Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. ניסיתי את זה...הוא מראה לי ERROR. (ובכל שאר השפות הכל בסדר...רק מיפנית הוא מראה ERROR.)
  2. אתר מועדון ואג: http://www.vag-club.com/
  3. הדסקטופ שלי..
  4. שלום לכולם. מכיוון שהיפנית שלי לא משהו,אני צריך סיוע של תוכנה או אתר על מנת לתרגם אתרים יפנים לאנגלית. הבעיה היא,שאני לא מכיר שום אתר או תוכנה שיכולות לעשות את זה. מישהו יכול לעזור? נ.ב - אם מישהו תוהה למה לעזאזל אני מסתובב באתרים יפנים,אז אני מבצע סקר שוק לגבי חלקים לסובארו.
  5. אם היה לי 100-150 אלף הייתי קונה אימפרזה GT\WRX.
  6. VW RaCiNg

    מי שונא צרפתיות?

    כמו שהגיבו לכם שם: אם אחד החברה במועדון שלכם היה נותן בראש לSTI פרודרייב הוא לא היה מתלהב ככה? (אולי גיא הגזים קצת,אבל אני בטוח שלא היתה לו כוונה לפגוע אישית בחברי PSI.)
  7. VW RaCiNg

    אוטו גברי (יחסית)

    רכב גברי: רכב שמצויד במנוע טורבו,הנעה 4X4,כונס על מכסה המנוע, וכיתוב WRX מאחורה.
  8. כל הכבוד. איזה חלקים זה כלל?
  9. לבחור שפתח את הת'רד: תכין 25-30K לקיט טורבו. תכין עוד קצת (הרבה) להוצאות אחזקה..(כי אחזקת V6 טורבו זה לא כמו אחזקת V6 סטנדרטית.) ואם הרכב שלך עדיין באחריות,אז אתה יכול להפרד ממנה לשלום. תכין את עצמך גם לאפשרות שתחטוף קנסות ותורד מהכביש... בהצלחה.
  10. מה זה הסטייה ההיסטרית הזאת מנושא השרשור?
  11. אני אוסיף סעיף משלי: לעשות את זה רק בכביש נידחים..נידחים מאוד. ורצוי בשעות מוזרות של הלילה..כדי למזער ככל הניתן את הסיכוי שתתקלו ברכב,אדם או כל יצור חי אחר.
  12. אכן זוועה גדולה. באמת מועמדת ראויה לתואר "הזוועה המוטורית הגדולה בישראל".
  13. הרכבים הכי חזקים שנהגתי בהם: מורציאלגו...(בגרמניה,מהשכרה.) מודנה 360...(בגרמניה,מהשכרה.) SL55AMG...(בגרמניה,לא מהשכרה לשם שינוי! )
  14. אני נמנה בין הפסיכים הבודדים שבחרו בדגם של 01-02. לדעתי "עיני היתוש" האלה דווקא נראות לא רע.
  15. VW בורה עונה על הדרישות בצורה די טובה.
  16. מעניין אם חלק מהשיניים שלו נשארו נעוצות ברכב, ואם כן,אז האם הביטוח של בעל הרכב מכסה נזקים כאלה?
  17. אתמול ראיתי אותו בבית...עכשו אני רואה אותו פה בעבודה... נראה לי שהוא עוקב אחרי.
  18. אני בוחר בMK5. הקלאסיקות לא כ"כ מדברות אלי... הSL החדשה נראת מדהים,מפוארת כיאה למרצדס..וגם נוסעת לא רע בכלל. ולא,לא אכפת לי שהיא שוקלת כמו מרכבה סימן 3.
  19. VW RaCiNg

    הקרטונים כבר בפעולה

    נראה שזה מקובע לא רע... בכל אופן אני נותן לזה 72 שעות עד שזה יעבור למרפסת\גינה של מישהו.
  20. VW RaCiNg

    קסדות

    ויש כמובן גם את הדירוג של ליאור ברוך,עם לא פחות מ5483 קסדות!
  21. תרד מזה,לא חסרות קורולות עם ק"מ נמוך פי 2 ויותר.
  22. מומלץ לפרסם גם בפורום מועדון VAG. והנה מישהו שמעוניין לקנות איביזה טורבו: http://www.vag-club.com/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=306&PN=1
  23. VW RaCiNg

    שאלה בקשר לגולף V5.

    הV5 זה למעשה גרסה מוקטנת של הV6 2.8...עם משקולת במקום בוכנה שישית.
  24. VW RaCiNg

    איפה הבחורות ?!

    מה שאומר שחלה הצטמקות קלה במקום מסוים ואסטרטגי,לכן יש לפצות על כך בתוספת כ"ס קטנה.
  25. אהלן. בחור שאני מכיר החליט שהוא נפטר מהסובארו אימפרזה 1.6 שלו... הדרישות לרכב החדש: נוחות! (חשוב מאוד! ) דיזל. (הוא נוסע כ 40 אלף ק"מ בשנה.) רצוי גם שיהיה אמין. תקציב - 120K. יש המלצות?
×
×
  • תוכן חדש...