Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אני בחרתי את הMK4. עד לא מזמן הייתה לי כזאת ופשוט נהנתי איתה מכל רגע. היא מציעה מנוע נפלא,ביצועים טובים,איכות חומרים ובנייה מדהימה (כמו של כל VW).. ובכלל היא מציעה חבילה כוללת מצוינת.
  2. פונטו GT לנהג שרק קיבל רשיון זה ממש כרטיס VIP לבית לוינשטיין. רכב חזק ולא יציב. לא ממליץ.
  3. לא יותר פשוט שתבקש גישה לאוף-טופיק וכך תוכל להגיב לנושאים שקשורים לדגמים?
  4. OMG הGT פשוט מדהימה..כ"כ סקסית!! עכשו תסלחו לי,אני צריך לנגב את הריר מהמקלדת.
  5. SUN זו פשוט רמת הגימור\איבזור הנמוכה ביותר של הקורולות.
  6. שאלת המיליון דולר: מה התקציב?
  7. אולי איזה פולו 16V? זה יהיה פחות מסוכן מאונו טורבו ושאר ירקות.. חבל שההורים שלו מרשים לו ישר לעלות על רכב ספורטיבי שגדול על כישורי הנהיגה שלו בכמה מידות.
  8. גלגלי 23'...זה יותר גדול מהTV שלי בבית..
  9. בטל' הוא אמר לך שזה יד 3 וכשהגעת לבדוק התברר פתאום ובאורח פלא שזה יד 6? אני מציע לרדת מזה..נשמע כמו משהו חאפרי.
  10. בשנת 2000 עדיין נמכרו 205? חשבתי שהמודל הכי חדש שלה זה משהו כמו 97..
  11. ESI זה גם קופה... וב30K אני לא חושב שאפשר יהיה למצוא קופה\האצ' ידנית ונורמלית.. אנשים בד"כ דורשים עליהן די הרבה מעל מחירון אם הן במצב סביר.
  12. בגלל שזה רכב מהעבודה ואמינות ועלויות אחזקה לא כ"כ מהוות פה קריטריון אז לדעתי הבחירה הממולצת פה היא ה307. היא נעימה מאוד לנסיעה..קצת עגלה (אבל לא משנה) וכמו שרוני אמר,גם נראת מצוין מבפנים ומבחוץ.
  13. כולן די דומות בכל התחומים..להונדה יש יתרון קל בתחום המנוע. אבל יש להזהר בקניית הונדה עקב עקב כך שהרבה מתייחסים אליה כאל "מכונית ספורט", ולכן גם נוהגים בה בצורה ספורטיבית ביותר..(כלומר, קורעים לה את הצורה )
  14. סוזוקי בלנו בטיחותית כמו קופסת שימורים. וככה גם פחות או יותר כל שאר היפניות משנות ה90.
  15. VW RaCiNg

    צריך כמה פרטים על AUDI A3

    למה לא לחפש בגוגל או בקארפוליו? בכל אופן..ל1.8 הרגילה יש 125 כ"ס. ל1.8T יש 150 כ"ס ויש גרסת 1.8T עם 180 כ"ס.
  16. רוני,אתה פשוט מלך הסקרים. אגב - למה הסקר אנונימי? דווקא מעניין לראות מי בחר מה.
  17. עבודה נחמדה מאוד. קבל ח"ח. רק טיפ קטן - תעיף את המדבקות מהפנסים הקדמיים.
  18. אני דווקא שמעתי דברים טובים על האמינות של ה206 לעומת צרפתיות אחרות. didinino - מאיפה הגעת למסקנה שהאמינות שלה מזעזעת כ"כ? אגב - לחברה שלי הייתה 206..והיא לא עשתה לה שום בעיות.
  19. כמה עולה קיט אזולאי כזה? אפשר להתקין אותו גם במאזדה 3? :lol:
  20. Oh no..thats a spoiler allright,cant u see how it spoiles the car?
  21. אם אני לא טועה,כל המכוניות הנ"ל הן עם 4 כוכבי בטיחות..(אולי למעט ה307 שהיא עם 5..לא זוכר.. ) באמינות הטויוטה מובילה...מבחינת מרווח מאחור אף 1 מהן לא מצטיינת במיוחד. מבחינת מנוע הטויוטה תהיה הכי זריזה,הגולף לעומת זאת עם מנוע 1.6 היא ממש עגלה. ושמעתי גם שהאמינות של ה307 היא לא מזהירה במיוחד..קח לתשומת ליבך.
  22. אחרי שהזכירו פה בת'רד את הסקודה סופרב,גם אני מצטרף להמלצה עליה.. (משום מה לא חשבתי עליה מקודם ) מנוע 1.9TDI מעולה,מרווחת ברמות של אודי A6,איכות חומרים ובנייה גרמנית לחלוטין. ומחיר קטן לאוטו גדול. תמורה מצוינת לכסף.
  23. בתקציב הזה אפשר להכניס מגאן II... היא בטיחותית ביותר (5 כוכבים) מרווחת..נוחה..ונראת לא רע. בקשר לטיפולים ..לא יודע. בקשר לכוח- 110 כ"ס מזיזים אותה בסדר גמור..אבל אל תצפה למטוס. עוד אופציה טובה זה הקורולה כמו שהציעו מעלי.
  24. הספוילר הזה בטח נותן דאון פורס מטורף לגמרי.. אני בטוח שאתה צריך את זה עם כל 654.48 הסוסים שיש שם.
  25. מצטרף לשאלת התקציב. וממליץ בחום על אודי A4 1.9TDI. רכב איכותי ביותר,קצת יקר אבל שווה כל שקל. אמין יותר מC5,אמנם לא נוח כמו הC אבל עדיין נעים מאוד לנסיעה. וכמובן בעל מנוע איכותי חסכוני חזק ואמין ביותר.
×
×
  • תוכן חדש...