Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. VW RaCiNg

    סיטרואן 4 - C

    זה בסדר. אתה מוזמן להישאר בקונצרן. Golf Mk.5 היא ממש כליל היופי לעומת ה-C4. נ.ב. דה-ז'ה-וו זה לא בצרפתית? לא..לא.. לצערי גם הגולף MK5 מכוערת ביותר, אבל לאט לאט אני מנסה לשכנע את עצמי שהיא ממש מלכת יופי.. (בסוף זה יצליח.. )
  2. באמת חוק דבילי ביותר. בצבא החבר'ה הצעירים יופקדו על המון סוגים של נשק.. ועל המון סוגים של רכבים צבאיים בעלי פוטנציאל הרס הרבה יותר גדול משל רכב פרטי.. אז בצבא הם משתמשים בכל הכלים המסוכנים האלו..וכשהם יוצאים לשבת מותר להם לסוע רק עם 2 אנשים.. ההגיון חוגג.
  3. VW RaCiNg

    סיטרואן 4 - C

    מה זה לעזאזל המפלצת המכוערת הזאת?! שיחנקו המעצבים של סיטרואן.
  4. לפני בערך 5 שנים עצר אותי שוטר... נהגתי רק עם תחתוני בוקסר..הוא רק הסתכל עלי בערך ככה: ואז אמר לי "סע..סע מפה.........ותלבש מכנסיים!!!" (סיפור אמיתי לחלוטין.. לצערי.. )
  5. חוצפה. אחרי שהם גנבו את זה ההתנצלות שקיבלת היא בגודל של 2X2 ס"מ... אם יש לך מספיק זמן ומספיק כסף לעו"ד,הייתי ממליץ לך ללכת לתבוע אותם.
  6. מה רשמת שם? אתה יכול לרשום לנו פה תקציר מקוצר?
  7. זאת הבעיה העיקרית עם החוק הזה. כמות הרכבים על הכביש תגדל,עכשו צעירים שיוצאים לבילוי יצטרכו לקחת 2 רכבים במקום 1. וביחד עם מספר הרכבים גם גודלת הסבירות שלהם להיות מעורבים בתאונה.
  8. מסכים עם עדי. "דני" זו דמות פיקטיבית שנועדה ליצור פרובוקציה,ולעשות את הכתבה יותר פיקנטית. אגב-יום שישי גם אני מוציא את האוטו שלי מהמחסן...מיד אחרי שאני ארכיב עליו את המדפים והכנפונים..
  9. והנה הכתבה המלאה למי שעוד לא קרא: http://images.nana.co.il//Upload/72004/ForumMessageAttachments/ForumMessageImage_498312.jpg
  10. מתארגנת קבוצה לרכישת מדפים מיוחדים לשיפור האחיזה, בכדי שכשניסע מעל 250 קמ"ש ונפעיל את הנייטרוס, נאחוז כהלכה, פרטים נא לשלוח ל"מעריב".... בהחלט נראה "חשוד"....פרסום כתבה כזו בתזמון כזה.....בעיתונות דברים לא מפורסמים סתם, על אחת כמה וכמה כשנושא זה מוצה בעבר אינסוף פעמים, בשני העיתונים הגדולים.. מישהו מנסה לשים לחוק החדש רגל? נשמע ככה. ליאור. אתה צודק בהחלט,נראה כאילו מישהו מנסה להכשיל את החוק. ומה שמפחיד אותי זה שהוא עושה זאת בעזרת התקשורת,והרי ידוע שכל פיפס קטן של התקשורת מסוגל להפיל עולמות. אבל בכל זאת,בואו נהיה אופטימיים ונקווה לטוב.
  11. בחיי שאני מקווה שכתבה תשפיע דווקא לטובה,אבל אתה הרי מכיר את מרפי..(המניאק עם החוקים.. )
  12. איך זה מחזק בדיוק? אחרי כתבה כזאת אנשים יגידו: "מכוניות ספורט משופרות זה מסוכן מאוד" "נהגי מכוניות כאלה הם פורעי חוק מסוכנים" "יש להורות למשטרה להלחם בהם בתקיפות" "ואסור לתת לגיטימציה להתפרעות שכזאת" "ויש למגר את התופעה לחלוטין,זו פורענות"
  13. מי שקנה הבוקר מעריב,שיפתח אותו באמצע ויגלה כתבה "מרהיבה" ביותר. "מהיר ועצבני גרסת ישראל"... מכיוון שאין לי פה סורק,אני אביא ציטוטים נבחרים מהכתבה: מדובר על השיפורים: "כלי הרכב חמושים באינספור שיפורים,החל בכנפונים ומדפים שנועדו לשפר את אחיזת הכביש וכלה במערכות האצה מתוחכמות שכוללת בלוני נייטרוקס (חנקן נוזלי בלחץ גבוה המועבר למערכת היניקה של הרכב) מדובר באיביזרים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים,שמטרתם להפוך את המכונית לבעלת תאוצה יוצאת דופן ,ולהקנות לה יכולת להגיע למהירות של כ250 קמ"ש." מדובר על המפגש: "תצוגת המכוניות,שנמשכת בד"כ עד שעות הלילה,היא רק המנה הראשונה לקראת השיא- מרוצים פיראטיים בכבישי ישראל,כשהמסלול המועדף על הנהגים הוא כביש מספר 6 (חוצה ישראל)" ציטוט מ"דני"..(שם בדוי): "נראה לך שניידת משטרה יכולה לתפוס אותי כשאני בהילוך שישי עם נייטרוקס,במהירות 220 קמ"ש? מתפלא דני (שם בדוי) "המכוניות של המשטרה לא יכולות להגיע למהירות כזו. כל הבוכנות שלהן נשרפות כבר בהילוך רביעי.בכלל,השוטרים הם לא כאלה נהגים טובים." שמישהו בבקשה יסרוק את הכתבה המלאה ויעלה לפה... יש לי תחושה שרוצים לקבור לנו את הספורט המוטורי. מיכאל,שנהרס לו המצב רוח על הבוקר.
  14. אני עם שמוליק. לא רצוי לשפר רכב חדש שעדיין באחריות. כי אז תתבטל האחריות ואז אתה בבעיה.
  15. קומפוננט מצוין. יש לי כזה ואני מרוצה מאוד. כמו שאמרו פה,עוד אופציה טובה זה MAGNAT. ומה שלא תעשה,בחיים שלך אל תתקרב לקליפורניה בום.
  16. VW RaCiNg

