LOL LOL LOL, היסטרי
בכל מקרה, התגובה הנכונה והפשוטה במצב כזה היא לשלב לרברס ולתת גז. נראה את הבני זונות יוצאים מזה. וכן, תמיד אפשר להתחיל לרוץ אחריהם, אבל זה מעייף.
באמת שיטה נחמדה לשלב רברס..אבל אז הוא יתבע אותך..
באמת שזה הורג אותי החוצפה של הגנבים!! באמצע פקק מול המון אנשים ככה לפתוח בגאז' ולגנוב משהו..
ממש עושה חשק לכרות להם מספר גפיים,ויפה שעה אחת קודם.