Jump to content

Wheezy

  • הודעות

    707
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wheezy

  1. שווה לעשות ווקס טוב לרכב חדש, אם לא אכפת לך להוציא כמה מאות שקלים הייתי ממליץ על קלין קאר (קרוב אליך, בפ"ת). ואישית אני לא אוהב את השלטים האלו, זה די מגוחך בעיניי. כאילו אתה מתנצל שהרכב שלך זול.
  2. מה גרם לך להבין שהוא לא בשבילך? ממה אתה לא מרוצה? קנית את הרכב בלי לעשות איזה סיבוב קטן לראות שהוא מתאים לך?
  3. באמת מעניין, בד"כ אומרים פה שהblue נותן אור צהוב לגמרי רק טיפה יותר בהיר. אולי פיליפס יצאו בסדרה חדשה?
  4. מה זה משנה מה יש כאן? לפי ההשקפה שלך, אסור להעביר ביקורת כמעט על שום דבר בעולם, כי פה זה לא יותר טוב. לדוגמה, אסור להגיד "איזה משחק מעפן היה לבוסטון אתמול" כי הNBA היא ליגה טובה יותר משלנו בארץ.
  5. תעבור ברחוב ליד פרארי חונה ואפילו לא תסתכל? מאזדה 3 יותר תרגש אותך? זכותך לאהוב מה שאתה רוצה כמובן, אבל אני פשוט מנסה להבין. איך יכול להיות שגם באופן תיאורטי (נגיד ואין שום שיקולי תקציב או פרקטיות) תעדיף דייהטסו על למבו?
  6. הפנסים הקדמיים פשוט מצחיקים בעיניי. אבל אני תמיד מוקסם מהתהליך של קיפול הגג במכוניות כאלה... נראה לי שאם היה לי רכב עם גג מתקפל קשיח המנגנון היה מתקלקל לי אחרי יומיים, כי פשוט לא הייתי מפסיק לפתוח ולסגור אותו
  7. Wheezy

    סיאט בזול, רק היום.

    קיבלתי הצעה של מעל 10% הנחה על הלאון, יפה ומכובד לכל הדעות. (ועדיין הם מרוויחים עליי כסף כתוצאה מנפילת היורו)
  8. גם עם רכב בגודל של פוקוס לא קרה לי שהייתה לי בעיה במציאת חניה (לא משהו שרכב קטן יותר היה פותר). אז איזה יתרון אמיתי יש לאלטו על נגיד גולף?
  9. great news! what?! the dacia sandero just got a new version with automatic gear box great! on other news... וכמו שחשבתי, גם זה מופיע בטיוב (: http://www.youtube.com/watch?v=q0J35f0XjAM&feature=related דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ב1:00 יש קטע טוב, ומייד אח"כ סנדרו עם סמל של רנו! והנה הרגע המרגש http://www.youtube.com/watch?v=hLw1lFwwVZ8&NR=1 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. כשהוא רץ אחרי התאונה זה נראה ממש כאילו הוא מתכוון לזה.
  10. לפי מה שהבנתי מאתר החברה, אמיגו הוא בעצם IGO 8 למתחילים. הרבה פחות תפריטים ואופציות, הרבה יותר פשוט, תכניס כתובת וסע. מבחינת הניווט, המפות והפיצ'רים הכל אותו דבר.
  11. הבעיה היא שכשבנאדם הולך וקונה צמיג מעפן ומתקין אותו ברכב שלו הוא אשם. כשיש חברה שאמורה לטפל ברכב של לקוח, והיא מתקינה לו צמיג מעפן, זו אשמת החברה. הרי 90% (אם לא 99%) מהאנשים שיש להם רכב ליסינג לא יודעים בכלל איזה צמיג יש להם, וגם לא איזו חשיבות יש לזה. מן הסתם לחבר'ה בחברות ההשכרה יש מושג גדול מאוד, אבל הם בוחרים להתקין צמיג זבל בשביל לחסוך בעלויות.
  12. ראיתי את הרכב אתמול. לא יצא לי להסתכל מקרוב כי הקורולה חנתה ואני נסעתי לידה. פנס אחורי מצועצע מדי לטעמי, ואכן יש איתותים במראות. בנוסף המראות היו מקופלות - מתקפלות חשמלית או סתם מישהו ששומר על הרכב החדש שלו?
  13. יש אנשים שאוהבים מכוניות ישנות ולא משנה איזה רכב זה? אני לגמרי מבין אנשים שמשפצים ומשקיעים במכוניות מיוחדות, עם קסם מסויים. אבל דייהטסו כזאת... אני פשוט לא מבין את זה.
  14. Wheezy

    סיאט בזול, רק היום.

