אני לא אומר שיסעו בכבישי הארץ רק רכבים עם 5 כוכבי בטיחות, אלא שהיבואנים יורשו למכור אך ורק רכבים בעלי 5 כוכבי בטיחות.
כלומר אם כבר החלטת לקנות רכב חדש, הוא בהכרח יהיה בעל 5 כוכבים.
מן הסתם אי אפשר לזרוק לפח את כל הרכבים שהם לא מודל 2010, אבל צריך להקשות קצת את החיים של מי שקונה רכב לא בטיחותי.
אולי זה נשמע כמו אפליה, שמי שגם ככה אין לו כסף לרכב חדש אין לו גם כסף להתייקרות של הביטוח או מה שזה לא יהיה, אבל חיי אדם זה דבר שהוא יותר חשוב מכסף.
וכן, יותר חשוב גם מהנוחות של חלק מהאנשים בארץ.