מנוע מעולה,גמיש,ונשמע טוב..(אבל אין מומנט.. )
גיר שאותי אישית טיפה עיצבן,עם המיקום ה"יצירתי".
הגה לא מהמם בכלל.
סה"כ אחלה אוטו..כיפי מאוד.
בעיות?לא יודע,לא שמעתי.
TT באמת יכולה להיות אופציה נחמדה..
גם טונות של פוזה..וגם נוסע חזק,ויכול לסוע עוד יותר חזק.
(בניגוד ליונדאי קופה,שעם כל המראה הספורטיבי שלה,לא נוסעת בכלל )
עוד אופציות:
A3,A4,גולף,לאון..וכו'
אחי,תעשה מה שבראש שלך ואל תפגע מאנשים לא מפרגנים!
אתה אוהב את זה? זה העיקר.
אגב-אתה לא יכול "לא לשים עליו"..אולי הוא בשבילך "עוד משתמש בפורום"..
אבל המשתמש הספציפי הזה יכול להעיף אותך מהפורום אם תתחצף אליו..
תחרות הוגנת?!
אני במקס טונינג...יש לנו 8 הפסדים,0 נצחונות, ו-0 שקלים בחשבון הקבוצתי.
תעזבו אותנו בשקט.
אנחנו לא קבוצה מתפקדת.
ואין לנו שקל על התחת.....
אהלן!
איזה רמקול יש לך מאחורה?
דיר באלאק אם אתה אומר california boom,prosound,או משהו עלוב באותה מידה.
אם יש לך קקי מאחורה,ותשים משהו טוב קדימה,זה יצא לא משהו...
כמו שהבנתם מהכותרת אני חדש פה.
קצת על עצמי:אני בן 24,גר בי-ם נוסע על גולף GTI 01.......אממממ זהו אני חושב.....
אני מקווה להנות בפורום הזה,הוא נראה לי על רמה.
כשאני מנסה להכנס,תראו מה זה רושם לי :
Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Unspecified error
/forum/common.asp, line 249
זה ככה אצל כולם?התקלקל האתר?
(דרך אגב,שלום לכולם אני חדש כאן!)