Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. VW RaCiNg

    גולף V6 4MOTION

    איש החרדל 32 - אל תלכלך,היא מאיצה ל100 ב8.5 שניות.
  2. יש שוק ועוד איך! ובהצלחה בפתיחת העסק! אם המחירים שלך יהיו באמת טובים אני אהיה הראשון לבוא אליך לקנות שעונים!!
  3. VW RaCiNg

    106 XSI

    לשפר קצת אתה רוצה? לא אמורה להיות לך XSI עם T3? או שבסוף התקנת את הT70 כמו שרצית?
  4. אין לי מושג מה זה ברטה טורבו..אבל אני די בטוח שזה לא מתקרב אפילו לאיכויות הספורטיביות שיש לאימפרזה. אז כן,יש הרבה אימפרזות שחוטות..ויש הרבה עם שאסי..אבל אם מחפשים טוב אפשר למצוא 1 נקייה ושמורה. לדעתי פשוט חבל לוותר כ"כ מהר.
  5. VW RaCiNg

    גרמניות לא אמינות

    ב.מ.וו יצרנית מאוד מתחשבת ..שומרת על התחת של לקוחותיה מכוויות..
  6. קודם כדאי לעשות יישור קו כמו שצריך, ואז לקנות סט צמיגים טוב בשביל שתהיה אחיזה כמו שצריך.
  7. אני לא הולך עם העדר!!! לא קונה פורשה 911! רוצה SL! SL55AMG ליתר דיוק. הפאר והיוקרה של מרצדס עם עיצוב מדהים וביצועים וכוח שלא מהעולם הזה!
  8. אני הייתי מתרחק מהרכב הזה (ומכל רכב אחר במכרז)... תבין,אין לך שום דרך לבדוק את הרכב.. אם יש פגיעת שלדת אתה תגלה את זה רק אח"כ.. אם יש סדק בבלוק מנוע אתה תגלה את זה רק אח"כ.. לדעתי זה פשוט לא שווה את הסיכון.
  9. לימור לבנת.
  10. לא צריך אפילו לחפש!! מספיק שתתגלגל קצת למטה בפורום כללי ומייד תמצא את זה!!! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55998
  11. במקום לקנות "יעני פורק" עדיף להביא בקבוק קולה,ולנער ולפתוח אותו כל פעם שאתה רוצה פריקה. יותר זול,ויוצר בערך את אותו אפקט מגוחך.
  12. אפשר לקנות באי-ביי "יעני שסתום" שמשמיע צליל של "יעני פריקה". זה לא מורכב על המנוע ואפשר להרכיב את זה על הדש בורד על הבאגז' או על הגג. קנה את זה רק אם אתה רוצה לעשות מעצמך צחוק.
  13. ואני בכ"ז ממליץ על סרווין ווגה..(ולא משנה אם זה מיוצר בסין או באיראן ) עד לא מזמן היה לי HED 1602 והייתי מאו מאוד מרוצה ממנו. הוא 1 הקומפוננטים הזולים אבל הוא נותן תמורה מצוינת למחיר ונשמע טוב מאוד! אם אין תקציב גדול למשהו טוב יותר..אז זה הקומפוננט המומלץ ביותר!
  14. שמעתי באמת על הבעיה של הגירים האוטו' שנפטרים בטרם עת. אבל לא נראה לי שזו תופעה נפוצה כ"כ..
  15. לכל אלה שאומרים שפיירבירד זה צריכת דלק והאחזקה יקרה בטירוף: גם אימפרזה GT זה לא בדיוק החסכון בהתגלמותו... בכל אופן,אני ממליץ על האימפרזה. הפונטיאק היא דוגמא קלאסית לamerican muscle טיפוסי,יש הרבה כוח בקו ישר, אבל ברגע שתנסה לפנות אתה עלול למצוא את עצמך מתמזג עם עמוד תאורה. האימפרזה יודעת גם לפנות,וגם לא חסר כוח בקו ישר. (ואז מה אם היא סוגרת קצת פחות מהפונטיאק?!) ובכלל האימפרזה היא הרבה יותר "מכונית ספורט" מהפונטיאק.
  16. לא יעזור כלום..ג'אנט 19' של A8 פשוט נראה רע על האוטו הזה. לא מתאים לגולף וזהו...
  17. נשמע כאילו גולף או סיאט לאון עונות על הדרישות בצורה מושלמת למדי.
  18. אם אני לא טועה GT15 זה הטורבו הכי קטנטן מסדרת GT של גארט. אמור להתאאים יופי למנוע 1.3.
  19. בעקרון אתה צריך משהו קטן וחמוד...GT15 למשל..
  20. ifranview באמת תוכנה טובה. אני משתמש בACD SEE... שזאת גם תוכנה לא רעה בכלל.
  21. VW RaCiNg

    פאסאט החדשה.

    הגיע הזמן באמת שה1.6 הוותיק יצא משירות. הוא עשה את שלו..הוא היה טוב בזמנו..אבל עכשו הוא סתם מיושן, ולדעתי הוא צריך לפנות את מקומו ל1.6FSI 115כ"ס החדש.
  22. אני מציע לרדת מהרכב וזהו. סיוויקים יש הרבה ולא חסרים סיוויקים 98 עם קילוטרז' פי 2 יותר קטן מזה.
  23. המכוניות האלה הן לא ממש מאותה קטגוריה...(למה אתה לא שוקל את הA4 כנגד הוולבו?) אתה צריך את הסלון הגדול של הוולבו? את תא המטען?
  24. אני מתאר לעצמי שבאמת הם ימכרו יותר EVO מלנסר רגילה. מכוניות משפחתיות יפניות הן ממש לא פופולריות באירופה,שם לרוב הולכים על תוצרת אירופאית. נ.ב - קראתי איפשהו שהRX8 נמכרת באנגליה במספרים גדולים יותר מהמאזדה 3!!! מתי אצלנו?
×
×
  • תוכן חדש...