אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?
חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי
S4 לא ספורטיבית? גם TT לא ספורטיבית?
סתם מכוניות מהירות...
בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?
תודה.
תיכף תגיד לי, מר פולקסוואגן רייסינג, שגם מרצדס SL היא מכונית ספורטיבית. בעצם גם S600 היא ספורטיבית...עם מנוע כזה איך לא ?
על מאיבאך כבר דיברנו ?
מבין ביז'ו ?
אני לא גרוזיני.
ומשקל זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.
גם מנוע זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.
ואני בהחלט יכול לומר לך בוודאות מלאה שהTT אכן ספורטיבית.
משקל ומנוע לא קובע אם המכונית ספורטיבית? אז מה קובע? אם יש לך הגה ספורטיבי או לא?
אז יאללה בוא נקצין את זה קצת ונפתח מועדון של סובארו DL ספורטיביות ללא זנב מאחורה כמו של מכוניות איטיות אחרות....... ידוע שהדיאל עושה 0-100 ב5.5 שניות
אם המכונית כבדה מדיי, והמנוע חלש מדיי (או קטן מדיי) אז המכונית בכלל לא בכיוון של "ספורטיבית", אז אל תבלבל במוח
לא הבנת אותי.
התכוונתי שמנוע ומשקל הם לא 2 המאפיינים היחידים למכונית ספורטיבית.
הם רק 2 מתוך הרבה: התנהגות,אחיזה,תקשור,תגובות מהירות,מנוע ספורטיבי (מנוע ספורטיבי הוא לא בהכרח מנוע גדול וענק) וכו' וכו'...