Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. כן זה באמת M3 כחולה שנת 92 היא במצב על הפנים מישהו שאני מכיר הביא אותה לארץ הדגם הוא RACING DYNAMICS והוא פעם סיפר שהיה אחריו מרדף בכביש הערבה והוא נסע איתה 270 ... הוא מחר אותה לפני שנה וחצי ב-100 אלף שקל טוב,כנראה שמאז היא נמכרה שוב..כי רק לפני חודש-חודשיים ראיתי שהיא למכירה. והיא דווקא נראת במצב סבבה,חיצונית שמורה מאוד..רק העניין של הקצה שילדה קצת מדאיג. ואיזה חבר של הבעלים אמר לי שהקצה שלדה בכלל לא מורגש..שהאוטו נוסע פיקס.
  2. זאת הייתה M3 אמיתית לחלוטין...עם קצה שלדה.. (זה פרט קטן ששכחתי לציין) דיברתי עם חבר טוב של הבעלים. *עריכה* טוב,עכשו נזכרתי שהרכב היה שנת 93 ולא 92 כמו שכתבתי מקודם..
  3. אני זוכר שלפני כמה שבועות מישהו רצה למכור M3 שנת 93 (E36) נדמה לי...ב80K..כחולה. יודעים על מה אני מדבר? מישהו יודע אם היא נמכרה כבר?
  4. VW RaCiNg

    הצעה קטנה לשיפור.

    אולי יש בזה משהו..אבל אם מישהו ישתמש בכפתור כדי להציק,אפשר (וצריך) יהיה להשעות אותו מיידית. ואני לא אומר שצריך לדווח על כל שטות,אלא רק על דברים רציניים כמו קללות,וויכוחים שיצאו משליטה,גזענות..ושאר מרעין בישין. ד"א-באיזה פורום אני כן אמור לכתוב את זה?
  5. VW RaCiNg

    Pictures from the race track

    וואו...איזה יופי של טנדר..
  6. 1. הציינגרים האלה לא תומכים בMP3,אז כנראה שהם יכולים סתם לקרוא שמות של שירים בWAV. 2.איכות אמנם פחות טובה משל דיסק,אבל זה ממש לא נורא..עדיין אפשר לשמוע בסבבה ולהנות. 3.אתה מכוון את הרדיו דיסק\טייפ שלך לתדר מסוים ברדיו (שבאותו תדר יש לך את הצ'יינגר) ואז אתה שולט על הדיסקים והשירים באמצעות מין שלט\מסך כזה שבא עם הצ'יינגר. 4.מה רע בצ'יינגר של 6 דיסקים? זה מצוין! על אחת כמה וכמה אם הוא MP3.
  7. שלום לכולם! יש לי הצעה קטנה שאם תיושם יכולה להיות מועילה לפורום: להוסיף כפתור "דיווח על הודעה" ככה אם משתמש רואה הודעה מפגרת,קללות,גזענות ושאר חארטות הוא יכול ללחוץ על הכפתור של הדיווח, והמנהלים יקבלו את הדיווח ויטפלו בעניין. מה דעתכם?
  8. Ok...beats me.. תלך לקונטרול פנל ותבדוק שם אם למודם שלך אין בעיות שהווינדוס זיהה. (conflicts וכו')
  9. אתה משתמש בווינדוס 98? אם כן,אז הכל ברור. בווינדוס 98 יש לו נטיות להתנתק ללא כל סיבה נראת לעין. ואני לא מכיר שום דרך לפתור את זה,ואף אחד ששאלתי לא מכיר שום דרך לפתור את זה.
  10. מממ...סליחה שאני נדחף..אבל...מה זה שומר? זה איזשהו סוג של ירק,לא?
  11. אם אנשים יקנו את זה אז זה לא יהיה בשביל עצמם,אלא כנראה בשביל הילדים הבני 17-18 שלהם. אנשים ירצו לדאוג שלילדים שלהם לא תהיה אפשרות לנהוג שיכורים.
  12. גם אני חושב שאתה צריך ללכת להגיש תלונה... אבל אני לא כ"כ בטוח שזה יעזור. מיד אחרי שתוגש התלונה יופעל נוהל כסת"ח ( ) ומהתלונה לא יצא כלום.
  13. אני חושב שבהחלט אפשר לסמוך על מה שרשום שם. ראם סמואל יודע מה הוא אומר.
  14. אוףףף...ביס אין אגו. מישהו אולי יודע אם גם ביס יש טופ-גיר או fufth gear באיזשהו ערוץ..??
  15. זה אמור להראות כמו 993. אנשים שאוהבים פורשה אוהבים במיוחד את העיצוב של ה993 ואני נכלל בין אותם אנשים. לא מתאים לך פורשה תקנה פרארי והאוטו לפי דעתי נראה ממש פיצוץ. שום שטויות מיותרות והכל במקום וזורם,פשוט שלמות! יום אחד גם לי תיהיה פורשה אני חלילה לא אומר שהעיצוב של ה993 הוא רע... להפך,הוא מעולה..זורם..אלגנטי.. אבל העיצוב של ה996 לדעתי יפה בהרבה...למה? בגלל האגרסיביות. ה996 מצליחה לשמור על אלגנטיות ועיצוב זורם כיאה לפורשה אך בו זמנית משדרת המון כוח ואגרסיביות. וכל זה בלי להיות מוצחנת ומצועצעת. מושלם פשוט. ואני אנצל את הפורום כדי להזהיר את חברת פורשה: אם זה ימשיך ככה,אני באמת עלול לקנות פרארי..אז דיר באלאק.
  16. אני לא מבין למה הם הלכו אחורה עם העיצוב,זה נראה כמו ה993. מה,באמת אין להם רעיונות לחידוש?
  17. VW RaCiNg

    למבורגיני....חלום

    מה דעתכם,תוך כמה זמן יעלימו לו את הסמל והספוילר?
  18. תודה... עכשו הכל מסתדר לי,סטופי זה בעצם ההפך מווילי.
  19. שאלה של קופסאי נבוך: מה זה סטופי?
  20. אוי ואבוי...הפדופיליה חוגגת.
  21. עברו 10 דקות מאז שרשמת את ההודעה,אני מעריך שבשלב זה התיבה הפרטית שלך כבר מלאה עד אפס מקום...
  22. אוףףףף...אדון ליאור ברוך,אתה מדכא את חברי הפורום. ונראה לי שבזמן שקראתי נוצרה לידי שלולית ריר קטנה..(לא יודע איך ) ועכשו בנימה יותר רצינית: תמשיך להנות מהאוטו ותוציא ממנו את המקסימום!
  23. VW RaCiNg

    [פוטושופ]...

    זה פיאט בראבה STI,לא? יצא ממש יפה..נראה אמיתי!!!
  24. VW RaCiNg

    סקר----> חיות מחמד

    איזה חמוד!!! שכחתי איך קוראים לסוג הזה...(יש להם עודף עור.. ) עריכה: נראה לי שעליתי על זה...שארפיי,לא?
  25. חוצפה שאתם בכלל מזכירים 323 F ואקליפס באותו משפט.
×
×
  • תוכן חדש...