Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. כמו שאמרו לפני-זה תלוי בצריבה,לא בHU. אם אתה צורב עם NERO,אז יש שם אופציית no pause between tracks..
  2. רמקולים טובים. אבל למה אתה שואל אחרי שאתה קונה?
  3. VW RaCiNg

    suzuki swift...

    לא הייתי קונה את הרכב הזה. עדיף לרדת בשנתון ולקנות משהו יותר נורמלי.
  4. VW RaCiNg

    A3 1.8T

    רכב מצוין. חזק בסטנדרט ובעזרת כמה שיפורים פשוטים הוא חזק עוד יותר. הוא גם קל בהרבה מגולף GTI למשל..( ) בקיצור-מהיר מאוד. בעיות? אולי בעיות VAG טיפוסיות..שום דבר רציני. לסיכום:קנייה טובה.
  5. לא ספורטיבית בגרוש. סתם מכונית מנהלים רגילה וממוצעת. נ.ב-נהגתי על איזשהי גאלאנט,אבל אני לא זוכר אם היא הייתה ספורט או קומפורט..
  6. למרות ההסוואה אני מזהה השפעות של האנזו בחזית. לא יודע אם זה טוב או לא..
  7. משעשע. ממה שאני ראיתי כשהייתי בארה"ב,אנשים לא מייחסים יותר מדי משמעות לתקנון הזה..(או כל תקנון אחר)
  8. נהגת באיביזה? הייתי לוקח במקומה פוקוס שני ליטר או מגאן בלי לחשוב פעמים. יש לה מנוע מעולה ו... זהו. שנהגתי ברכב הזה הדבר העיקרי שרציתי היה לרדת ממנו, או לנסוע אך ורק בינעירוני וגם זה לא היה ממש נוח. בכל מקרה לדעתי הרכב זוועתי, לא נוח, מאוד לא מהנה לנהיגה במיוחד בכביש המפותל וגם בבין עירוני. אני בעיקר התלבטתי בין המגאן לפוקוס. לעצמי בהנחה והיה מדובר בליסינג (בפרטי בחיים לא הייתי רוכש אוטו') הייתי לוקח את הפוקוס. לכל מי שהוא לא אני (קרי המשפחה השפויה שלא מעניין אותה הנאה מנהיגה) הייתי ממליץ על המגאן. (יש לי את שתיהן בבית, אבל ב1.6, שתיהן 5 דלתות) גיא לא נהגתי על האיביזה. אני מסתמך פה על מבחן דרכים שקראתי בעיתון לפני כמה חודשים...שם ממש משבחים אותה. אבל כן נהגתי על רוב המכוניות פה (חוץ מאיביזה,סמארט,ורובר..) ואף אחת מהן לא הלהיבה אותי ממש.. הפוקוס והאימפרזה די נחמדות..
  9. אכן שיפור מעולה. שמעתי שהוא נותן קצת בגבוהות.
  10. איביזה TDI. היא נראת טוב,ונוסעת ספורטיבי..(כן!!! גם דיזל יכול להיות ספורטיבי. ) והיא לא שיגרתית כמו ה3 או המגאן..וכל שאר המשפחתומטיות. נ.ב-אני כבר מחכה בקוצר רוח לסקר הבא,שם בטח צפויה לי התלבטות קשה בין מזדה 6 לסובארו B4..
  11. אין לה שום פוטנציאל. הייתי ממליץ לך לרדת מהרעיון.
  12. VW RaCiNg

    מרצדס משיקה: CLS AMG.

    הנה עוד כתבה: http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=3507 אוטו מדהים.
  13. הסיכוי שלך למצוא אחת משנת 95-96 שלא עברה שאסי..(4325 פעמים לפחות ) הוא 0.001%. בהצלחה.
  14. רוקפורד? לא יודע. סרווין ווגה: לי יש את הHED1602 ואני ממש מרוצה. קומפוננט זול שעושה את העבודה יפה מאוד.
  15. VW RaCiNg

    KLEEMANN's CL60,בארץ!

    אחחחח...ההתרגשות אוחזת בי.. רכב פשוט מדהים. אני מפחד לשאול: כמה בערך עולה אחת כזאת..?
  16. VW RaCiNg

    ביטול משמרות הזהב!

    ראיתי הרבה נהגים שמים ז' אחד גדול על המשמרות זה"ב. פשוט עוברים...חופשי..כאילו כלום.
  17. כמובן.. איך לא עליתי על זה לבד..מדחס של F15..(תגיד,בחיל האוויר יודעים שגנבת להם חלקים? ) עכשו הכל ברור לי.
  18. באמת שאין מה לחדש בנושא. חברה ברמה גבוהה מאוד. זהו.
  19. יהי זכרם ברוך תנחומיי למשפחות.
  20. SQ זה איכות. SPL זה עוצמה.
  21. אני מניח שאתה אתה נוסע עם הטורבו המקורי בכל אופן מיידע שלי ואני בטוח שמבינים ממני יוכלו לאשר, לא ניתן לעבור את ה200 כ"ס עם הטורבו המקורי, אם אכן מדובר בטורבו K03 שי עם K03 אמנם ניתן לעבור את ה200,אבל רק במעט. אפילו עם K03S לא ניתן להגיע ל245 כ"ס כמו שהוא אמר.
  22. מה זאת אומרת "שעון לחץ לטורבו"? אתה מתכוון לשעון גדישה,כן? ולמה אתה רוצה להזמין מחו"ל? בארץ מוכרים המון שעונים ברמה גבוהה..(למשל:autometer,greddy,racetech)
  23. פיוניר פרימייר 460...עולה 1000 ש"ח פלוס מינוס. נשמע מצוין,אמין,בקיצור-מכשיר סבבה. אולי ל1200 ש"ח נכנס גם פרימייר 560,אבל אני לא בטוח. בהצלחה.
  24. VW RaCiNg

    Dodge Viper

    פשוט מאוד. זה לא משתלם להם. כמה אנשים בארץ כבר יקנו וייפר? 3? 5? 10? בשביל כמות כ"כ קטנה של לקוחות לא מייבאים מכונית. ואם אני לא טועה,בכלל אין לוייפר תקינה אירופאית. אקיצר-תשכח מזה.
  25. VW RaCiNg

    פיג'ו 1007

    היא נראת זוועה..פשוט זוועה. כמו מן 407 מצומקת ומעוותת. נראה לי שהמעצבים של פיז'ו הם קצת .
×
×
  • תוכן חדש...