Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. VW RaCiNg

    S 69 AMG?

    למה ללא קהל יעד? למרצדס יש את חוג הלקוחות שלה,לכולם יש חשבונות בנק מנופחים ביותר, ובינהם בטוח יהיו מי שירצו לקנות מרצדס עם 700 כ"ס. יהיו לאוטו הזה קונים,תאמין לי.
  2. VW RaCiNg

    S 69 AMG?

    מי שרוצה מכונית ספורט ולא טנק טורבו... טנק או לא טנק,זה בכל זאת מאיץ ל100 ב4 שניות.
  3. אם אין תקינה,אז איך כבר יש אחת בארץ?
  4. VW RaCiNg

    S 69 AMG?

    מממ..תמיד חשבתי שהS 65 AMG קצת עגלה.. טוב שפתרו את העניין.
  5. הHU הזה בסדר גמור,אמין ונשמע איכותי.(שמעתי ) ובכלל המוצרים של בלאופונקט הם ברמה גבוהה. בקשר לרמקולים אחוריים,אני מסכים. גם אני מעדיף את הפיוניר על הקנווד.
  6. VW RaCiNg

    אימפרזה טורבו הבאה?

    נראה לי שזה סתם פוטושופ ואין לזה שום קשר לאימפרזה הבאה.
  7. תוסיף עוד 10 וקנה MX5.... גילי למה אנשים לא מבינים שהמחירון של מוטוקאר הוא מנותק מהמציאות וחסר משמעות לחלוטין.
  8. הייתה לי דילמה בין קליאו ספורט לבין מיאטה. התלבטתי,התחבטתי,ובסוף הגעתי להחלטה: מיאטה!!! למה? בעיקר בגלל ההנעה האחורית,אבל גם בגלל הגג הפתוח. אה..וגם בגלל שאני לא ממש חובב צרפתיות.
  9. LOL LOL LOL, היסטרי בכל מקרה, התגובה הנכונה והפשוטה במצב כזה היא לשלב לרברס ולתת גז. נראה את הבני זונות יוצאים מזה. וכן, תמיד אפשר להתחיל לרוץ אחריהם, אבל זה מעייף. באמת שיטה נחמדה לשלב רברס..אבל אז הוא יתבע אותך.. באמת שזה הורג אותי החוצפה של הגנבים!! באמצע פקק מול המון אנשים ככה לפתוח בגאז' ולגנוב משהו.. ממש עושה חשק לכרות להם מספר גפיים,ויפה שעה אחת קודם.
  10. פעם ראשונה?! זה שיטה מאוד נפוצה , לפעמיםשאתה עוצר איפהשהו הם קוראים לך החוצה ותמיד יש אחד שמתחבה ברגע שיצאת והשארת את המפתחות באוטו הלך האוטו *מסקנה אף פעם לא להשאיר את המפתחות באוטו* אופס... קרתה אי הבנה קטנה,ניסיתי לרשום "לא פעם ראשונה" אבל מסתבר ששכחתי את ה"לא".
  11. אני מצטרף להמלצה על הפולו,לי הייתה פעם פולו (קלאסיק ) והיא הפגינה אמינות למופת,וצריכת דלק יפה מאוד. והיא גם שומרת על ערכה כמו שכבר נאמר פה.
  12. גם פנים הרכב "נמתח" ?
  13. אוטו קטן יכול להיות פיאט אונו 1.1...ויכול להיות גם איביזה טורבו. מה דעתך לתת קצת יותר פרטים?
  14. פעם ראשונה שאני שומע על שיטה כזאת.. לשבור לאנשים כאלה את העצמות.
  15. הרמקולים המדוברים הם לא ממש איכותיים. הם מספקים סאונד ברמה סבירה,לא יותר. אם אתה רוצה איכות קנה קומפוננט.
  16. אז אני נשאר עם סימן שאלה אתה לא לבד... ההגיון היבש אומר, שאם כבר לחוקק, אז להגביל את כל אלה מתחת לגיל 21, ולא רק את אלה שיוציאו רשיון אחרי תאריך מסוים. רק הזמן יגיד. ההגיון אומר הרבה דברים... אבל משום מה ,אף פעם לא מקשיבים לו בארץ..
  17. אחלה סקירה. אני מקנא בבלייר.
  18. VW RaCiNg

    גולף gti

    לי יש 2001..לפני זה הייתה לי 2003. שתיהן הפגינו אמינות טוטאלית.
  19. VW RaCiNg

    מרצדס CL55 AMG

    רכב מדהים! עולה מעל מליון ש"ח. למה לא מחקת את המספר?
  20. צצה לי שאלה: איך בדיוק הם יבטיחו שהם לא יכבו 10 מכוניות אחרות בסביבתו של העבריין הנמלט? לא נראה לי ממש אפשרי למקד את המכשיר המתוחכם על רכב אחד ספציפי כשיש הרבה אחרים באזור.
  21. והיא הגיעה ביבוא סדיר או אישי? כי אני אף פעם לא ראיתי כאלה.
  22. אוי ווי...הלכה הפרנסה.. איך אני אשדוד בנקים עכשו?
  23. אני לעומת זאת נתקלתי במגבר שלהם שנשרף אחרי שבועיים וחצי עבודה.. וברמקולים 6X9 שהתחילו לחרוק אחרי מספר ימים..(בזה נתקלתי פעמיים.. )
  24. VW RaCiNg

    סיטרואן 4 - C

    משעממת..מכוערת..אפשר להדביק לה הרבה תארים לא כ"כ מחמיאים..
×
×
  • תוכן חדש...