Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. מממ..עיצוב לא משהו. על מי אני עובד?! זה מדהים!! כ"כ אגרסיבי! כ"כ יפה!!
  2. S4. כל היתרונות... מראה מכובד,ביצועים מעולים,יוקרה,תדמית,אבזור...והיא גם פרקטית יותר מהבוקסטר. והיא גם VAG..(מה שגורם לי לאהוב אותה עוד יותר..) S4 שחורה בבקשה.
  3. צודק,עונש חינוכי זה מצוין..גם אני הייתי מכריח אותם לנקות לי את האוטו..ואת החנייה מסביב..עם הלשון. לבחור שפתח את הת'רד: נהגת יפה מאוד..ובאיפוק רב..(זה טוב,כי אחרת היית מוצא את עצמך בכלא.. ) אני למשל לא בטוח בכלל שאני אצליח לנהוג באיפוק כשאני אתפוס מישהו מתעסק לי באוטו.
  4. VW RaCiNg

    קורבט החדשה

    חבל שהלכו הפנסים הנפתחים.. באופן כללי,אני מעדיף את הC5 מבחינת עיצוב.
  5. VW RaCiNg

    פורשה בוקסטר החדשה

    הלך העיצוב הקרבי...
  6. קורולות יש כמו זבל. אני הייתי ממליץ לך לרדת מהקורולה הזאת ולחפש אחת יותר נורמלית.. לא יהיה קשה במיוחד למצוא במצב טוב.
  7. אני מצטער,האוטו שלי לא מסוגל לסגור יותר מ374.55 קמ"ש..לכן לצערי אני לא יכול להשתתף בחגיגה.
  8. אני דווקא מאמין שרפ"ק ענת בשן תתעקש על ציודן של כל הניידות החדשות דווקא בצמיגי מגנזיום.
  9. ונשאלת השאלה,האם הניידות החדשות יצויידו באגזוזי לחץ,גז ניוטרון,וצמיגי מגנזיום..?
  10. אני מסכים. נראה שהמגאן עונה על כל הדרישות :מרווח,תא מטען,נוחות,בטיחות...
  11. איזה מצב בטחוני?? כבר שנים שלא ירו ב443...
  12. אני מעדיף אנלוגיים. יש לי שעוני גדישה ו-EGT אנלוגיים של אוטומטר.. (אגב - ממליץ בחום על שעונים של אוטומטר! )
  13. לדעתי זה קצת חשוד. עצה: תנסה לארגן בדיקה במכון שאתה תבחר,מכון שאתה מכיר ויודע שהוא אמין. ולא במכון שהחבר'ה בטרייד אין ממליצים\רוצים ללכת אליו..(שעלול להיות לא המכון הכי צדיק בעולם.. )
  14. ב98% מהמקרים,בכביש מהיר וריק לא עובר את ה140-150... ב2% הנותרים,מהירויות שהשתיקה יפה להן...(צריך לבדוק למה האוטו מסוגל,כן?! )
  15. VW RaCiNg

    עד מתי ?.............תאונה.

    החלמה מהירה לפצועים. לצערי אני מכיר את הנושא אישית..מאוד אישית. נכנסתי פעם בעמוד תאורה בקרוב ל90 קמ"ש,ויצאתי רק עם פציעות קלות. אם לא הייתי חגור כנראה שהייתי עכשו six feet under.. אנשים,סעו בזהירות.
  16. הייתה לי פה דילמה מאוד מאוד (אבל מאוד.. ) מוזרה: בוקסטר VS ב.מ.וו X5. עכשו אתם בטח חושבים שאני אידיוט..(ואולי אתם צודקים.. ) הדילמה פה היא בין מכונית כיף טהור לבין מכונית מפוארת מרווחת ומפנקת.. עכשו,בגלל שבסקר הקודם הזמנתי Z4..(ואני עדיין מחכה שהיא תגיע.. ) אני לא צריך עוד פאן-קאר.. אז פה אני לוקח X5!!
  17. VW RaCiNg

    ABS - עם או בלי?

    מסכים ב100%. אין להתפשר על בטיחות. חוץ מזה,נסעתי על מגוון מכוניות חלקן ספורטיביות יותר,חלקן פחות.. ולדעתי באף אחת מהן הABS לא פוגע באיכויות הספורטיביות.
  18. נראת יפה ושמורה...(בכלל,אני חולה על E36) תתחדש! תהנה וסע בזהירות.
  19. Z4..(למרות שעברו לי בראש גם הSLK והTT) הנעה אחורית,גג נפתח,ועדר גדול של סוסים גרמנים. מה עוד בנאדם יכול לבקש?
  20. יש לי רעיון מדהים!!! תתקשר לבעל הרכב ותשאל!
  21. אני לא מבין מה הבעיה של כולכם?! אז מה אם אין לו כרגע רשיון?? עוד מעט יהיה לו! והוא סה"כ רוצה לתכנן ולברר קצת איזה אוטו כדאי לקנות. אני חושב שהונדה סיוויק זה רכב לא רע בכלל לנהג חדש. אני התחלתי עם סיוויק,היה נחמד כל עוד זה נמשך. אבל קח בחשבון שהביטוח לא אוהב נהגים חדשים עם סיוויקים..יעלה לא מעט.
  22. 1.לאוטו יש 200 כ"ס,הנעה אחורית. 2.עד כמה שידוע אכן יש בעית חלפים,בעיה רצינית. 3.אחזקה יקרה.מנוע טורבו,בעית חלפים,כנראה שגם ביטוח לא זול. 4.מחיר סבבה,יש רק 8 כאלה בארץ..אני מתפלא שהוא רוצה רק 3K מעל מחירון ולא 10K. אגב - ה200SX נבחרה לרכב הדריפטים הטוב בעולם. The ultimate drift machine.. ואם אין לך נסיון על הנעות אחוריות חזקות למדי לא הייתי ממליץ לך על הרכב הזה.
  23. VW RaCiNg

    איה נאפה 2004, מכוניות

    הRX8 באמת מדהימה.. והג'אנטים של הסקיילין בכלל לא מתאימים לה.
  24. כאן יש הרבה מידע מועיל,אבל באנגלית: http://auto.howstuffworks.com/ כאן יש עוד מידע מועיל: http://www.carinfocus.com/frame0.htm (להכנס ל"מאמר מערכת" ולבחור מאמר שמעניין אותך) ואת גם יכולה להריץ חיפוש בפורום על פחות או יותר כל דבר שמעניין אותך,יש פה טונות של מידע.
  25. הנה משהו שאולי יעזור: http://www.netcar.co.il/magazin/milon.asp
×
×
  • תוכן חדש...