    הנחות משמעותיות. לפני חודש וחצי הייתי בסוכנות סיאט בהרצליה ורצו 140K על לאון TSI ידנית, אמרתי שאני מוכן לשלם 130K בגלל ירידת היורו, ענו לי שאין על מה לדבר. חיכיתי חודש וחצי ונחשו מה המחיר? רק מתחילים לדבר מ130K, ואפשר להוציא מהם עוד.
  15. אולי המחירים ירדו קצת בארץ? סוכן של צ'מפיון דרש השבוע 8K על "מערכת מולטימדיה" שכוללת GPS ודיבורית BT ללאון חדשה במעמד הרכישה, וזה עוד לפני משא ומתם.
  16. לא ברור לי האהבה הזאת למכוניות ישנה ומצ'וקמקת. מילא מכונית ישנה שהיא טובה באופן כלשהו, כמו פרארי אספנות או אפילו מוסטנג משנות ה80, אבל דייהטסו מעפנה? לפח הזבל הקרוב ביותר.
  17. לא יודע מה איתכם, לי זה לא משנה. לא משנה כמה חם האוטו, ברגע שאני מניע אותו המזגן מתחיל לעבוד, ותוך פחות מ2 דקות כבר שכחתי שהיה חם כשנכנסתי
  18. אני יודע שזה רכב מאוד קל, וכנראה גם מאוד זריז, אבל עדיין 135 נשמע לי מעט מדי...
  19. אני לא רואה שום קו דמיון בין הג'טה החדשה לסופרב.
  20. Wheezy

    חובבי הגה - תחילת הסוף

    אני כ"כ בטוח בעצמי רק בגלל שלפני כשבועיים יצא לי לדבר עם טייס F16I על הנושא הזה בדיוק, והוא היה מאוד חד משמעי. אני מכיר המון טייסים ואנשים שמתעסקים בתחום, גם מהצבא וגם מהעולם האזרחי, ואני מתכוון לבדוק את הנושא הזה שוב, ולא דרך כתבות מגוגל אלא דרך אנשים שאשכרה חיים את זה. יש מערכות שיכולות להנחית מטוס אבל משתמשים בהם רק בכטב"מים ורק בתנאי מזג אוויר טובים, ויש מערכות שיכולות להטיס מטוס באופן "אוטומטי" אבל לא משתמשים בזה אף פעם, היה איזה ניסוי כזה אבל החליטו שזה לא שווה את זה. ניסויים יש הרבה פעמים, ב"יסעור 2000" הותקנה מערכת hover אוטומטי שפשוט לא עבדה.
  21. Wheezy

    חובבי הגה - תחילת הסוף

    יש כל מיני קונספטים, אבל בארץ אין שום מערכת שאפילו דומה לזה בשימוש.
  22. Wheezy

    חובבי הגה - תחילת הסוף

    אני אומר לך באופן מוחלט וחד משמעי שאין שום מערכת שאפילו מתיימרת להטיס מטוס בגובה 150 מטר. רק בשנים האחרונות נכנסו לתחום מערכות שמסוגלות לייצב מסוק למצב hover באוויר, מכאן ועד טיסה בגובה נמוך המרחק גדול.
  23. אני לא רואה למה שדבר כזה יעלה יותר מ4000 שקל. מה יש שם שצריך לעלות הרבה כסף? מקלט GPS עולה איזה 200 שקל, מסך כזה גם לא עולה כלום, מקלט BT בכלל לא עולה כלום, פאנל איכותי (כלומר כל האלקטרוניקה והדברים שקשורים לסאונד) עולה איזה 2000 שקל ולצערנו המקורי של VAG לא איכותי כמו פאנל טוב של פיוניר. למה זה עולה הרבה כסף? סתם, כי זה כביכול מוצר פרימיום ואפשר לקחת עליו הרבה כסף.
  24. בכלל לא פאדיחה, אני עומד מאחורי הדברים שלי ב100% ואם אתה אשכרה מתכוון להתווכח איתי אני מוכן גם לחפש איזה רכב דיזל ולהקליט אותו. בוודאות אני אומר לך שהייתי שומע את הג'טה TDI מאיזה 50 מטר, ומדובר פה על רכב חדש. אתה רוצה להגיד לי ברצינות שאם תעמוד ברחוב ויעברו אחת אחרי השניה 2 מרצדס E-CLASS, אחת דיזל ואחת בנזין, לא תוכל להגיד לי איזה מנוע יושב באיזה מכונית?
  25. יכול להיות שהמנוע כ"כ חלש שאין ברירה אלא ללחוץ המון בשביל לעמוד בקצב של התנועה.
×
×
  • תוכן חדש...