Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. מה הקשר ל"עדר הליסינג"? הגולף 1.4TSI מתומחרת גבוה באופן שרירותי לחלוטין, כי רוצים לשווק אותה בתור "baby GTI" למרות שהעלות של הרכב ליבואן (לפי מחירו בחו"ל) לא דומה בכלל. השוואה פשוטה - לאון TSI לעומת גולף TSI. מנועים עם כוח זהה (160 אבל המנוע של הלאון פתוח יותר לשיפורים), אותה פלטפורמה, כמעט כל המכלולים זהים, והלאון יותר מאובזרת. הגולף מתומחרת 36K יותר. למה?! גולף הכי בסיסית שיש עולה כ130K (אם אני זוכר נכון). למה לקנות כזאת כשאפשר להוסיף כ5K ולקחת את הלאון TSI שהיא עדיפה בכל אספקט? למה? כי גולף הפך איכשהו בארץ לשם שמשדר סוג של יוקרה, למרות שבאירופה גולף זה סתם עוד VW קטנה ומשעממת (חוץ מהGTI כמובן)
  2. הגולף מתומחרות גבוה באופן שערורייתי לחלוטין.
  3. לפני שבוע וחצי ישבנו בסוכנות צ'מפיון והם אמרו לנו שבוודאות המחיר לא ירד בעקבות נפילת היורו. אמרנו להם שנחזור עוד חודש ונראה מה קרה... נראה לי שלא תהיה להם ברירה אלא לחתוך.
  4. יש לך פה מבחר של פיונירים החל מ900 ש"ח וב1500 יש Alpine שאמור להיות נהדר.
  5. לHU הזה יש מסך קטן מאוד ואין אפשרות לעשות fast forward בשירים... נראה לי כדאי לוותר עליו.
  6. נראה לי שאני אקח את זה... הם מבקשים על זה 6000 ש"ח אבל תוך 5 דקות זה כבר ירד ל2000, בטח גם אפשר להוציא מהם את זה בחינם. החיישנים זה בטח לא מזיק, ואני פשוט אוהב את הסאנרוף.
  7. לחלוטין שוחד. המונח מתאים באופן מושלם. ואם היו אומרים לי שלא מעבירים אותי בלי להחליף לוחית - הייתי הולך ומביא לוחית ממקום אחר, העיקר לא לשלם להם.
  8. באופן אישי הייתי מעדיף לגרוט את הרכב מאשר להתקין לו חיישנים בהתקנה מקומית... ראיתי איך הם עושים את זה - לא תודה. בלאון לקחת את החבילה הזאת של הסאנרוף והחיישנים המקוריים? ובקשר לחניה - לא נראה לי שיש צורך ללכת במיוחד ולהתאמן, עם הזמן זה יבוא לך לבד, מהרגע שנגמר לי המלווה לקח לי בערך חודש להשתלט על זה.
  9. אבל בעצם האשם הוא הנהג שהגיע מימין, ולא היה קשור למירוץ בכלל... במקרה הזה זה מירוץ שנגמר רע, אבל לא בגלל שזה היה מירוץ. זה לא מירוץ שנגמר רע, אלא מעבר באור אדום שנגמר רע.
  10. היום נסעתי אחרי שירוקו 2.0 לבנה עם מדבקה של REVO... הצבע הכי יפה לרכב הזה.
  11. זה רמת אבזור "ספורט", אני מניח שהוא קנה מהמבצע.
  12. לפי הסיטואציה שאתה מתאר נשמע שהוא ממש ניסה להוריד אותך מהכביש... על כזה דבר לא הייתי סולח. אני לא יודע מה הייתי עושה בכזה מצב לחץ, אבל מה שאני מקווה שהייתי עושה זה לתת קיק ולברוח ממנו מהר, וברמזור הבא יוצא אליו ומעכב אותו (עם כמה כוח שידרש) עד שתגיע משטרה.
  13. אין להם את הדבר המעצבן הזה שמעכב כל דבר טוב... נו, איך קוראים לזה... אה! שלטון!
  14. Wheezy

    הגיון בכבישים, איה?

