Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. VW RaCiNg

    מועדון אודי ישראל?

    אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ? חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי S4 לא ספורטיבית? גם TT לא ספורטיבית? סתם מכוניות מהירות... בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה? ניסוח מעניין. עכשו ברור לי למה קראת לעצמך אישפוז. בכל אופן,המכוניות האלה מהנות מאוד..(אני יכול להעיד לגבי הTT, עם ה-S4 אין לי נסיון לצערי) אז מה אם הן סובלות מקצת משקל עודף..ושלדה לא מהממת במיוחד.
  2. אותי דווקא פחות מעניין לקרוא. אחרי שראיתי את המשפט הזה שציטטתי בהודעה מעליך,הלך לי כל חשק לקרוא את הכתבה. אני חושב שהמשפט הזה משקף את הרמה הכללית בכתבה וזה יהיה סתם ביזבוז זמן לקרוא אותה. ומה שבאמת עצוב פה,זה שהמשפט הזה גם משקף את רמת הידע במשטרה. "צמיגי מגנזיום"!! "גז ניוטרון"!!
  3. הטימטום פשוט חוגג. אם לא הייתי יודע אחרת,הייתי בטוח שאת הכתבה כתב ילד בן 5. שימו לב למשפט הבא: "בין השינויים המבוצעים במכוניות אלו ,ניתן למנות את החלפת הצמיגים הרגילים לצמיגי מגנזיום,החלפת האגזוז לאגזוז לחץ ,שינוי מערכת הקרבורטורים והכנסת גז ניוטרון." עריכה: אני רואה שאישפוז זיהה את המשפט המפגר הזה לפני. קבל ח"ח אישפוז.
  4. VW RaCiNg

    המשטרה משנה כיוון?

    בחיי שאני מקווה שאתה טועה. אבל לצערי נראה לי שאתה צודק.
  5. VW RaCiNg

    מועדון אודי ישראל?

    אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ? חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי S4 לא ספורטיבית? גם TT לא ספורטיבית? סתם מכוניות מהירות...
  6. זה המגבר המדובר? http://www.soundstream.com/sub/products_amps_tarantula.html
  7. לפני הרבה שנים הייתה לי סיוויק SR אוטו' שנת 96.. מה כבר אפשר לומר עליה? אמינה ביותר. ביטוח יקר. חסכונית יחסית. מהירה ביחס למתחרות. חביבה על גנבים. לא ממש נוחה. איבזור בסיסי. תא מטען גדול. לא ממש הייתי ממליץ עליה כרכב לצעירים. היא לא בדיוק מהנה לנהיגה,היא סתם מהירה יחסית. אני חושב שכדאי לבדוק אופציות אחרות.
  8. VW RaCiNg

    רכב פוזה

    איזה אוטו זה ? כזה:http://www.photohost.org/gallery/data/611/2327Caution_Miata_3-med.jpg http://dgbrown.h-body.org/cars/past/1990%20Mazda%20Miata.jpg לדעתי יש בה פוזה מספקת ביותר. והיא גם מהנה ביותר לנהיגה.
  9. מחירון : לוי יצחק ושום דבר אחר,המחירונים האחרים שווים לת** ולא מעניינים אף אחד. עלות שיחה סלולרית זה לא הרבה. אל תתקמצן.
  10. VW RaCiNg

    מי נוהג יותר טוב?

    אתה לא קראת את מה שכתוב, נכון? מה שכתוב זה שלגברים קל יותר ללמוד נהיגה מהבחינה הטכנית. זה לא אומר שהיתרון הזה נמשך לטווח ארוך (המבחן עסק רק במורי נהיגה), ותפעול טכני של הרכב זה רק אחד הפרמטרים של נהיגה טובה. כן קראתי את מה שכתוב! אני רק רשמתי לכם פה את מה שרשום שם: "הנתונים שנאספו במשך שנים בעזרתם של 1,700 מורי הנהיגה העובדים ברשת הזו, מטים את הכף ומוכחים שגברים הם נהגים טובים יותר. " אני לא תומך בזה או שולל את זה,למען האמת הנושא הזה גם לא מעסיק אותי בכלל. אבל בכל זאת זה נושא חביב לת'רד.
  11. גברים או נשים? מסתבר שגברים. מפתיע. http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=3594
  12. אפשר לומר שהקילומטרז' סביר למדי..למרות שיש כאלה עם הרבה פחות. ואל תחשוב אפילו על לתת לו מחירון,אוטו כזה קונים בפחות.
  13. 3.8 ל96 קמ"ש...(60MPH = 96KPH) בקיצור-3.8 שניות ל100.
  14. הוא רצה חסכוני. וזו לא בדיוק החסכוניות בהתגלמותה.
  15. אנ..אנ..אנ......אנננננננננננננננננניייי רוצצצצצה!!!!! היא נראת פשוט מדהים,והצליל...אחחחח..הצליל פשוט משכר. אני מזמין אחת..אפשר לפרוס לתשלומים ל50 שנה?
  16. VW RaCiNg

    שלבי קוברה עם מנוע מימן

    אני מקים תנועת מחאה נגד מכוניות כאלה. לא רוצים שלבי מסורסת! לא רוצים מכוניות ידידותיות לסביבה!! רוצים מפלצת V8 מזהמת ורעשנית!!!
  17. הייתה לי פה התלבטות קטנה: אודי A3..(בגלל שאני חובב VAG-ים למינהם) אימפרזה WRX..(בגלל הכיף!! בגלל המנוע!! בגלל ה4X4!!) נאלצתי כמובן לבחור באימפרזה,היא פשוט מכונית הנאה. למרות האחזקה היקרה בטירוף..היא פשוט שווה את זה! אבל לאור מצבי הכלכלי העגום לא נראה לי שהייתי יכול להחזיק אותה לאורך זמן. נ.ב-לא רוצה שהיא תהיה כחולה,נמאס מאימפרזות כחולות. תביאו לי שחורה.
  18. ערב טוב. דבר ראשון: peerles זה זבל. שומר נפשו ירחק. דבר שני: מה התקציב שלך? דבר שלישי: אתה מתכנן לחבר גם מגבר?
  19. אני מדבר על VR6 אוטומטית,לא על מאזדה.
  20. אופציה טובה סה"כ. חזקה,אמינה (במידה ולא נשחטה),פוטנציאל לשיפור יש בשפע. אבל צריכת הדלק מזעזעת. והתנהגות הכביש לא משהו.
  21. פרוסאונד = זבל סיני. לא לגעת. בכלל,החברה הזאת היא ח**...לא לגעת באף מוצר שלה. למגברים יש נטייה להשרף אחרי פחות מחודש..(ראיתי במו עיני)
  22. VW RaCiNg

    גולף V5 100-200 קמ"ש??

    הגיעו מעטות עם גיר רגיל,בדגמים הראשונים של ה150 כ"ס.
  23. אפשר לדחוף לאיביזה מנוע של VR6,אבל זה יעלה הון..(ביחד עם כל העניינים מסביב) וזה לא משתלם. נ.ב-אני ממש לא ממליץ לעשות את זה,אני רק אומר שמבחינה טכנית זה אפשרי.
  24. קנה את האיביזה,ואל תסבך את עצמך ברכישת מרצדס מתה והחזרתה לחיים.
  25. תוחזר הE30 לאתלר!!
×
×
  • תוכן חדש...