מבחינתי הקרב פה הוא בין הEVO לאימפרזה.
שתיהן מצויינות ודומות מאוד.
בגלל שהן כ"כ דומות,הבחירה בינהן היא עניין של טעם רגש ומשיכה.
אז אני הולך עם הרגש והמשיכה ובוחר באימפרזה.
אני רק רוצה להעיר על משהו קטן:
הA4 היא לא מקבילה לגולף ולבורה ולא מבוססת עליה.
הA4 מקבילה לפאסאט וחולקת איתה שלדה ומכלולים רבים.
המקבילה של הגולף והבורה היא הA3.
לפי מה שאני יודע,הפרארי הזאת לא נמכרה למנכ"ל סמלת,
הוא פשוט קיבל אותה לצורך "בדיקת תנאים והתאמה של מכוניות פרארי לארץ" או משהו בסגנון...
בקיצור,כסת"ח אחד גדול.
זה בערך כמו שיש אנשים שמקבלים לנסרים ואימפרזות מהעבודה..ככה הוא קיבל פרארי. :lol:
אפשר לפזול לכיוון סקודה סופרב..(כן,אני יודע שסקודה זה לא ממש סמל סטטוס)
אבל מדובר ברכב מאוד מאוד איכותי,נוח,ונראה מכובד מאוד בכל צבע כמעט..(חוץ מלבן..שאז הוא נראה כמו מונית )
לדעתי שווה לבדוק אותו לפני שפוסלים אותו על הסף.
"אנחנו רוצים מכוניות כל כך בולטות, שיגרמו לאנשים לוותר מראש על הרעיון לברוח משוטר שמסמן להם לעצור"
אז למה שלא יצבעו את האוקטביות והמאזדות שלהם בוורוד וירכיבו להם עץ חג מולד על הגג?
טוב,לדעתי הרעיון מטומטם מיסודו.
השוטרים בארץ לא ידועים בכישורי הנהיגה שלהם..ולא נראה לי שההכשרה שהם מדברים עליה שם תעזור ממש.
שיפנו את התקציבים שלהם למשהו מועיל יותר..
נ.ב - אבל אתם חייבים שהודות שזה עושה קצת חשק ללכת לעבוד במתנ"א..
אני לא מאמין שזה יקרה אי פעם.
המשטרה לא תתמקד בעברות קשות ולא תתמקד במניעת תאונות.
אני חושב שגם בעתיד המשטרה תמשיך לעשות מה שהיא עושה הכי טוב,
אכיפה של עבירות קלות לתפיסה שהעונש עליהן הוא קנס.
או במילים אחרות:
גביית כספים מהציבור.
אתם באמת חושבים שהם יוותרו על זה?
"הממוצע השנתי של הכנסות מקנסות של שוטר בודד נאמד ב-120 אלף שקלים"
"בשנים האחרונות ההכנסה מקנסות נעה בין 75 ל-100 מיליון דולר."
אגב - המשטרה היא לא האשמה פה,המשטרה היא סה"כ גוף מבצע שבדומה לצבא עושה מה שאומרים לה.
את האשמים למצב הבעייתי הזה (שהמשטרה הפכה לגוף שמזכיר את מס-הכנסה) הזה צריך לחפש גבוה גבוה...
הA4 1.8T עולה כ250K שבמחיר הזה אי אפשר לקנות שום STI..מקסימום WRX.
את המולטיטרוניק אני לא מכיר,אבל בגיר הידני אפשר בהחלט להנות ממנה...
היא נוחה,מאובזרת,איכותית ויוקרתית..היא תתאים למי שמחפש יוקרה גרמנית אבל עם נגיעה של ספורטיביות.
אהלן.
קיבלתי במייל את הלינק המוזר הזה:
http://www.necronomi.com/projects/666/pact.html
לא כ"כ טרחתי לקרוא הכל,אבל מרפרוף קליל התברר לי שרוצים שאני אמכור את נשמתי לשטן.
וזה אפילו די פשוט...רק צריך למלא טופס קטן.
בקיצור..אם מישהו מעוניין למכור..
שיהיה בהצלחה.
8 שניות? אני בספק.
5 שניות? זה כבר דמיוני לחלוטין.
זה מה שקורה כשהאהבה שלך לסיוויק מתנגשת עם השפיות.
לפותח הת'רד:
אתה סגור על שרייד קלאסיק או שאתה מוכן לשקול גם אופציות אחרות כגון סוזוקי סוויפט וסובארו לאונה?
תכלס אני ממליץ לנסות לחפש תמא טורבו..
האחזקה אמנם יקרה..אבל היא עדיפה על סיוויק כמעט בכל פרמטר.