-
הודעות
909 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg
-
מצמץ,אני לא חושב שאתה צודק. עכשו היא נראת עוד יותר טוב. מושלמת. אגב - 328 כ"ס נשמע לי קצת הרבה להנעה קדמית.
-
מזל"ט,סע בזהירות! עכשו הגיע הזמן לשנות חתימה.
-
OMFG!!! SLR! יש אלבום מלא?
-
http://www.koolart.co.uk עריכה: שיט!! אני צריך לפתח זריזות...
-
כמו תמיד,הייתה לי דילמה: Z4 vs S2000 התלבטתי..התחבטתי..ובסוף החלטתי...Z4!! היא לא נופלת מההונדה בתחום הביצועים,ונותנת איכות גרמנית כמו שאני אוהב. כמו כן,לדעתי העיצוב שלה יותר יפה ויותר מיוחד מזה של ההונדה. אז תנו לי Z4 בבקשה. שחורה.
-
אוקיי. אז אני אשלח לך רשימה למייל,למרות שלא ממש מופיעות מכוניות כמו מיאטה ולוטוס,אלא יותר כמו פרארי פורשה וכו'.. באזור מינכן אני לא ממש מכיר סוכנויות כאלה,אני השכרתי בהמבורג ודיברתי עם עוד מישהו שהשכיר בקלן.
-
בעל S2000 יקר,אולי תוכל להעזר בפורומים האלה למציאת צמיגים מתאימים: http://www.honda-acura.net/forums/ http://www.honda-tech.com/ בשניהם יש פורומים יעודיים ל-S2000. בהצלחה.
-
[הפקדת רישיון רכב] - שאלות שמעניינות אותי.
VW RaCiNg פרסם הודעה בנושא של ד''ר וואנדורה בתוך רכב כללי
נשמע לי קצת מוזר. בגיל 16.5,כשאסור עדיין להוציא רשיון נהיגה כבר מותר להיות בעלים של רכב? -
מה יפה בה?! היא נראת גועל נפש. למה אנשים חושבים שטמבונים של הונדה יושבים יפה על בלנו?! בלנו זה אוטו מכוער מטבעו,בד"כ נסיונות שכאלה לעשות אותו יפה רק עושים אותו מכוער יותר.
-
מגאן שכזאת היא משפחתית משעממת למדי... לא ממש האוטו האידיאלי לנהג צעיר. בסכום של 35K בערך יש מבחר אופציות טובות יותר לנהג הצעיר.
-
אני שכרתי רכב מעניין בפעם האחרונה שהייתי בגרמניה. קודם כל,איזה רכב אתה רוצה? (אם אתה לא יודע בדיוק אז לפחות בערך..) אתה מודע פחות או יותר לסכומים הלא צנועים בכלל שתצטרך להשקיע בזה? אם תרצה,צור איתי קשר בICQ,ואני אשלח לך רשימה של מחירים לדוגמא של מבחר מכוניות אקזוטיות. 323366254
-
אני לא יודע מה המחירון לשנת 95,אבל ראיתי שאנשים דורשים עליהן 70K+. אז אני מעריך שהסיכוי למצוא משהו נורמלי ב50K הוא אפסי למדי.
-
רק אל תתפלא אם תתקל בבעיות VAG טיפוסיות. למרות שאולי לא תתקל...אני מעולם לא נתקלתי.(טפו טפו,חמסה חמסה. )
-
תרבות נהיגה אירופאית זה תענוג אמיתי. כשגרתי בגרמניה במשך כמעט שנה בהתחלה זה היה מוזר לי,אח"כ התרגלתי והתחלתי להנות מזה. ואז כשחזרתי לארץ תקפה אותי תחושה עזה של גועל נפש כשנזכרתי מה קורה פה בכבישים.
-
אותם אנשים כנראה קובעים שמרצדס S500 למשל היא מכונית הספורט האידיאלית? מזל שאני לא מכיר אנשים כאלה.
-
המגאן כנראה תהיה זולה יותר לאחזקה..(או שאולי לא,כי אין לי מושג איזה בעיות אמינות יש לה ) המגאן היא לא ממש ספורטיבית,אלאל סתם בעלת מנוע חזק ולא מעט פוזה. האיביזה לעומת זאת,תהיה מהנה יותר,יקרה יותר לאחזקה,בעלת פוטנציאל לשיפור. אם אתה מחפש רכב ספורטיבי יותר,אז האיביזה היא בשבילך. אם אתה מחפש סתם רכב נחמד ויפה שלא ממש חסר לו כוח...מגאן.
