כן זה באמת M3 כחולה שנת 92 היא במצב על הפנים מישהו שאני מכיר הביא אותה לארץ הדגם הוא RACING DYNAMICS והוא פעם סיפר שהיה אחריו מרדף בכביש הערבה והוא נסע איתה 270 ...
הוא מחר אותה לפני שנה וחצי ב-100 אלף שקל
טוב,כנראה שמאז היא נמכרה שוב..כי רק לפני חודש-חודשיים ראיתי שהיא למכירה.
והיא דווקא נראת במצב סבבה,חיצונית שמורה מאוד..רק העניין של הקצה שילדה קצת מדאיג.
ואיזה חבר של הבעלים אמר לי שהקצה שלדה בכלל לא מורגש..שהאוטו נוסע פיקס.
זאת הייתה M3 אמיתית לחלוטין...עם קצה שלדה.. (זה פרט קטן ששכחתי לציין)
דיברתי עם חבר טוב של הבעלים.
*עריכה*
טוב,עכשו נזכרתי שהרכב היה שנת 93 ולא 92 כמו שכתבתי מקודם..
אולי יש בזה משהו..אבל אם מישהו ישתמש בכפתור כדי להציק,אפשר (וצריך) יהיה להשעות אותו מיידית.
ואני לא אומר שצריך לדווח על כל שטות,אלא רק על דברים רציניים כמו קללות,וויכוחים שיצאו משליטה,גזענות..ושאר מרעין בישין.
ד"א-באיזה פורום אני כן אמור לכתוב את זה?
1. הציינגרים האלה לא תומכים בMP3,אז כנראה שהם יכולים סתם לקרוא שמות של שירים בWAV.
2.איכות אמנם פחות טובה משל דיסק,אבל זה ממש לא נורא..עדיין אפשר לשמוע בסבבה ולהנות.
3.אתה מכוון את הרדיו דיסק\טייפ שלך לתדר מסוים ברדיו (שבאותו תדר יש לך את הצ'יינגר)
ואז אתה שולט על הדיסקים והשירים באמצעות מין שלט\מסך כזה שבא עם הצ'יינגר.
4.מה רע בצ'יינגר של 6 דיסקים? זה מצוין! על אחת כמה וכמה אם הוא MP3.
שלום לכולם!
יש לי הצעה קטנה שאם תיושם יכולה להיות מועילה לפורום:
להוסיף כפתור "דיווח על הודעה" ככה אם משתמש רואה הודעה מפגרת,קללות,גזענות ושאר חארטות
הוא יכול ללחוץ על הכפתור של הדיווח, והמנהלים יקבלו את הדיווח ויטפלו בעניין.
מה דעתכם?
אתה משתמש בווינדוס 98? אם כן,אז הכל ברור.
בווינדוס 98 יש לו נטיות להתנתק ללא כל סיבה נראת לעין.
ואני לא מכיר שום דרך לפתור את זה,ואף אחד ששאלתי לא מכיר שום דרך לפתור את זה.
זה אמור להראות כמו 993.
אנשים שאוהבים פורשה אוהבים במיוחד את העיצוב של ה993 ואני נכלל בין אותם אנשים.
לא מתאים לך פורשה תקנה פרארי
והאוטו לפי דעתי נראה ממש פיצוץ.
שום שטויות מיותרות והכל במקום וזורם,פשוט שלמות!
יום אחד גם לי תיהיה פורשה
אני חלילה לא אומר שהעיצוב של ה993 הוא רע...
להפך,הוא מעולה..זורם..אלגנטי..
אבל העיצוב של ה996 לדעתי יפה בהרבה...למה? בגלל האגרסיביות.
ה996 מצליחה לשמור על אלגנטיות ועיצוב זורם כיאה לפורשה אך בו זמנית משדרת המון כוח ואגרסיביות.
וכל זה בלי להיות מוצחנת ומצועצעת.
מושלם פשוט.
ואני אנצל את הפורום כדי להזהיר את חברת פורשה:
אם זה ימשיך ככה,אני באמת עלול לקנות פרארי..אז דיר באלאק.
אוףףףף...אדון ליאור ברוך,אתה מדכא את חברי הפורום.
ונראה לי שבזמן שקראתי נוצרה לידי שלולית ריר קטנה..(לא יודע איך )
ועכשו בנימה יותר רצינית:
תמשיך להנות מהאוטו ותוציא ממנו את המקסימום!