טוב..עכשו אני.
זה קרה כשהייתי בן 17 ומשהו,עם רשיון כמה חודשים.
כמו כל נהג חדש,כמובן שלא ידעתי לנהוג. (וגם משום מה הייתי בטוח שאני דווקא יודע לנהוג מצוין )
חזרתי מבילוי בשעת לילה מאוחרת,היה איתי חבר באוטו..
נסעתי ממש מהר ושמעתי מוזיקה ממש חזק (כמו כל צעיר מתלהב שמכבד את עצמו )
אקיצר,נכנסתי לעיקול הרבה יותר מהר משהייתי צריך,איבדתי שליטה..
החלקתי עם הצד של הרכב היישר לתוך עמוד תאורה.במהירות של כ90 קמ"ש.
התוצאות:
הסיוויק SR של אבא הלכה טוטאל לוס..
אני והחבר יצאנו עם פגיעות קלות יחסית,אם לא היינו חגורים זה יכל להגמר רע בהרבה.
אם הייתי מסיע מישהו גם מאחור סביר להניח שהוא היה נהרג,העמוד כמעט שבר את הרכב
ל2 חתיכות באמצע הדלת האחורית,אם מישהו היה יושב שם הוא היה נפגע מהעמוד.
מסקנות:
עודף בטחון עצמי זה דבר רע,על אחת כמה וכמה אצל נהג חדש.
תמיד תחגרו חגורה,ותדאגו שכל מי שאיתכם חגור גם הוא.
באופן כללי: לנהוג בצורה זהירה.גם אם אתם 20 שנה על הכביש.