Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. F זה בעצם 323\לנטיס עם 5 דלתות. אם לא שמת לב,כבר קיימת 3 בעלת 5 דלתות. בעניין המנועים:נראה לי שזה בהתחלה היה 1.6..(בישנות) ואח"כ נוספו גם 1.8 ואולי גם 2.0 קח את התשובות בערבון מוגבל,כי אני לא מומחה ללנטיסים. (וטוב שכך )
  2. עדיף לקנות אוטו שמהווה בסיס יותר נורמלי לשיפורים. אה..ואני גם מעריך שהגיר יעלה בסערה השמיימה כמה שניות\דקות\שעות\ימים\שבועות לאחר התקנת הטורבו.. (זה תלוי במספר דברים.. ) בקיצור-לא משתלם.
  3. אני עשיתי שירות צבאי ואני יכול להגיד לך שעדיף לך כן להתגייס! במה אתה יותר טוב מאחרים שהם צריכים לתת 3 שנים מהחיים שלהם ואתה לא? למה אחרים צריכים לתת 3 שנים מהחיים שלהם (ולפעמים להקריב את החיים שלהם) בשביל להגן על המדינה ואתה לא? במקום להתבכיין ולהגיד שאתה "ילד של בית",אני מציע שתתגבר על זה ותתנהג כמו גבר ולא כמו "ילד של בית", ותלך לשרת כמו שכולם משרתים. אתה חושב שלכולם זה קל ללכת ולהיות רחוק מהבית ולטחון שמירות ולאבטח התנחלויות? אתה חושב שאתה היחיד שנתקל בקשיים האלה? לא ,אתה לא היחיד..ולא,זה לא קל...אבל כולם עושים את זה ולא מתבכיינים. אז במקום להיות "ילד של בית",תהיה גבר ותעשה את מה שמוטל עליך. נ.ב-הכוונה שלי בהודעה הזאת היא לא לפגוע בך,אלא לנסות לשכנע אותך. אז אם נפגעת,אני מתנצל.
  4. אין ספק שהם מאוד אמיצים שהם נותנים ככה רכבים ליום שלם ללא השגחה. במיוחד אחרי שלקוח פוטנציאלי ריסק CL600 באירוע של היבואן...(כולם זוכרים את זה,נכון? ) אחרי זה הייתי מצפה שהם לא יתנו רכבים בכלל.
  5. אני לא רואה כלום.. כמה זמן צריך לבהות בזה עד שיופיע משהו?
  6. VW RaCiNg

    מאזדה MX-6.... בארץ!!!

    קידמית.
  7. VW RaCiNg

    סקר----> חיות מחמד

    ממש גן חיות יש לך שם.. 150 תוכים כמה עולה להאכיל את כל החיות האלה?
  8. VW RaCiNg

    סקר----> חיות מחמד

    לי יש: כלבת זאב חמודה וחכמה בשם SKY...(לא,לא על שם החומר לדשבורד.. ) אקווריום שאין לי מושג כמה ליטר הוא,אבל הוא די בינוני. ויש שם איזה 6-7 דגים שמנים וחמודים. מספר בלתי מבוטל של ג'וקים במרפסת שירות,סביר להניח שעוד מעט הם ידרשו אוטונומיה.
  9. VW RaCiNg

    מה זה golf rs4???

    פשוט מאוד-בחור ליצן ( ) מדביק על הגולף שלו סמלים של RS4... והופ!!!!!! איזה קסם! נוצרה לה גולף RS 4. ראיתי גם פיז'ו 307 SRT-4... (שזה בכלל דגם של דודג' שלא קיים בארץ) אה,ויש גם את היונדאי קופה הצהובה עם הסמלים של פרארי...
  10. אם ביצועים זה מה שאתה מחפש,רד מה-DL.
  11. שלום! אני צריך את עזרתכם בעניין קטן... אחי רוצה להחליף את האימפרזה 1.6 שלו במשהו יותר ספורטיבי. הוא חשב על פולו GTI ועכשו מתעוררות השאלות: איך הביצועים? יש איבזור? אמינות? (יש בעיות מיוחדות? או רק בעיות VAG טיפוסיות?) אחזקה? (דלק,ביטוחים וכו') הבנתי שהיא נמכרה פה רק ב2000,אז זה אומר שקשה מאוד למצוא כאלה? ואם כבר מוצאים אז הם עלולות להיות שחוטות? ובכלל אם יש לכם משהו להגיד על האוטו,תגידו. תודה מראש. מיכאל.
  12. ריח של מאזדות הוא נחמד,אבל לא משהו. אני ממליץ בחום על בימר 320..או אודי A6..(עם עור כמובן) באמת ארומה מצוינת!!
  13. VW RaCiNg

