באמת יהיה יותר קל לך למצוא קורולה שמורה..
לרוב אנשים מתייחסים אליהן כמו למשפחתיות רגילות והן לא זוכות לייחס של "מכונית ספורט מטורפת" ( ) כמו הסיוויק.
הקורולה אמינה ביותר..ובסה"כ היא משפחתית לא רעה בכלל.
(רק שלדעתי היא נראת זוועה,אבל כל 1 והטעם שלו.. )