מי שקנה הבוקר מעריב,שיפתח אותו באמצע ויגלה כתבה "מרהיבה" ביותר.
"מהיר ועצבני גרסת ישראל"...
מכיוון שאין לי פה סורק,אני אביא ציטוטים נבחרים מהכתבה:
מדובר על השיפורים:
"כלי הרכב חמושים באינספור שיפורים,החל בכנפונים ומדפים שנועדו לשפר את אחיזת הכביש
וכלה במערכות האצה מתוחכמות שכוללת בלוני נייטרוקס (חנקן נוזלי בלחץ גבוה המועבר למערכת היניקה של הרכב)
מדובר באיביזרים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים,שמטרתם להפוך את המכונית לבעלת תאוצה יוצאת דופן
,ולהקנות לה יכולת להגיע למהירות של כ250 קמ"ש."
מדובר על המפגש:
"תצוגת המכוניות,שנמשכת בד"כ עד שעות הלילה,היא רק המנה הראשונה לקראת השיא-
מרוצים פיראטיים בכבישי ישראל,כשהמסלול המועדף על הנהגים הוא כביש מספר 6 (חוצה ישראל)"
ציטוט מ"דני"..(שם בדוי):
"נראה לך שניידת משטרה יכולה לתפוס אותי כשאני בהילוך שישי עם נייטרוקס,במהירות 220 קמ"ש? מתפלא דני (שם בדוי)
"המכוניות של המשטרה לא יכולות להגיע למהירות כזו.
כל הבוכנות שלהן נשרפות כבר בהילוך רביעי.בכלל,השוטרים הם לא כאלה נהגים טובים."
שמישהו בבקשה יסרוק את הכתבה המלאה ויעלה לפה...
יש לי תחושה שרוצים לקבור לנו את הספורט המוטורי.
מיכאל,שנהרס לו המצב רוח על הבוקר.