Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. תריץ חיפוש בגוגל Golf dahlback..זה יענה על כל שאלותיך. בעקרון,זאת הגולף הכי שאי פעם נוצרה..(אני חושב.. )
  2. אני לא ממש זוכר מה זה 6987 או 6990.. אבל אני יכול להגיד שפיוניר 6X9 240\260W עובדים יפה מאוד ללא מגבר ונשמעים טוב. בנוסף על כך הם גם זולים. בקיצור-שווה.
  3. למנועים ההיברידיים האלה יש ביצועים בכלל? או שהם נוצרו לחיסכון נטו תוך התעלמות משאר התכונות החשובות של מנוע כמו כוח וגמישות..
  4. כנראה אתה צודק. אבל זאת הייתה השאלה: "מה לדעתכם הן חברות הרמקולים המובילות בעולם בתחום איכות הצליל SQ?" אז עניתי כשאני מבסס את דעתי על נסיון אישי... (גם אני בכיף הייתי יכול לרשום אלפיין וכו'..רק שאין לי מושג איך הם נשמעים )
  5. למה 460 אחד עולה יותר מ460 אחר?
  6. לפי מה שאני רואה,רוב החברות האלה בכלל לא נמכרות בארץ. (או שרק אני לא ראיתי אותן) לדעתי (ממה ששמעתי במו אוזניי): מורל,MBQ,דראגסטר...3 חברות מעולות.
  7. אני דווקא קראתי לא מזמן שקרייזלר הציגה מנוע V8 שכשצריך הוא הופך לV4 למטרות חיסכון. חצי מהצילינדרים מתכבים. למה הנסיון הקודם לא היה מוצלח?
  8. אתה מוכן לפרט או לתת דוגמאות בבקשה צביקה לא כדאי לו...הרי CF ידוע באופיו הצרפתי,לכן אם הוא יתן דוגמאות עלולים לסקול אותו בפומבי.
  9. כבר ניתקלתי בסיטרואנים שמדוממים את עצמם בעצירה...(ולפעמים גם בנסיעה ) זה לא פטנט שצריך לשלם עליו כסף,פשוט תקנה פיז'ו\סיטרואן ושאר יקרה לבד.
  10. הGTI דור 4 אכן אמינה משאר הגולפים בנות דורה. יש לי GTI,ולפניה הייתה לי עוד אחת שתיהן MK4..ולא נתקלתי איתן בשום בעיות. אפילו לא בעיות VAG טיפוסיות,ענייני חשמל,חלונות וכו' (טפו טפו טפו )
  11. פיאט קופה זאת אופציה טובה..אבל קשה מאוד למצוא כאלה..שלא עברו תאונה ורותכו חזרה למצב נורמלי. VR6 יכולה להיות אופציה טובה,אבל גם אותן בכלל לא קל למצוא. הונדה VTI יכולה להיות עוד אופציה נחמדה,אבל גם אותן אין בנמצא.. אין לי רעיונות אחרים בינתיים
  12. לאופניים..הכי טוב אופניים.
  13. אחרי שהקדשתי קצת יותר תשומת לב לרקע בתמונה הראשונה... הבנתי שיכול להיות שאתה בהחלט צודק. אגב-אפשר לפנות אליך ב-"אתה" או שעלי לפנות אליך ב-"כבוד הנשיא"..?
  14. הראשו נראה קצת לא משהו השני נראה מצוין. סתם שאלה: בארץ יש מי שעושה דברים כאלה?
  15. יש לך בלאון מערכת מקורית? אז למה שלא תעיף אותה לכל הרוחות ובמקומה תשים מה שבא לך... זה לא סיפור כזה גדול להעיף מערכת מקורית.
  16. 1.6 רגיל (125 כ"ס) זה D16A... VTI זה B16A..
  17. אז אתה מציע שאני יחכה עם קורסי נהיגה מתקדמת עוד איזה חצי שנה?? איך היה? כמה עלה? באיזה גיל היית? על איזה רכב נסעת? מה למדת? איך היה: כיף מאוד..חוויה אמיתית. אני מתכוון לעבור עוד קורס דומה.. הפעם קורס נהיגת ראלי ב"מסלולים" ברגע שאני אצבור קצת ממון..(כרגע יש לי טיפונת בעיות כלכליות ) כמה עלה: כמה אלפים בודדים..לא יקר במיוחד. באיזה גיל: 23 בערך. איזה רכב: Z06 שהייתה כמדומני שנת 2001.. מה למדתי: אוווווווו...למדתי המון דברים. ממש ממש על קצה המזלג-שליטה נכונה בהנעה אחורית,דריפטים,ונהיגת מסלול..(על מסלול מאולתר)
  18. כן המפקד!! אם היית קורא את ההסבר, היית מבין שזה הסקר הראשון, ואחריו יגיעו אחרים, בסכומים גבוהים יותר. בנוגע למשומשות - זאת בעיה, מכיוון שלא ניתן להעריך מחירים מדויקים למשומשות, וחוצמזה 106 ראלי תנצח רוני אופס...אני באמת אטרח לקרוא בפעם הבאה..
  19. EVO ו-M3 אלה 2 מכוניות ממש שונות..לא הייתי משווה. כל אחת מהן מהנה בדרכה שלה. אבל אני הייתי לוקח את הM..אין כמו הנאה אחורית טהורה.. אחחחח...אם רק היה לי תקציב..
  20. מממ..זה די דפוק,לא?
  21. טוב..הבחירה שלי היא יאריס,היא נראת הכי חמודה והיא גם די סבבה לנהיגה...(נהגתי טיפונת על ה1.3 האוט') חוץ מזה:אולי תעשו סקר נורמלי למשל "מכונית ספורטיבית ב200K..כולל משומשות" זה לא כזה מעניין עם מכוניות צעצוע כמו פה..
  22. עד כמה טרי אתה בדיוק? בעקרון אני לא הייתי ממליץ על קורס כזה אם עדיין אין לך שום נסיון. עדיף לבוא לשם לפחות עם קצת נסיון על הכביש,לפחות חצי שנה הייתי אומר. ואני יכול להגיד מנסיון שקורס כזה הוא מאוד מועיל.. אני עשיתי משהו דומה..נהיגה ספורטיבית על הנעות אחוריות.בארה"ב. אני יכול לומר בבטחון מלא שלמדתי המון דברים מועילים. רק חבל שאין לי רכב הנעה אחורית כדי ליישם את כל מה שלמדתי שם.. אבל ביום מן הימים!!! עוד תהיה לי פרארי!! (כן..אני שוב הוזה.. )
  23. אולי זה בנאדם שבקושי נוסע.. ושומר ממש בקנאות על האוטו. אם הכל כשר,אז זאת עסקה של החיים.
  24. אם זה אכן טוב כמו שזה נשמע: תתחדש, מצאת את אהבת חייך המוטורית. לך עם הרגש. חנות סמים צודקת!!! לך על זה אם יש לך את הממון המתאים..אין בארץ יותר מדי M3.. אז קפוץ על ההזדמנות כל עוד היא קיימת.
×
×
  • תוכן חדש...