Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אני מבין שזה נהיה באמת סוג של שגרה..כל שבועיים שלוש מחירי הדלק עולים.. עד מתי?!
  2. לא יודע מה השאר ממליצים,אני לא ממליץ אימפרזה. אתה נהג חדש...ולא משנה שיש לך עכשו לאון טורבו, אימפרזה זה אוטו שמומלץ לעלות עליו רק כשיש לך הרבה נסיון..אימפרזה היא יותר קיצונית. אימפרזה גם נותנת לך תחושה של עודף בטחון וחסינות מטעויות..(ה4X4 שלה מקנה תחושת שליטה כזאת).. וכשתעבור את הגבול (שלך או של הרכב) זה כבר יכול להיות מאוחר מדי.. מה הלחץ עכשו לקפוץ על מכונית שהיא שיא הספורט? (בערך.. ) קח ת'זמן..תנהג..תצבור עוד ועוד נסיון..תעשה קורסים. ואח"כ תוכל לעלות על מכוניות חזקות בהרבה.
  3. שיט. ואם נוותר על הקטע של השנתון כמה שיותר חדש..ועל האמינות הסבירה..ועל האחזקה הזולה.. אז...?
  4. אמממ... אף אחד?
  5. VW RaCiNg

    יש לי שאלה על קמארו

    96?! ממש לא. אם אני לא טועה,הייצור של הקמארו הופסק ב2002. היה אז גם דגם מיוחד של "יומולדת 35 לקמארו"..
  6. VW RaCiNg

    קרייזלר פראוולר

    ממש לא נראה סביר שתהיה כזאת בארץ. יש לה תקינה אירופאית? (משום מה,לא נראה לי..)
  7. אה.. באמת? אני משום מה חשבתי שהם יובאו במקביל. תודה. נ.ב - הרגע גיליתי ששברולט קמארו ופונטיאק פיירבירד לא מופיעות בכלל במחירון.. :?
  8. לא,אני לא הולך לשאול מה המחירון של פיאט קופה... זה מה שאני הולך לשאול: בלוי יצחק מופיע רק דגם 1 של פיאט קופה..אבל קיימים 2 דגמים. יש את דגם ה16V ויש את דגם ה20V,אז מישהו אולי יודע לאיזה מהם המחירון מתייחס? ואיך אני מגלה את המחירון של הדגם השני? ועוד משהו:עפ"י המחירון,השנים שבהם הביאו את הפיאט קופה הן 96,98,99.. זה נכון? אין פיאט קופה ב97? תודה.
  9. אני שמח לשמוע שכולם יצאו בשלום. וכשתתברר הסיבה למקרה הזה,תעדכן אותנו.
  10. ממש לא שווה גם 100 ש"ח לא הייתי משלם על זבל שכזה.
  11. פרוסאונד חברה מאוד מאוד מפוקפקת. (דוגמא קלאסית ל"זבל סיני"..) אני ממש לא ממליץ לך להתקרב למוצרים שלהם. נתקלתי כבר ב2 מקרים של מגברים שלהם שנשרפו אחרי פחות מחודשיים עבודה.. ו-HU שהפסיק לעבוד אחרי שבועיים בערך. עדיף לחסוך עוד קצת ולקנות משהו איכותי ואמין.
  12. שלום חברים! אני צריך ייעוץ קליל..(לא בשבילי..) בכותרת רשומות מספק דרישות:הנאה מנהיגה,אוטומט ,תקציב 50K.. ויש עוד מספר דרישות -אמינות סבירה,שנתון כמה שיותר חדש..ורצוי גם אחזקה זולה. כן,אני יודע שיש יותר מדי דרישות.. אבל האם קיים איזשהו רכב שעונה עליהן? כל עזרה תתקבל בברכה. מיכאל.
  13. מה קשור?? כאילו שבאירופה ארה"ב וכו' לא גונבים ולא פורצים למכוניות..
  14. 10 ס"מ מתחת לת'רד שלך יש את הת'רד הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=50173
  15. אכן קיימות כמה אקליפסים בארץ.. והנה 1 למכירה אם מישהו מעוניין: http://www.sharks.co.il/modules.php?name=NukeC30&op=ViewDetail&id_ads=315 (אני לא קשור לרכב וגם לא לבעלים.)
  16. VW RaCiNg

    אומנויות לחימה?

    http://www.abirwarriorarts.com/index2.htm
  17. VW RaCiNg

    אומנויות לחימה?