-
שלום! השאלה היא כזאת: מישהו אולי יודע איפה אני יכול למצוא נתונים לגבי צריכת דלק של גולף V5...? (דגמי 170 כ"ס) נסיונותי העלובים לחפש בפורום ובגוגל לא העלו שום דבר מועיל.
-
נחמד מאוד. חזרה לשורשים זה דווקא לא רע בכלל. (פעם אמרתי שזה לא משהו,עכשו שיניתי את דעתי...בכלל,אני לא בנאדם כ"כ החלטי. )
-
קצת יותר יקרה? אתה בטוח?
-
על איזה דגם TT מדובר פה? אם ה180 כ"ס,אז זה הנעה קידמית,והייתי פוסל אותה מייד. או ה225 כ"ס,אז זה הקוואטרו ויש על מה לדבר. TT מצוידת במנוע טורבו מעולה,אמין,ובעל פוטנציאל גבוה לשיפור אם רק תרצה. יקרה לקנייה ולאחזקה. מיאטה.. הנעה אחורית,כיפית מאוד..(מנסיון קטנטן) גג נפתח..(מה שאפשר לקבל גם בTT תמורת סכום "סמלי" ) זולה יותר מהTT,ואני מתאר לעצמי שגם זולה יותר לאחזקה. בקיצור,יש לנו פה 2 דברים מאוד שונים: הנעה אחורית - מיאטה. הנעה קידמית\כפולה - TT. אתה צריך להחליט מה מהם אתה רוצה. בTT יש טורבו יחיד.
-
אמרתי "במחיר דומה" 7-10K זה דומה למדי..( )
-
אין יותר מדי מקום להשוואה בין סיוויק (משפחתית) לבין HGT (פונטו עם יומרות ספורטיביות) אני לא יודע הרבה על הHGT לכן לא אגיד עליה כלום,אבל מה שאני כן יודע זה שבמחיר דומה לזה של הHGT את יכול לרכוש קליאו ספורט,שעולה על הHGT בכל פרמטר.
-
K = אלף. דוגמא: 20K = עשרים אלף ש"ח.
-
שמות, סמלים ודגמים -למה בעצם?...בואו לקחת חלק!
VW RaCiNg פרסם הודעה בנושא של lior_baruch בתוך רכב כללי
גם אני אתרום את חלקי.. טויוטה! הצלחתה של טויוטה מתחילה כבר במאה ה-19 הודות לממציא יפני ששמו סאקיצ'י טויודה אשר המציא את הנול האוטומטי הראשון מסוגו בעולם בשנת 1924 . ב-1929 נקנה הפטנט על ידי יצרני מכונות לטוויה ואריגה בסכום ענק של 100,000 ליש"ט. קיאצ'ירו טויודה, בנו של סאקיצ'י, התעניין מאוד במכוניות ולאחר שהתרשם עמוקות משוק המכוניות בארה"ב ואירופה החליט שגם הוא עצמו מעוניין בייצור מכוניות. ב-1937 הוקמה חברת טויוטה מוטור עם הון ענק של 12 מיליון יין והחלה בבניית מפעלים. המפעל הראשון הוקם בקורומו - 30 ק"מ מנגויה. קורומו עבר שינויים רבים בהמשך ולבסוף הוסב שמו לטויוטה סיטי- מפעל שייצר בשעתו 500 מכוניות נוסעים ו-1,500 משאיות בחודש. הפרוייקט הושלם וכל הייצור הועבר למפעל החדש בסוף אוקטובר 1938 . הסביבה התעשייתית ביפן השתנתה במהירה והממשלה שמה דגש על ייצור משאיות. ב-1939 ייצרה טויוטה 11,981 כלי רכב מהם 107 מכוניות נוסעים בלבד. מהר מאוד פרצה מלחמת העולם השניה והותירה את טויוטה עם מחסור בחומרי גלם. בנוסף לכך השתלט הצבא היפני על המפעל על מנת לספק את צרכיו - בעקר משאיות תובלה. ב-1945 עם סיום המלחמה ייצרה טויוטה 3,275 משאיות ואף לא מכונית נוסעים אחת ירדה מפס הייצור שלה. לאחר המלחמה החלה יפן להתאושש מבחינה כלכלית וחברתית ועד מהרה טויוטה החלה לייצר שוב אך הפעם מטרתה הייתה להתמקד בייצור מכוניות נוסעים המיועדות להמונים. ואכן כך היה - בשנת 1947 נבנתה מכונית האב