    VW מציגה - פולו GT.

    לא רק אתה אומר את זה,כל מי ששאלתי אומר שהפולו נראת גועל נפש. כנראה שאני הבנאדם היחיד בעולם שחושב שהיא כן יפה. היא נראת כמו מיני-מרצדס E ולדעתי זה לא רע בכלל.
  17. VW RaCiNg

    קולט CZT

    אחות קטנה וחמודה לEVO... עם תמחור נורמלי יש פוטנציאל למכירות סבירות. היא תגיע בכלל לפה?
  18. VW RaCiNg

    מה זה הרכב המהמם הזה?

    לא נראה לי,כי לבן אדם שקונה את האוטו הזה בטח יש חניון פרטי.
  19. קומפוננט מגבר וסאב זה גם שימחה אבל זה גם טירוף של כיוונים והתקנות נכון,אבל ברגע שזה מוכן... תענוג של ממש.
  20. אני לא יודע מה גודל החורים בדלתות במזדה 6,אבל בעקרון אתה יכול להתקין קומפוננט. זה ייתן לך איכות מעולה..(עדיפה בהרבה על 6X9) הנה נוסחה מתמטית: קומפוננט+מגבר+סאב=שמחה גדולה. ורצוי שתגיד לנו מה התקציב שלך כדי שנוכל לייעץ לך ביעילות מירבית.
  21. מכוניות כאלה במצב נורמלי בהחלט נמכרות מעל המחירון. זה אכן מבאס,אבל אי אפשר להלחם בזה. אם אתה באמת אוהב את האוטו,תקנה אותו. העיקר שתהיה מרוצה.
  22. איזה רכב זה "ואלקון" ? ועם 20K אתה יכול לעשות הרבה דברים לכל אוטו..(לא רק לסיוויק) ויש לך אולי הגדרה ל-"שיפורים אדירים וטובים מאוד"...?
  23. אוי...סרטון כואב. השיר: scooter - the logical song
  24. כמו שרוני אמר,הקורולה חדישה יותר וסחירה יותר. אני הייתי הולך עליה. הנה גם מבחן של "הגה" שבו מנצחת הקורולה: (חשבתי שאולי זה יעזור לך ) http://www.motocar.co.il/motocar/tests/test.asp?id=270
  25. אכן,כולן גולפים. וה-GTI היא הספורטיבית היחידה מביניהן. האופציות שהעלת הן מעניינות בהחלט, קליאו ספורט זו מכונית מאוד מהנה...(אני מדבר על הMK1,בקשר לMK2 אין לי מושג, אבל אומרים שהיא פחות טובה) 206 GTI אני לא מכיר,אז אני לא מגיב. מיאטה זו מכונית מאוד מהנה,אבל חלשה משהו יחסית להנעות אחוריות אחרות. עוד אופציה טובה זה איביזה טורבו,מנוע מעולה,פוטנציאל גדול לשיפור.
×
×
  • תוכן חדש...