    אם למדת נינג'יטסו,אז זה אומר שאתה נינג'ה?
  18. מונדאו. פשוט בגלל שהחבילה הכוללת שלה נראת לי הרבה יותר קורצת מכל השאר...
  19. VW RaCiNg

    פיז'ו 4002 תמונות

    זה מכוער..אני שונא עיצובים עתידניים להחריד כגון זה..
  20. VW RaCiNg

    THE UGLIEST FERRARI-EVER

    לא אומרים איכס על פרארי! והיא בכלל לא אמורה להיות שיא היופי, היא מיועדת בעיקר (אם לא רק) למסלול..שם מה שחשוב זה משקל קליל ואווירודינמיות..
  21. איביזה\פולו 99-00 שתיהן מגיעות עם מנוע 1.6,אמינות בצורה מספקת,חסכוניות למדי.. מתאימות לנסיעות עירוניות ויכולות להסתדר יפה מאוד גם עם בינעירוניות. יש גם קליאו,יאריס,סיריון וכו'.. אבל לא זכור לי שהן מגיעות עם 1.6..(נראה לי רק עם 1.4,1.3..)
  22. אל תנסו את זה בבית.
  23. VW RaCiNg

    VW Golf 1800 ADZ

    נחמד מאוד. עצה קטנה: לפני שאתה ממשיך עם כל מיני תוספות אחרות,תצבע ללבן את הטמבונים\מראות\ידיות\פסים.. זה יראה הרבה יותר טוב ככה. ואני אנצל במה זו לשאלה: מה גודל הג'אנט המקורי בגולף 1.8 כזאת? (ומה הגודל שיש לך?)
  24. 220K: הסקר הזה הוא של מכוניות קומפקטיות (5/3 דלתות) או משפחתיות (4 דלתות) הנחשבות יוקרתיות. המכוניות הללו הן במחיר של עד כ-220000 ש"ח, כך שגרסת העל ל-A3 לא נכנסת כאן. עדיפות במה?? העדיפות הברורה שלהן היא במרווח פנים,אולי גם בנוחות...וזהו. ולהזכירך - לא כולם צריכים מכונית מרווחת מאוד ולא כולם פריקים של נוחות.. אגב - הנימוקים האינטלגנטיים () מההודעה הקודמת שלך בבחירת הרכב פה ממש הדהים אותי: גולף זה בעעעע....(זה הרי ברור..אם רכב מסוים הוא "בעעע" אז הוא "בעעע" וזהו.. ) A3 זה זבל..(עובדה בהחלט ידועה בציבור..וזה שהיא מבוססת על הגולף זה עושה אותה גם "בעעע".) אופל זה אופל..(עצם העובדה שאופל זה אופל זה כבר סיבה מספקת שלא לחשוב אפילו על רכב כזה) BMW אתב משלם רק על השם..(ומה עם העיצוב (למי שאוהב) האיכות,האיבזור,ההנאה...?) כבר אמרתי שאלו הם הנימוקים הכי אינטלגנטיים שאי פעם נתקלתי בהם?
  25. כל המכוניות שציינת פה הן מכוניות מנהלים גדולות,לא כולם צריכים מכוניות כאלה. חוץ מזה,כל המכוניות שהזכרת פה עולות 250K פלוס מינוס והסקר מתייחס למחיר של כ220K.
×
×
  • תוכן חדש...