    אני פשוט נוסע במהירות התנועה. אם אתה נע בתוך גוש מכוניות וכולם נוסעים על 120, אין שום סיבה שלא תיסע באותה מהירות.
  15. אני לא אומר שיסעו בכבישי הארץ רק רכבים עם 5 כוכבי בטיחות, אלא שהיבואנים יורשו למכור אך ורק רכבים בעלי 5 כוכבי בטיחות. כלומר אם כבר החלטת לקנות רכב חדש, הוא בהכרח יהיה בעל 5 כוכבים. מן הסתם אי אפשר לזרוק לפח את כל הרכבים שהם לא מודל 2010, אבל צריך להקשות קצת את החיים של מי שקונה רכב לא בטיחותי. אולי זה נשמע כמו אפליה, שמי שגם ככה אין לו כסף לרכב חדש אין לו גם כסף להתייקרות של הביטוח או מה שזה לא יהיה, אבל חיי אדם זה דבר שהוא יותר חשוב מכסף. וכן, יותר חשוב גם מהנוחות של חלק מהאנשים בארץ.
  16. כמעט בכל רכב יהיה מקום כמעט לכל נהג, כל עוד המושב עד הסוף אחורה. אני 1.94 ובנסיעה על איביזה קופרה חדשה היה לי נוח (מבחינת מקום), הבעיה היא שמאחוריי אפילו גמד לא יכול לשבת. ובקשר לפלסטיקה של הלאון - לפני מתיחת הפנים הקונסולה המרכזית באמת לא ברמה גבוהה, גם לא מבחינה עיצובית וגם לא מבחינת חומרים והרכבה, לעומת זאת אחרי מתיחת הפנים (2009) הלאון לא נופלת מהגולף בשום דבר.
  17. לא צריך להיות עשיר. פורד פוקוס מקבלת 5 כוכבי בטיחות, לעומת זאת יש בארץ לנד-קרוזרים עם 2 כריות אוויר. זה לא עניין של כסף אלא של מודעות. כמו שעושים הנחה במיסוי על רכבים שפחות מזהמים, צריך לעשות הנחה במיסוי על רכבים עם דירוג בטיחות גבוה יותר.
  18. אם זה היה תלוי בי, היה בלתי חוקי למכור מכוניות חדשות עם פחות מ5 כוכבי בטיחות ביורו NCAP. בנוסף הייתי מטיל הגבלות חמורות ביותר על מכוניות ישנות. יקומו עכשיו כל בעלי מכוניות האספנות ויעשו רעש - לא אמרתי שצריך לגרוט את המכוניות הישנות או משהו בסגנון, אבל עם כל האהבה למכוניות האספנות, אלה מכוניות בלתי בטיחותיות בעליל. ומי שאין לו כסף לנהוג במכונית בטיחותית שיסע באוטובוס. זה נשמע אכזרי ולא מתחשב אבל חוסר במזומן זה לא תירוץ לנהוג במכונית שתהרוג אותך במקרה של תאונה.
  19. בדיוק על זה חשבתי... לא יאומן כמה טיפש בנאדם יכול להיות, זה פשוט הזוי. במדינה אידיאלית בנאדם כזה היה מפוטר מתפקידו ברגע שהוא אמר דבר כזה.
  20. Wheezy

    [חדשות רכב] Audi A9 Concept

    זה הדבר הכי מדהים שראיתי בחיים אבל לא ברור למה הם משקיעים זמן בפיתוח של ג'נטים מוארים... ומעניין איך עובד הקטע של ההחלפת צבעים, יכול להיות מגניב רצח לנהוג ברכב עם צבע שונה בכל יום. ובקשר ל"איך רואים משהו", זה כנראה חד כיווני כזה, תכלס זה הTINT המושלם. אני כבר יכול לראות את זה ברשימת אבזורים בקטלוג *ידיות בצבע הרכב *מראות צד בצבע הרכב *שמשות בצבע הרכב למה לא בעצם?
  21. עיצוב קצת "מיני ואני" לדעתי, אותה טעות שעשו (שוב, לדעתי) עם הגולף 5... היו צריכים לעשות אותה קצת יותר קרבית.
  22. למען האמת לא הבנתי מה הבעיה. אתם יודעים מי זה, וזה מתועד בוידאו, המשטרה כבר תעשה את העבודה...
  23. מה אתה מנסה להוכיח? אני יוצא נגד ה"שברולטים" בדיוק כמו שאני יוצא נגד הסיני הזה. אח של חבר שלי קנה דייהו מחופשת כזאת, אמרתי לו שהוא מטומטם (אולי עידנתי את זה קצת) ושאני לא מוכן להיכנס למלכודת מוות הזאת, עדיף ללכת ברגל.
  24. תראה מה כתבתי בתגובה אחת למעלה... הוא היה ציני
  25. מה שאתה בעצם מציע זה לבנות מין קופסה שתסגור על המגבר מלמעלה וככה הוא לא יזוז? זה לא יחנוק אותו למוות?
×
×
  • תוכן חדש...