Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. פורד מונדאו. הטאסות הכי יפות שראיתי בחיים מותקנות על אלפא 159, צריך להתקרב מאוד בשביל להבין שזה טאסה ולא מגנזיום. אני מאוד אוהב את הג'נט של המאזדה 3 החדשות, אם הוא לא היה כזה נפוץ הוא היה מאוד מיוחד (:
  2. קניתי היום בACE סט של מטליות מיקרופייבר לניקוי הרכב. הגיע עם זה כפפה כזאת, ספוג, מטלית עדינה ומטלית גסה (גסה באופן יחסי, היא עדיין מאוד מאוד עדינה) במחיר שווה לכל נפש, עובד מצויין.
  3. מה פסול בלרצות שהרכב שלך יראה טוב יותר? אתה יכול להגיד לי ברצינות שהרכב היה נראה טוב יותר עם טאסות? אני מניח שהתשובה היא לא. לא כל מה שנראה טוב הוא "ניקור עיניים", אני לא מבין מאיפה מגיעה הגישה המטופשת הזאת. אם כולם היו חושבים כמוך היום כל המכוניות היו נראות כמו קופסה עם גלגלים. ומה זה בכלל "מנקר עיניים"? אם משהו נראה טוב אנשים אוהבים להסתכל עליו, זה תוצר לוואי. באותה מידה אפשר להגיד שהמונה ליזה מנקרת עיניים, ולכן לא צריך להציג אותה בלובר.
  4. מתכנן היום שטיפה מושקעת לרכב. אבל אין לי מטליות/ספוגים/סבון לעבוד איתם. מה מומלץ לקנות?
  5. את הSTI הלבנה ראיתי (כנראה) אתמול בפתח תקווה. זה פשוט לא נראה טוב לדעתי כשזה רק על המכסה מנוע ותא המטען. הייתי רוצה לעשות משהו כמו בתמונה. (וגם מבקש הצעת מחיר לעבודה דומה)
  6. אתה לא מודאג מהאספקט החוקי? גם נורות כמו הdiamond vision ודומיו זה לא בדיוק חוקי, אבל אם בוחן תנועה תופס אותך עם קיט מאולתר כזה ממש אכלת אותה.
  7. קליאו ספורט זה פוזה לא קטנה, אל תצטנע מה הסדר גודל של עלות קיט HID פיליפס כזה?
  8. בחיים לא חשבתי על זה שיש מידות לטאסות בכלל... מבחינתי טאסה זה טאסה. אם זה לא "מגנזיום" זה פשוט לא זה. והאמת שבגלל שבטאסות החדשות יש הרבה יותר שטח שהוא פלסטיק ולא "אוויר" שבין החישורים (במרכז של הטאסה יש "צלחת" גדולה כזאת מפלסטיק) דווקא מתקבלת אשליה שהגלגל קטן יותר. לפחות בתמונה.
  9. באותה מידה זה היה יכול להיות מישהו חמום מוח היה מפרק לך את 2 המכוניות ודוקר אותך אחרי שלקחת את הזמן שלך.
  10. אני לא מציג את עצמי כ"דוקטוראת" של מוצרי אלקטרוניקה, אבל אני עומד מאחורי מה שאמרתי ב100%. אם אתה אמרת משהו אתה צריך להוכיח שהוא נכון, ולא אני זה שצריך להוכיח שאתה טועה. והייתי בוחר בגולף מן הסתם, לרגע לא השוותי בין המזדה 2000 לגולף TSI אלא לגולף 1.6FSI
  11. להתייחס כאילו יש לו 4 כוכבי בטיחות? לא הבנתי. הדגם שבארץ ימכר עם ESP? כי אם לא, אז ברור שאין לו 4 כוכבים, ESP היא מערכת חשובה מאוד שיכולה להציל מתאונה בהמון מקרים. זה כמו להגיד שאם היו ברכב עוד 16 כריות אוויר הוא היה מקבל 5 כוכבים אז צריך להתייחס אליו ככזה.
  12. רק עכשיו בדקתי ו... 3 כוכבי בטיחות. האמת, די מטריד שהכבישים הולכים להיות מוצפים באלטו
  13. קצת "מצוייר" מדי... נראה כמו צעצוע. לא מדמיין את עצמי נוהג בדבר כזה.
