Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. בשבילי 996. היחידה ששברה את העיצוב המסורתי של פורשה.. לדעתי היא נראת יפה מיוחדת וקרבית..
  2. ההגבלה שם היא לא 280 כ"ס? ידוע לי שכמעט כל מכוניות הספורט היפניות בSPEC היפני באות עם 280 כ"ס..(וזה כולל את הסקייליין)
  3. תביא את השברולט.. אין כמו הנאה אחורית לג'ימקאנה. אני בא עם אוטובוס.
  4. תקנו אותי אם אני טועה,אבל ממה שאני יודע,תמונות דיגיטליות אינן קבילות כראיה בבית משפט. אז...
  5. כל אחד והקטע שלו...
  6. דווקא עכשו אתם עושים את זה?! כשאין לי שום אוטו נורמלי לבוא איתו? טוב נו...יש קטגוריה ל70 כ"ס ומטה? אולי אני אגיע כצופה.
  7. VW RaCiNg

    G Tech Pro - on sale on eBay

    אי אפשר לצפות מצעצוע כזה להיות מדויק לחלוטין. אבל בואו נאמר שזה הדיוק הכי טוב שאפשר לקבל ב30$.
  8. אני לא מבין למה אחרי שהבור בלע את הפיאט,הוא לא הקיא אותה בחזרה החוצה...
  9. איזה ספק בדיוק זה אמור להסיר? מה שרואים בתמונה זה סקייליין שעברה הסבה להגה שמאלי.
  10. אבוי. כנראה שהבחור לא נסע מעולם על אוטו מתנהג או אוחז.. כי אחרת אי אפשר להבין למה הוא טוען שהקווליר היא כזאת.
  11. הסופרה ירדה כבר ב98. (כלומר 98 זו השנה האחרונה) *עריכה* או שזה 99..
  12. VW RaCiNg

    קיט לגולף

    יתרונות - יש קיטים מסוימים שנראים מדהים. חסרונות - מושך תשומת לב (של שוטרים וגנבים ), עלול להשבר.
  13. הייתה בארץ סופרה אדומה...אפילו יש תמונה שלה. אבל ממה שהבנתי היא כבר לא פה..
  14. VW RaCiNg

    G Tech Pro - on sale on eBay

    באמת צעצוע נחמד,ומחיר טוב מאוד. אגב - שמעתי פה ושם תלונות שהוא לא מדויק במיוחד..האם זה נכון?
  15. VW RaCiNg

    קניית מאזדה 3

    המאזדה 3 בגרסה המאובזרת היא לא נוחה במיוחד. ג'אנט גדול + חתך קטך = ביקורים תכופים אצל הכירופרקט. :lol:
  16. מה שמצאת זה הגרסה של ה180 כ"ס..שלצערנו לא ממש נפוצה בארץ. הגרסה של ה150 עושה 0-100 ב8.5 שניות..(יש שטוענים גם ל8.3..)
  17. עץ ריח. או מטהר אוויר כזה שתוקעים על המזגן והא מדיף ריח נעים להחריד על כל האוטו.
  18. אופס... אני צריך להרגיל את עצמי לקרוא בעיון.
  19. VW RaCiNg

    מזל טוב!

    גם אני קודמתי היום לדרגת "נהג נמרץ". זה מזכה אותי בעוד משהו חוץ מקסדה נוספת? (סיבוב על המיאטה של מוטי למשל?... )
  20. באמת יהיה יותר קל לך למצוא קורולה שמורה.. לרוב אנשים מתייחסים אליהן כמו למשפחתיות רגילות והן לא זוכות לייחס של "מכונית ספורט מטורפת" ( ) כמו הסיוויק. הקורולה אמינה ביותר..ובסה"כ היא משפחתית לא רעה בכלל. (רק שלדעתי היא נראת זוועה,אבל כל 1 והטעם שלו.. )
  21. אולי איזשהי פיז'ו 306? היא נוחה ונעימה מאוד לנהיגה..ואמינה בצורה מספקת למדי.
  22. לדעתי עדיפה פה קליאו RSI. אני חושב שהיא בטוחה יותר לנהג חדש מאשר כל מיני 205GTI למינהם..
  23. חשבתי שהפיירבירדים שהגיעו לארץ הגיעו רק באוטומט.
  24. הגולף 4 עושה 8.5!! 8.5!! מה 10.5?!?! מה,זה נראה לך לאנטיס?!
×
×
  • תוכן חדש...