הגולף , לא מכונית רעה! היא מכונית טובה מאוד. חבל שצמוד לה , תג מחיר כ"כ גבוה - ואין תמורה.
לאופל , אף לא הייתה הצלחה מסחררת בארצנו וחבל.
המחירים היו ועודם די גבוהים וגם כאן התמורה שאתה מקבל סבירה.
שהאסטרה החדשה (הדור הקודם) הגיע ארצה , לא היה לה ABS ומשענות ראש מאחורה - זה די מזלזל.
חלילה לא אמרתי שהגולף היא מכונית רעה! (שאני אומר מילה רעה על החמודה שלי? )
פשוט לאסטרה (ולאופל בכלל) יש בעית תדמית בארץ,וכמובן גם בעית תמחור גבוה.
לעומת זאת לגולף יש רק בעית תמחור של תמחור גבוה,והיא נהנת מתדמית מעולה.
אז כמו שאמרתי,נראה לי שימשיכו לקנות פה גולף למרות הכל,ולהתעלם מהאסטרה,טובה ככל שתהיה.