  14. מזל ש"כל העולם יודע". אם אתה משווה מזדה 3 מנוע 2000 לגולף 1600 המזדה משתווה מבחינת הבטיחות, מתעלה בהרבה מבחינת המנוע, ומשתווה גם בגיר. בקשר לטושיבה - "אחת מ5 יצרניות מסכי הטלויזיה בעולם". אין ספק ש"מסכי טלויזיה" זה מונח מדוייק מאוד. במקרה נפלת פה על מישהו שמבין עניין, אז בוא תגיד לי על מה אתה מדבר כשאתה אומר "מסכי טלויזיה". צ'יפסטים? מטריצות LCD? פאנלים של פלזמה? מסכי OLED? הקרנה אחורית? את השטויות שאתה מוכר ללקוחות שלך אל תנסה למכור גם לי. הטלויזיות הכי טובות שיש לטושיבה הן טובות אבל רוב הREGZA שמוכרים פה בארץ זה ממוצע ולא יותר. טושיבה הם בטח לא מהמותגים המובילים בעולם בטלויזיות LCD, וזה לא משנה איך תסתכל על זה. דרך אגב, אני ב99% בטוח שטושיבה בכלל לא מייצרים פאנלים של LCD. ולאחר בדיקה קצרה בגוגל, לא מצאתי שום מקור שמדבר על טושיבה כיצרן, יש לך את סמסונג, פיליפס (LG), שארפ ו2 הסיניים (צ'ימיי וAOC)
  15. יש יבואנים שידרשו משהו קרוב ל10K רק על ג'נטים 17 אינץ', או רק על סאנרוף. (ושלא נדבר על יבואנים שמבקשים 25K בשביל ריפודים) ככה שכן, בשביל 10K זה נהדר. ראיתי היום פרסומת בטלויזיה לייטי. אם המנוע היה חזק יותר זה היה אטרקטיבי בעיניי. רכב של טון וחצי עם 100 כ"ס... נשמע לי קצת חלש מדי. ה1.4TSI של הקונצרן מתלבש שם פיקס, מוזר שלא מציעים אותו. אפילו לא בחו"ל! אולי זה היתרון היחסי של הטיגואן שהם רוצים לשמר? כרגע מוצעים רק 3 מנועים: ה1.2TSI וה2.0 דיזל שמוצעים בארץ, ו1.8T
  16. Wheezy

    איך להימנע מפגיעות חניה?

    אל תשכח לצלם ולהראות בפרום כשתתקין, לטובת המטורפים האחרים P:
  17. גם ברכב שלי צריך... הבנתי שיש הבדל בין חידוש לפנסים פלסטיק וזכוכית. איך זה בגולף?
  18. זה לא הכל אבל זה רכב מאוד קטן עם מנוע 2000 שנותן הספק גדול (לא גדול יחסית למנוע בנפח כזה אלא לרכב בגודל כזה). המנוע מאוד מסורס, באופן מלאכותי, הרכב הזה לא עומד עם שום tsi אבל מכאן ועד להגיד "הרכב לא זז" יש מרחק. נסעת פעם ברכב ליסינג?
  19. "לא זז" זה קצת מוגזם... 136 כ"ס על רכב כזה קטן זה בכלל לא רע, בטח הרבה יותר טוב מכל הרכבי ליסינג על הכבישים (וכמובן הרבה יותר טוב מה1.6).
  20. אני לא מבין על מה אתה מדבר. מאזדה 3 - 5 כוכבי בטיחות ביורו ncap, בדיוק כמו בגולף. ובגרסאות שאנחנו מדברים עליהן (מאזדה 3 2.0 מול גולף 1.6) המנוע הרבה יותר חדש וטוב במאזדה. בקשר לגיר אני לא בטוח מה יש בגולף (כבר משווקים אותם עם DSG?). ואם כבר נכנסנו לאלקטרוניקה, אני אסביר במונחים שאתה תבין. VW זה כמו טלויזיות של טושיבה בארץ. מותג סביר ופשוט לחלוטין, שבאמצעים שיווקיים הצליחו לשכנע את הציבור הרחב שהוא פאר היצירה.
  21. הכל תלוי בכמה חזקה היא תהיה ברמזורים. אם היה תספק לערס המצוי את הדאווין שהוא מחפש - יש מצב שאנחנו מסתכלים פה על הצלחה גדולה.
  22. אוקיי, אז הגענו להבנה. הגולף 160 עדיפה על הA3 וה1 הבסיסיות. אבל זה לא הופך את הגולף לרכב פרימיום.
  23. אבל בתכלס הגולף כן רכב פרימיום, כי יש לך את הTSI עם כל השכלולים. רגע, בעצם הטיעון הזה לא תפס לגבי הA3, אז שכח מזה.
×
×
  • תוכן חדש...