Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. סובארו לגאסי..(נראה לי 94..אוטו מעפן) שאם זכור לי נכון היו עליה 580K...
  2. מה..אתם לא יודעים שכל מי שנפגע אי פעם בתאונת דרכים נפגע בצורה ישירה או עקיפה בגלל אימפרזות פרודרייב? אין ספק שזהו צעד חכם!! אני מקווה שאיביזות טורבו הן הבאות בתור! ועכשו ברצינות: אני באמת לא יודע אם לצחוק או לבכות..
  3. הקליאו קלאסיק באמת מכוערת.. אבל ראבאק!! ראיתם את הבגאז' שלה?! הוא ענק!! אפשר להכניס שם 3 פילים!! ועוד ישאר מקום לספה פינתית.. מסקנה: אוטו מכוער,אך שימושי ביותר.
  4. תזכרו איפה אנחנו חיים. בארץ אנשים אף פעם לא ירוצו לקנות אופל,אולי המכירות של האסטרה הזאת יהיו טובות יותר לעומת הקודמת,אבל רוב האנשים עדיין יעדיפו גולף (למרות המחיר המופקע )
  5. שלום. אני מיכאל,אני בן 24,עובד בחברת היי-טק (סליחה,אמרתי "עובד"?! התכוונתי גולש באינטרנט כל היום ) נוסע על גולף GTI צבע כסף,2001,עם קצת "תבלינים".. מוסיקה?..מממ..אלקטרונית מכל הסוגים והמינים. מממ..וזהו נראה לי..
  6. טוב..עכשו אני. זה קרה כשהייתי בן 17 ומשהו,עם רשיון כמה חודשים. כמו כל נהג חדש,כמובן שלא ידעתי לנהוג. (וגם משום מה הייתי בטוח שאני דווקא יודע לנהוג מצוין ) חזרתי מבילוי בשעת לילה מאוחרת,היה איתי חבר באוטו.. נסעתי ממש מהר ושמעתי מוזיקה ממש חזק (כמו כל צעיר מתלהב שמכבד את עצמו ) אקיצר,נכנסתי לעיקול הרבה יותר מהר משהייתי צריך,איבדתי שליטה.. החלקתי עם הצד של הרכב היישר לתוך עמוד תאורה.במהירות של כ90 קמ"ש. התוצאות: הסיוויק SR של אבא הלכה טוטאל לוס.. אני והחבר יצאנו עם פגיעות קלות יחסית,אם לא היינו חגורים זה יכל להגמר רע בהרבה. אם הייתי מסיע מישהו גם מאחור סביר להניח שהוא היה נהרג,העמוד כמעט שבר את הרכב ל2 חתיכות באמצע הדלת האחורית,אם מישהו היה יושב שם הוא היה נפגע מהעמוד. מסקנות: עודף בטחון עצמי זה דבר רע,על אחת כמה וכמה אצל נהג חדש. תמיד תחגרו חגורה,ותדאגו שכל מי שאיתכם חגור גם הוא. באופן כללי: לנהוג בצורה זהירה.גם אם אתם 20 שנה על הכביש.
  7. טוב...אין חדש תחת השמש. תחמנות ישראלית טיפוסית..
  8. מה יש לסוכנות טויוטה? פריוס? פה בארץ??
  9. VW RaCiNg

    התנצלות למשתמש SUPER

    *** השטויות נמחקו ****
  10. Casper_2001 אולי אתה צודק.. הנה 300ZX כמו שאני מדבר עליה.. די דומה,לא? (אני מת על הסמיילי הזה )
  11. נראה כמו 300ZX ישנה (שנות ה80 המאוחרות)
  12. VW RaCiNg

    סדרה 3 , החדשה

    כריס באנגל לא נמצא ב-ב.מ.וו כבר זמן מסויים, לא ? אדם. לא יודע...פעם אחרונה שבדקתי (וזה היה מזמן) הוא כן היה שם. אולי דברים השתנו..מישהו יודע אולי בוודאות? בכל מקרה-אם הוא עזב,הוא היה צריך לקחת איתו את העיצובים שלו.
  13. VW RaCiNg

    סדרה 3 , החדשה

    גם אותי זה מעניין.. עכשו לעניין העיצוב,שהוא לדעתי..איך לומר..מממ..קצת לא משהו. הפרונט עוד איכשהו סביר,אבל העכוז די מכוער שיפטרו כבר את באנגל..נמאס לי (ולא רק לי) ממנו.
  14. זאת פוקוס חדשה לגמרי.לא מתיחת פנים. עם שלדה חדשה וטובה יותר (זאת שהמזדה 3 כבר משתמשת בה) ועד כמה שידוע לי גם עם מנועים חדשים. אקיצר-יש למה לצפות.
  15. מממ..די נחמד. היא נראת יותר מונדאו מאשר פוקוס.. אבל לדעתי יותר יפה מהפוקוס הנוכחית. כאן יש תמונות שלה גם מקדימה: http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleId=1013&SubjectId=80
  16. באמת אין מילים..מדהימה. מרצדס מתעלה על עצמה כל פעם מחדש.
  17. אני דווקא מרגיש ממש בטוח בכבישים..(כן,גם אותי זה קצת מפתיע ) אולי זה בגלל שאני נוהג כבר די הרבה שנים. חוץ מזה,אני כמו כל ישראלי טיפוסי אומר "יהיה בסדר" "לי זה לא יקרה" (למרות שלפני 7 שנים כשרק קיבלתי רשיון זה כן קרה )
  18. קישור לא עובד.. או שזה רק אצלי?
  19. חחחח.. בדיוק עמדתי לכתוב תגובה כזאת.. קודם הEVO אז הZ4 (אח"כ הפיאט אונו ) ועכשו זה... אז נשאלת השאלה,מה הלאה??
  20. VW RaCiNg

    נסיעת התרשמות ב-Z4 3.0

    למה כולם פה בזמן האחרון זוכים ל"נסיעות התרשמות"..?? גם אני רוצה!!! Z4...אחחחחחח..חלום.
  21. באמת מעניין...
  22. קל מאוד להבדיל בין לנסר רגילה לEVO. פשוט כי כל הפרונט שונה לגמרי.. וגם הזנב לא ממש דומה.
  23. הם נמכרו רק בצבעים האלה? אבל אני ראיתי גם ירוק כהה ואדום..
  24. יש לי 3 דברים להגיד: 1.אילן,יש לך כישרון כתיבה.נהנתי לקרוא. 2.נהגתי על STI ואפשר לסכם את האוטו הזה ב3 סמיילים: 3.אני מאוד מאוד מקנא בך. ועכשו שאלה שמעניינת אותי: האם היבואן נותן נסיעות מבחן על הEVO?
  25. להגיד שהמנוע גמיש אבל אין מומנט זו קצת סתירה במונחים. המונח גמישות בה לתאר מנוע שנותן מומנט מספיק בטורים נמוכים. אל תתייחס.. המנוע של ההונדה הוא בהחלט טוב.. "אין מומנט" זה משהו שאני אוהב להגיד על הונדות בכלליות.. (ובצחוק..למרות שזה בד"כ נכון.. )
×
×
  • תוכן חדש...