    בדיחה בנושא רכב

    אהבתי.
  14. לא היה לי מושג שיצרניות מתעסקות בזה בכזאת רצינות...
  15. אבל משרד התחבורה קבע שאימפרזות פרודרייב אשמות בכל הבעיות במדינה! מה,לא ככה?
  16. VW RaCiNg

    מכונית השנה 2005

    בטח הטויוטה פריוס תזכה,בגלל הטכנולוגיה. אבל אני הייתי בוחר דווקא במרצדס CLS,בגלל שזה מרצדס CLS.
  17. מה,יש בארץ קוואלירים ידניים?!
  18. VW RaCiNg

    קיץ של כדורגל

    אכן,רוסיה לא הפתיעה. הכל הלך כצפוי..1:0 לספרד. מחר צפוי לנו משחק מעניין ביותר בין אנגליה לצרפת. כאן כבר קצת יותר קשה לחזות את המנצחת..(הלוואי שזאת לא תהיה צרפת )
  19. "מעט" בעייתית. על סמך מה צריכים, ילדי וידידי הפורום לבחור? על סמך איזה ניסיון? אילו מבחנים שתואמים לכבישי מע"צנו? אני מסכים..אין לנו על סמך מה לבחור. אני מתאר לעצמי שאף אחד פה לא נהג על המכוניות האלו,ואולי מעטים קראו מבחנים. אגב-VAUXHALL MONARO זה בעצם פונטיאק GTO,נכון?
  20. VW RaCiNg

    קיץ של כדורגל

    טוב...פורטוגל קיבלה בראש מיוון 2:1... מעניין עוד איזה הפתעות צפויות לנו? מעניין מה יהיה במשחק השני של היום..(אולי גם רוסיה תפתיע?)
  21. למרות שזה לא ממש קשור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2930064,00.html
  22. מה שאתה מציע זהו הדבר ההגיוני לעשות. אבל ממתי משרד ממשלתי כלשהו בישראל עושה פעולות הגיוניות?
  23. הגולף , לא מכונית רעה! היא מכונית טובה מאוד. חבל שצמוד לה , תג מחיר כ"כ גבוה - ואין תמורה. לאופל , אף לא הייתה הצלחה מסחררת בארצנו וחבל. המחירים היו ועודם די גבוהים וגם כאן התמורה שאתה מקבל סבירה. שהאסטרה החדשה (הדור הקודם) הגיע ארצה , לא היה לה ABS ומשענות ראש מאחורה - זה די מזלזל. חלילה לא אמרתי שהגולף היא מכונית רעה! (שאני אומר מילה רעה על החמודה שלי? ) פשוט לאסטרה (ולאופל בכלל) יש בעית תדמית בארץ,וכמובן גם בעית תמחור גבוה. לעומת זאת לגולף יש רק בעית תמחור של תמחור גבוה,והיא נהנת מתדמית מעולה. אז כמו שאמרתי,נראה לי שימשיכו לקנות פה גולף למרות הכל,ולהתעלם מהאסטרה,טובה ככל שתהיה.
  24. אמרת אמין? זאת המאזדה. אין מה להוסיף.
  25. מה פתאום מסוכן? זה לא מסוכן. אתה כולה גר בי-ם,לא בג'נין. קנה איזה אוטו שבא לך. מיכאל.
×
×
  • תוכן חדש...