אני בחרתי את הMK4.
עד לא מזמן הייתה לי כזאת ופשוט נהנתי איתה מכל רגע.
היא מציעה מנוע נפלא,ביצועים טובים,איכות חומרים ובנייה מדהימה (כמו של כל VW)..
ובכלל היא מציעה חבילה כוללת מצוינת.
אולי איזה פולו 16V?
זה יהיה פחות מסוכן מאונו טורבו ושאר ירקות..
חבל שההורים שלו מרשים לו ישר לעלות על רכב ספורטיבי שגדול על כישורי הנהיגה שלו בכמה מידות.
בגלל שזה רכב מהעבודה ואמינות ועלויות אחזקה לא כ"כ מהוות פה קריטריון אז לדעתי הבחירה הממולצת פה היא ה307.
היא נעימה מאוד לנסיעה..קצת עגלה (אבל לא משנה) וכמו שרוני אמר,גם נראת מצוין מבפנים ומבחוץ.
כולן די דומות בכל התחומים..להונדה יש יתרון קל בתחום המנוע.
אבל יש להזהר בקניית הונדה עקב עקב כך שהרבה מתייחסים אליה כאל "מכונית ספורט",
ולכן גם נוהגים בה בצורה ספורטיבית ביותר..(כלומר, קורעים לה את הצורה )
אני דווקא שמעתי דברים טובים על האמינות של ה206 לעומת צרפתיות אחרות.
didinino - מאיפה הגעת למסקנה שהאמינות שלה מזעזעת כ"כ?
אגב - לחברה שלי הייתה 206..והיא לא עשתה לה שום בעיות.
אם אני לא טועה,כל המכוניות הנ"ל הן עם 4 כוכבי בטיחות..(אולי למעט ה307 שהיא עם 5..לא זוכר.. )
באמינות הטויוטה מובילה...מבחינת מרווח מאחור אף 1 מהן לא מצטיינת במיוחד.
מבחינת מנוע הטויוטה תהיה הכי זריזה,הגולף לעומת זאת עם מנוע 1.6 היא ממש עגלה.
ושמעתי גם שהאמינות של ה307 היא לא מזהירה במיוחד..קח לתשומת ליבך.
אחרי שהזכירו פה בת'רד את הסקודה סופרב,גם אני מצטרף להמלצה עליה..
(משום מה לא חשבתי עליה מקודם )
מנוע 1.9TDI מעולה,מרווחת ברמות של אודי A6,איכות חומרים ובנייה גרמנית לחלוטין.
ומחיר קטן לאוטו גדול.
תמורה מצוינת לכסף.
בתקציב הזה אפשר להכניס מגאן II...
היא בטיחותית ביותר (5 כוכבים) מרווחת..נוחה..ונראת לא רע.
בקשר לטיפולים ..לא יודע. בקשר לכוח- 110 כ"ס מזיזים אותה בסדר גמור..אבל אל תצפה למטוס.
עוד אופציה טובה זה הקורולה כמו שהציעו מעלי.
מצטרף לשאלת התקציב.
וממליץ בחום על אודי A4 1.9TDI.
רכב איכותי ביותר,קצת יקר אבל שווה כל שקל.
אמין יותר מC5,אמנם לא נוח כמו הC אבל עדיין נעים מאוד לנסיעה.
וכמובן בעל מנוע איכותי חסכוני חזק ואמין ביותר.