתאים. כשיגיע הרגע אפנה ליוסי. תודה רבה.
  6. נגיד ואני אקדח בסוף, אני עדיין מעדיף לא לשים בתא המטען, בשביל לא להקטין אותו וגם כי זה בולט מדי כשפותחים אותו. מה החסרונות בהתקנה מתחת למושב? צריך לפרק את המושב לגמרי בהתקנה?
  7. אם שוטר רוצה הוא יכול להחרים ציוד? ואיפה הגבול? אם מישהו מעצבן אותו הוא יכול להחרים גם HU מקורי מהיצרן? הרי אין לך קבלה עליו, והוא יכול להגיד "לא מבין בזה, אולי זה מהיצרן ואולי לא" ולהחרים לך אותו. ואח"כ לך תוכיח שאין לך אחות... ומה עם ההיפך? יש רכבים שמגיעים מהיצרן עם HU "אפטרמרקט" כמו סקודות שמגיעות עם קנווד וכו'. כשאתה קונה רכב אתה לא מקבל קבלה על הHU!
  8. יום אחד אני ארצה למכור את האוטו, ו4 (או יותר) חורים בגב המושב פשוט לא נראים טוב.
  9. אולי אפשר לעשות איזה קומבינה ולחבר את המגבר לתיבה של הסאב? או שהרעידות יהרגו אותו? ומה לגבי התקנה של המגבר מתחת למושב? יכאב לי הלב שיקדחו לי באוטו, זה לא לגמרי רציונלי, וחוץ מזה זה לא אוטו שהוא רק שלי, הוא גם של אבא שלי והוא לא יאהב את הרעיון.
  10. מה זה הסאנרוף המוזר הזה?
  11. אני לפני רכישה של רכב חדש וחושב להתקין בו מערכת רצינית, שתכלול מגבר. יש דרך להתקין מגבר בלי קידוחים/חיתוכים וכו'? מספיק כואב לי העניין של פירוק והרכבה של פלסטיקה בשביל להעביר חיווט, אבל עם זה אני מוכן לחיות. לעומת זאת קידוחים מאחורי המושב האחורי בשביל להתקין מגבר בתא המטען זה משהו שאני לא מוכן לעשות.
  12. העובדי מטבח בבסיס חצרים עלו על פטנט מדהים - מסתבר שהגודל של הפלאפון מגע הבסיסי של סמסונג תואם בדיוק לגודל של קסטה, הם שמים שיר ברמקול של הפלאפון ודוחפים אותו לרדיו, וזה נשמע ברמקולים! הייתי בשוק.
  13. http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לא יאומן איך פגיעה חזיתית במהירות לא מאוד גבוהה עיקמה ושברה את כל התחתית של האוטו... כאילו עשו אותו מנייר. http://www.youtube.com/watch?v=tdbbkov7QDc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ככה זה צריך להיראות... החלק הקדמי קורס כמו שצריך, ותא הנוסעים נשאר כמעט ללא פגע. ויפה לראות את כריות הוילון מכל הצדדים. פעם ראשונה שזה קורה לי אבל זה אשכרה מכעיס אותי שמביאים את הסיני הזה לארץ, זה באמת באמת מכעיס אותי. ובגלל שהמחיר גבוה אנשים יקנו ויחשבו שזה משהו איכותי... אני באופן אישי לא נכנס לרכב כזה בחיים.
  14. שטות. היצרן שם מנורות מסויימות במקומות מסויימים אחרי הרבה מחשבה, לדחוף איזה לד שהורס לך את כל הראיית לילה זה הדבר הכי גרוע שהיית יכול לעשות. ונראה שזה לקח הרבה זמן, בטח גם עלה המון כסף. בקיצור מיותר ומסוכן.
  15. הם יזרקו שם מלא ניקלים וסאנרופים ודברים חשמליים והישראלי יתלהב... מעניין בכמה אחוזים הולכים לעלות ההרוגים בתאונות דרכים אחרי שיתחילו לשווק את הזבל הזה.
  16. "בעוד 10 שנים יהיו מכוניות מגניבות, מפוארות, ומתוחכמות יותר"?! זה אוטו בן 7, כבר היום כל רכב ממוצע עדיף על הC5 הזאת, אז עוד 10 שנים זה בכלל יהיה גרוטאה.
  17. פשוט לא נכון. אני נוסע כבר כמה שנים על אוטו עם צ'יפ (מה שנקרא STAGE 1) ואין שום תקלות.
  18. יותר זול? אם אתה קונה 1.4TSI אתה יכול באלפי שקלים בודדים לעשות אותו חזק יותר מה2.0TSI
  19. אל תיקח את זה באופן לא נכון אבל - למה שתרצה להחזיק את האוטו הזה עוד 10 שנים? למה שעוד 9 שנים תרצה לנהוג באוטו בן 16 שנה? אם זה היה אוטו עם ערך אספני כלשהו (נגיד איזה מאסל אמריקאי או מכונית שהיא מיוחדת באופן כלשהו) או מרגשת במיוחד (רכב ספורטיבי מיוחד) אז הייתי מבין - אבל למה להחזיק סיטרואן כזאת כ"כ הרבה זמן? אם זה משיקולי תקציב הייתי מבין, מן הסתם, אבל כתבת שתכננת להחליף עוד שנתיים, כלומר כנראה יש לך את האמצעים לעשות את זה.
  20. תמיד אפשר לשים רמקולים במגש מאחורה. לחבר שלי יש passat 2005 וגם שם יש מתכת מתחת למגש, אפשר לחתוך את זה זה לא בעיה.
  21. אם תעשה עבודה יפה עם בד (לבד אולי?) ואקדח סיכות זה יכול לצאת יפה.
  22. Wheezy

    קומקום חשמלי לרכב

    הוא צודק. חיפוש קצר בגוגל מצא לי קומקום של בוש בוואללה שופס עם צריכה של 2400W. קצת מוזר אבל זו האמת.
  23. אפשר להתקין את זה גם בארץ... עשיתי נסיעת מבחן על FR וזה היה מותקן שם. האמת שלא אהבתי. בפוקוס יש לנו חיישנים מקוריים שרק מצפצפים, בלי חיווי ויזואלי, והאמת שזה מספיק לי, הנורות האלה זה לא משהו. מה שכן הייתי רוצה זה מערכת כמו בVAG החדשות, שאשכרה רואים על המסך מאיזה כיוון בדיוק אתה מתקרב למכשול וכו'
  24. Wheezy

    קומקום חשמלי לרכב

    למה קומקום? אני בטוח שיש שנאי שמתחבר לשקע מצת ונותן לך שקע רגיל 220V כמו בבית... ואז תחבר מה שאתה רוצה.
  25. אני גם חושב בכיוון של סיני. נראה מקורי, ממשק שנראה טוב ולא סיני טיפוסי, ומקבל ביקורות טובות (באופן יחסי). IGO 8 זו תוכנה נהדרת וגמישה שאני כבר מכיר ואני לא רוצה לעבור לאחת אחרת. איכות סאונד - אני לא מחפש משהו מדהים, אני מאמין שהסיני הזה ייתן איכות זהה למערכת המקורית (עם הרמקולים המקוריים) וזה מספיק לי. עוד לא החלטתי וכלום עוד לא סגור אבל זה הכיוון כרגע. ולמען האמת, נראה לי עדיף לשים 2300 שקל על מוצר שאולי יתקלקל ויהיה גרוע, מאשר לשים 16K על מוצר שיהיה מדהים ויעבוד לנצח.
×
×
  • תוכן חדש...