Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. אחד הרכבים הכי יפים שראיתי. מעניין איך הוא יהיה מתומחר
  2. רק שיביאו גרסה מעניינת של האינסיגניה
  3. הדגש הוא כנראה על "תוקפם 3 חודשים". יש כמה מקומות שאני מכיר שיש בהם סימונים כתומים הרבה יותר מ3 חודשים.
  4. http://www.youtube.com/watch?v=h_CbuQKT8SU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  5. יש בחו"ל גם בריכות, מגרשי גולף, מגרשי כדורסל ובתי קולנוע, ובכל זאת אנשים בונים כאלה אצלם בבית. נשמע לי מאוד הגיוני לבנות גם מסלול נהיגה בבית.
  6. אף פעם לא הבנתי למה אנשים עשירים לא עושים את זה. הרי בחו"ל יש אנשים עם אחוזות שמשתרעות על עשרות דונמים, אנשים כאלה יכולים בקלות להרים מסלול ברמה גבוהה, נגיד כמו המסלול של טופ גיר. יש בזה צד לא חוקי? לנהוג בלי חוקים בשטח שלך על כביש שאתה סללת?
  7. Wheezy

    מבצע של סיאט

    ומה עם הנחה על הקופרה?
  8. אוי ואבוי. "התקנה מקומית" ופרארי באותו משפט. פשע נגד האנושות. אדם שמתקין משהו, ולו הקטן ביותר על פרארי בארץ הוא פושע, לא פחות.
  9. הנהלים בצ'מפיון השתנו. לפני שנה וחצי נתנו לי לעשות נסיעת מבחן על לאון בלי בעיה. היום על גולף GTI רק בליווי הורה. למרות הנוהל הזה, קשה לי להאמין שיסרבו לתת נסיעת מבחן אפילו לילד בן 17 אם הוא יופיע בסוכנות מצוייד בהרבה מאוד כסף מזומן.
  10. מה שמעניין זה שלפי הטיזר זה לא נראה כמו מכונית על, יותר כמו sport saloon כזה. הייתי מנחש גרמני ולא איטלקי.
  11. איזה טריק? לפרפר קצת בגשם?! כל פוקוס 1.6 עושה את זה.
  12. כן, ב6 אני משתמש בזה כל הזמן. וגם בכבישים מהירים אחרים כשהתנועה זורמת אפשר להשתמש בלי בעיה. צריך לשחק מדי פעם עם ה+ וה- על הידית אבל סה"כ זה שימושי.
  13. אם מדברים על הצפות, תראו מה קורה בגני תקווה כשיש גשמים חזקים http://www.youtube.com/watch?v=KOUnT4qgNjw&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  14. דווקא בקרת שיוט זה פיצ'ר שאני משתמש בו לא מעט בלאון. ומאוד חבל לי שאין אותו בGTI, שאנחנו שוקלים לקנות.
  15. אם זה המחיר בפולו, מעניין כמה יחייבו בארץ על החלפה כזאת בפרארי. לא שבעלים של פרארי בארץ יהיה מוטרד מעלות של תיקון כזה, אבל עדיין מעניין.
  16. http://www.youtube.com/watch?v=QQh56geU0X8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. לא נראה לי שמשהו יכול להתחרות בזה. פשוט לא יאומן שיצרן הרשה לעצמו למכור רכב כזה. עוד יותר לא יאומן שמישהו אשכרה קנה!
  17. בשביל לעשות קימוט בפח עם דלת שמכוסה בגומי צריך ממש, אבל ממש להתאמץ.
  18. הוא אמר שהיה משפך...
  19. כמה חבל שהמכונית שהוא מגדיר כ"מכונית המשעממת ביותר בעולם" נחשבת אצלנו בארץ למכונית פאר. קאמרי V6 עם 270 כ"ס... מה שהאדם הממוצע בישראל היה מכנה "טיל בליסטי". כנראה שאם ניתן לאמריקאי הממוצע לנסוע במשפחתומטית 1.6 הממוצעת הוא היה יורה לעצמו בראש
  20. או שתיצור קשר עם בעל אבארת' ותקנה את זה דרכו... מה שכן סט כזה מקורי מהיבואן יעלה הרבה
  21. עד כמה שאני זוכר בFR היו מושבים שונים, ספורטיביים יותר מאשר בספורט אפ
  22. אני לא מצפה שהרכבים יתנהגו בצורה זהה, אבל זו נקודת הייחוס שיש לי. וזה דווקא די הגיוני, סה"כ מדובר על 2 רכבים עם מנועים שאמורים לתת אותו הספק, והלאון קלה יותר.
  23. אני מתעלק לעצמי על הטופיק עם שאלה קטנה שנזכרתי בה הרגע. בלאון נשרפה לי אחת הנורות של הלוחית רישוי מאחורה, מקריאה קצרה באינטרנט הבנתי שיש נורות שעושות בעיות עם הVAGיות החדשות, CAN-BUS או משהו כזה. אני מחפש נורות לד שיפיקו אור לבן שיאיר את הלוחית. מישהו מכיר מקום שאפשר לקנות בו משהו שבטוח יעבוד? (מקום בארץ, לא להזמין מהאינטרנט)
  24. קיט יניקה ייתן לי סאונד מוחשי של פריקה? משהו שיהיה דומה לצליל של הספייסר הזה/פורק? כמה עולה קיט כזה? ובמה זה כרוך? האם מדובר בשינוי רציני מתחת למכסה המנוע? בקשר להבדל שאני מרגיש בין הסאאב המוחלפת ללאון הנוכחית - בסאאב תדלקתי אוקטן 98 ובלאון 95. יכול להיות שזה משהו שאני מרגיש בפועל?
×
×
  • תוכן חדש...