נהגת באיביזה? הייתי לוקח במקומה פוקוס שני ליטר או מגאן בלי לחשוב פעמים. יש לה מנוע מעולה ו... זהו. שנהגתי ברכב הזה הדבר העיקרי שרציתי היה לרדת ממנו, או לנסוע אך ורק בינעירוני וגם זה לא היה ממש נוח. בכל מקרה לדעתי הרכב זוועתי, לא נוח, מאוד לא מהנה לנהיגה במיוחד בכביש המפותל וגם בבין עירוני.
אני בעיקר התלבטתי בין המגאן לפוקוס. לעצמי בהנחה והיה מדובר בליסינג (בפרטי בחיים לא הייתי רוכש אוטו') הייתי לוקח את הפוקוס. לכל מי שהוא לא אני (קרי המשפחה השפויה שלא מעניין אותה הנאה מנהיגה) הייתי ממליץ על המגאן. (יש לי את שתיהן בבית, אבל ב1.6, שתיהן 5 דלתות)
גיא
לא נהגתי על האיביזה.
אני מסתמך פה על מבחן דרכים שקראתי בעיתון לפני כמה חודשים...שם ממש משבחים אותה.
אבל כן נהגתי על רוב המכוניות פה (חוץ מאיביזה,סמארט,ורובר..) ואף אחת מהן לא הלהיבה אותי ממש..
הפוקוס והאימפרזה די נחמדות..