Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. שלום!! VW מציגה את הפולו GT... טורבו דיזל ספורטיבית. פתרון טוב לנהג שלא אוהב להתרושש בגלל צריכת הדלק. http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=3536
  2. מה קשור גולף 2.0? גולף עגלה מתה,אל תחשבו אפילו בכיוון שלה. ומה קשור גולף V5? רכב שהוא אמנם חזק,אבל לא ספורטיבי. גולף GTI לעומת זאת,זה אחלה אוטו..(אבל אני קצת משוחד.. ) בקשר לאלפא אין לי מושג...
  3. באופן כללי,אני מרוצה מהמערכת שלי. היא נשמעת נחמד מאוד לדעתי. אבל בהחלט יש מקום לשיפור: קומפוננט איכותי יותר..(HED1602 שיש לי זה נחמד,אבל לא ממש ברמה) סאב 1 גדול ועוצמתי,במקום 2 קטנים וחלשים משהו...
  4. הבעיה היא שVTI מקוריות כבר פחות או יותר נכחדו מהארץ.. למצוא אחת מקורית יהיה כמעט בלתי אפשרי.
  5. כשהיית כמעט בן 17 אבא שלי לימד אותי טיפונת...(בחניון עצום שאין בו נפש חיה ) אח"כ כבר הלכתי למורה.
  6. אני בחרתי בלאון מכונית ספורטיבית מהנה,יפה,בעלת מנוע מצוין ופוטנציאל גבוה ביותר לשיפור..(כמו שאני אוהב ) השאר סתם משעממות..טוב,אולי ה206 GTI לא משעממת אבל היא צרפתיה..וצרפתיות זה פויה.. (נא לא לסקול אותי באבנים. )
  7. ואני הייתי קונה אימפרזה GT,אז מה? תחשוב שאין יותר רכבים בעולם חוץ מה-10 האלה...אז איזה מהם היית קונה?
  8. VW RaCiNg

    מהילת דלק

    מה שלומך ? לאחר בירורים , התחנה משתמשת באופן לא חוקי בלוגו של פז. לא מספיק שהם מוהלים דלק, הם גם מבצעים עבירה נוספת. אני ממש לא מבין את חברת פז. איך הם נותנים לתחנה עלובה לקלקל להם את השם. למרות שהתחנה היא מטר מהבית שלי, אני לא מתדלק שם כבר שנתיים, וגם לא מתדלק בתחנות פז בכלל. שאנשים ידפקו את המכוניות שלהם, לא אני. שמוליק תודה על המידע,עכשו אני לא מתכוון לתדלק שם יותר.
  9. בכללים יש סעיף כזה: הפורום אינו מיועד לפרסומות מסחריות אשר נושאות איתן כוונת רווח. במקרה שיש לכם משהו מיוחד להציע לחברי הפורום, אנא פנו בדואר אלקטרוני אל [email protected]. כנ"ל לגבי פרסומות לאתרים: אין לפרסם ללא אישור של הנהלת הפורום. בגלל זה אני מבקש פה את אישור הנהלת הפורום להשאיר\להעיף את הכתובת מהחתימה.
  10. היי!! יש לי ראייה טובה..(מאוד מאוד ) זה לא רכב לבחורות!!! אבל אין לי סיבה משכנעת לתת להם... שיט.
  11. VW RaCiNg

    מהילת דלק

    לא פעם יצא לי לתדלק ב3 אלה...ולא זכורות לי בעיות עם הדלק שם.
  12. ... החתימה שלי "חוקית"? מותר לתת קישורים בחתימה לאתרים אחרים?
  13. סכום כזה יכול לקנות לך המון המוןןןןןןן דברים. קיט טורבו,חיזוקי שלדה...וחצי מנה פלאפל.
  14. תירגע. אם למישהו יתחשק להגיב,הוא יגיב.
  15. אפשר שאלה? כיצד מגדירים חברות או מגברים כ-"היי אנד"...? לדעתי למשל רוקפורד ואלפיין הן חברות מצוינות,אבל אמרו פה שהן לא היי אנד. מה בעצם עושה חברה ל"היי אנד"?
  16. עבריינות לשמה. פשוט ככה. זה שהבחורה לא נתנה כבוד לזמן שלך, לא אומר שאתה צריך לפגוע לה ברכוש בצורה מגעילה ועבריינית שכזו. מגעיל. אני לא מסכים אתכם. אני מצדיק אותו לחלוטין! הוא עשה דבר נכון,ואני הייתי פועל בדיוק באותה צורה. מה זאת אומרת "תבוא עוד 45 דקות"??? הגברת הנכבדה חושבת שהיא מלכת העולם? חושבת שכולם צריכים לחכות לה? שהעולם מסתובב סביבה? חושבת שאין לבנאדם מה לעשות..רק לחכות עד שהיא תגמור להוריד את השומנים שלה? גברות נכבדות שכאלה צריכות ללמוד לקח. ואני חושב שמה שאורן עשה בהחלט לימד אותה את הלקח. כל הכבוד.
  17. אתה טועה,ואתה מטעה אנשים. מנוע צריך לחץ נגדי בשביל פעולה תקינה. ברגע שאתה עושה חור באגזוז אתה פוגע בלחץ הנגדי ובפעולה התקינה של המנוע. ובכך בעצם אתה גורם לירידה בביצועים.
  18. לי זה קרה 3 פעמים כשיצאתי בבוקר לעבודה. אני בסבבה יוצא לחנייה ..ומה אני מגלה? שאיזה מפגר\מפגרת חסמו אותי. אז מה אני עושה? מתיישב במלוא כובד משקלי על האוטו שלהם,אז מופעלת האזעקה,ואז אני מחכה שהם יצאו בריצה מהבית. זה עובד כל פעם.
  19. יחסית לא מזמן חברה שלי קנתה לעצמה JVC כזה..בינתיים הוא עובד סבבה. חוץ מזה,JVC זאת חברה מכובדת בעלת שם עולמי,ומוצרים איכותיים. PASSION לעומת זאת...
  20. http://www.msnbc.msn.com/id/5403348 עכשו מי רוצה לקנות CRV חדשה?...
  21. משומשים?? תמיד אמרו לי לא להתקרב כי אחרי שבוע העין יכולה להפסיק לעבוד ואיפה אני אמצא mp3 משומש במחיר כזה? (למרות שבלופאונקט עולה עוד 600 ש"ח) אתה יודע מה..עזוב משומש. תגרד עוד טיפה כסף ותקנה את זה: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=22574 זה רדיו דיסק די טוב במחיר זול. ולא תצטרך לדאוג שכל רגע הוא עלול לשבוק חיים...(כמו הPASSION.. )
  22. תעשה לעצמך טובה,אל תתקרב לזבל סיני. עדיף כבר לקנות איזה פיוניר\קנווד\JVC משומשים... אה,וטוב באמת שלא הגזימו עם ה"מחיר מחירון": תשלומים ללא רבית והצמדה: 3 תקופת אחריות: 12 חודשים אחריות ע''י: ברוקס סטריאו בע\"מ מחיר מחירון: 4999 ש"ח כולל מע"מ
  23. איזה יופי.. הדבר הזה חוקי לכביש?
  24. סיאט זו חברה... הוא רוצה לרכוש את החברה? לא..? אז תגיד איזה דגם הוא רוצה!
  25. צודק,בהונדה באמת היו מוציאים ממנוע כזה 1000 כ"ס לפחות... אבל גם היו משאירים אותו עם מומנט של 20 קג"מ לכל היותר.
×
×
  • תוכן חדש...