טיפוס הראשונה כמכונית נוסעים קטנה עם מנוע 995 סמ"ק וטנדר קטן עם מנוע זהה. שנת 1950 הייתה שנת משבר עבור טויוטה - היה זה משבר בין ההנהלה לאיגוד העובדים שנבע מעיכובים במשכורות ומהקיצוצים הצפויים לנוכח ההפסדים. בסוף 1950 הסתיים המשבר עם התפטרותו של מייסד טויוטה, קיאיצ'ירו טויודה וכוח האדם החברה צומצם. במקומו של קיאיצ'ירו מונה מנכ"ל חדש וטויוטה חזרה לתפקד. באותם שנים טויוטה עבדה עם צבא ארה"ב וייצרה משאיות עבורו. באותם שנים בונה טויוטה מפעלים רבים, מפתחת את הציוד שברשותה ומשתמשת במיטב הטכנולוגיה על מנת לייצר מכוניות. מכירות טויוטה עולות ואיתן עולה גם קצב הייצור. טויוטה משתמשת בהון היפני שברשותה להשקעה מתמדת במכוניות ובציוד - מה שמביא אותה אל קדמת הטכנולוגיה ומעניק לה יתרון על פני שאר המתחרות. כבר מאמצע שנות ה-50 החלו לפעול מסעי פרסום אגרסיביים על מנת לקדם את תדמיתם הירודה של מוצרים יפנים. בשנות ה-60 טויוטה החלה לייצא את מכונית הקורונה לארה"ב שם היא גורפת הצלחה מסחררת והופכת את ארה"ב ליעד מספר אחד לייצוא. בעוד ההצלחה של קורונה, ממשיכה טויוטה להשקיע משאבים רבים בפיתוח ושיפור המוצר ואופן ייצורו. טויוטה ממשיכה קדימה ולקראת סוף שנות ה-60 - תחילת שנות ה-70 היא מפתחת מודלים חדשים שכובשים את השוק במהירה. בין המודלים החדשים יוצאת לשוק קורולה שמהווה את סמל האמינות והאיכות . טויוטה לא התכוונה להסתפק בהצלחתה רק בארה"ב - היא שאפה להגדיל את הייצוא שלה ולנסות ולהיכנס לשוק האירופאי. בשנת 1965 הוצגה בלונדון הקורונה החדשה בגירסה האירופאית שלה כאשר היא מצוידת באביזרים חדשים באותם ימים בעולם הרכב כמו שעון, חימום, רדיו ומצית. טויוטה לא מאחרת והיא נכנסת הישר אל תודעת ההמונים בכל רחבי אירופה. בשנים הבאות טויוטה מרחיבה את מפעליה על מנת לעמוד בביקוש האדיר. בשנת 1980 טויוטה ייצרה יותר מ-3מיליון יח' ומפעלי הרכבה רבים נבנו מחוץ ליפן. בינואר 1982 ביטלה טויוטה את מערכות השיווק והייצור הנפרדות והוקם תאגיד טויוטה מוטור , בראשו של איג'י טויודה והמנכ"ל שואיצ'ירו טויודה -בנו של המייסד . טויטה כחלק מתהליך התפתחותה החלה בבניה של מפעלי ייצור בארה"ב , בקנדה ובאירופה על מנת לחסוך בעלויות תובלה ומכס. בסוף שנות ה-80 הושקה בהצלחה בארה"ב מכונית פאר לקסוס , תחילה רק בארה"ב ולאחר מכן גם ביפן ושווקים נבחרים אחרים. טויוטה היא יצרנית הרכב השניה בגודלה בעולם המייצאת ללמעלה מ-140 מדינות . מפעלי טויוטה פרוסים מסביב לכל כדור הארץ ב-26 מדינות . כמו כן טויוטה מעסיקה 246,700 עובדים מסביב לעולם. טויוטה מתקדמת אל עתיד טוב יותר תוך כדי שמירה על אחת ממטרותיה העיקריות - שמירה על כדור הארץ. נלקח מאתר טויוטה: http://www.toyota.co.il (מצטער,אבל בשעות כאלה אין לי כוח לכתוב בעצמי איזשהי סקירה. ) נ.ב - לדעתי זה ת'רד מצוין,וראוי שיהפך לדביק. -
הפוך. הסרט של וולט דיסני מבוסס על העיר. או שמא זה בכלל היה איזה מכרה זהב גדול,ולא עיר?
