אתה לא קראת את מה שכתוב, נכון?
מה שכתוב זה שלגברים קל יותר ללמוד נהיגה מהבחינה הטכנית.
זה לא אומר שהיתרון הזה נמשך לטווח ארוך (המבחן עסק רק במורי נהיגה), ותפעול טכני של הרכב זה רק אחד הפרמטרים של נהיגה טובה.
כן קראתי את מה שכתוב!
אני רק רשמתי לכם פה את מה שרשום שם:
"הנתונים שנאספו במשך שנים בעזרתם של 1,700 מורי הנהיגה העובדים ברשת הזו, מטים את הכף ומוכחים שגברים הם נהגים טובים יותר. "
אני לא תומך בזה או שולל את זה,למען האמת הנושא הזה גם לא מעסיק אותי בכלל.
אבל בכל זאת זה נושא חביב לת'רד.