אני מתעלק לעצמי על הטופיק עם שאלה קטנה שנזכרתי בה הרגע.
בלאון נשרפה לי אחת הנורות של הלוחית רישוי מאחורה, מקריאה קצרה באינטרנט הבנתי שיש נורות שעושות בעיות עם הVAGיות החדשות, CAN-BUS או משהו כזה.
אני מחפש נורות לד שיפיקו אור לבן שיאיר את הלוחית. מישהו מכיר מקום שאפשר לקנות בו משהו שבטוח יעבוד? (מקום בארץ, לא להזמין מהאינטרנט)