Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. ההבדלים בין הפולו הישנה יותר לחדשה הם: הבדלים מזעריים למדי בחוץ ותא נוסעים חדש והרבה יותר נעים ואיכותי בפולו החדשה.
  2. והגיעו לארץ קורולות שיוצרו באנגליה ובטורקיה,אז גם הן לא יפניות?
  3. VW RaCiNg

    השוואת נוחות

    אני מציע שתקח נסיעות מבחן נורמליות (של יותר מכמה דק'.) על כל אחד מהרכבים ותראה מה יותר מוצא חן בעיניך ומה פחות, ורק אח"כ תחליט אם לשלול רכב כזה או אחר.
  4. הייתה לי פולו קלאסיק SDI... יתרונות: חסכונית להחריד. נעימה לנסיעה. תא נוסעים איכותי. חסרונות: עגלה בצורה יוצאת דופן. עגלה בצורה יוצאת דופן. עגלה בצורה יוצאת דופן. עגלה בצורה יוצאת דופן. עגלה בצורה יוצאת דופן. סה"כ רכב לא רע בכלל...(אלפי נהגי מוניות לא טועים! פולו קלאסיק - הבחירה הנכונה! )
  5. לא הייתי קונה יורוסוויפט...ובטח אל יורוספוויפט עם פגיעת שלדה. אפשר להמשיך לחפש,לא חסרים יורוסוויפטים נורמליים בארץ.... אני גם ממליץ על פולו... את תוכלי למצוא פולו קלאסיק (שנמכרות בד"כ יותר בזול) משנת 00-01.. רכב איכותי למדי,שלא סובל מיותר מדי בעיות.
  6. VW RaCiNg

    השוואת נוחות

    אם נוחות חשובה לך מאוד,אז תנסה לחשוב על סיטרואן C5 ולא על איביזות טורבו למינהן. הייתה לי גולף GTI,והיא הייתה מספיק נעימה ונוחה לנסיעה יומיומית... הA3 גם בסדר מבחינת נוחות..האיביזה זכורה לי כפחות נוחה מבין ה3.
  7. יד 3 זה לא משהו שאמור למנוע רכישת רכב כזה,צריך לזכור שרכבים כאלה נוטים להחליף ידיים בתכיפות... אם הקרפדה של ג'ון לא נמכרה עדיין,שווה להתקשר וללכת להתרשם ממנה.
  8. המנוע לא אמור לעשות צרות ב300K..זה לא כ"כ הרבה בשבילו. למישהו שאני מכיר הייתה פעם בורה TDI (אותו מנוע) היא עשתה כ600 אלף ק"מ לפני שהמנוע התחיל להראות סימני גסיסה...
  9. זאת? http://www.autocenter.co.il/details.asp?no=25-391-23&result=yes&sug_r=650 עזוב את זה...כמעט 100 אלף ק"מ. זה המון. (ולמה רשום שהיא מליסינג?! ) בפוקוס יש 2 WRXים אחת כחולה ואחת ירוקה... שתיהן עם 35-40 אלף ק"מ ונראות יפות ושמורות.
  10. מרצדס E קלאס או BMW סדרה 5 או אודי A6 עונות על הדרישות בצורה מלאה.
  11. למה בעל הFR בכלל טורח ללחוץ עם 20VT+צי'פ...כאילו שלא ברור וידוע מראש איך זה יסתיים...
  12. מה זה מנוע "קצת חלש"? מה מצב המנוע? ה1.9TDI הוא מנוע מאוד מאוד אמין שלא נוטה למות גם בשימוש מאסיבי מאוד! עם תחזוקה נורמלית הוא יכול לעבור בקלות יחסית את ה500 אלף ק"מ.
  13. אוי... לא שמתי לב שכתבת שגם הטורבו שונה.
  14. לא רוצה להיות קטנוני,אבל השוני בין ה1.8T 150 ל180 הוא גם בטורבו.(K03 לעומת K03S)
  15. לרוב האנשים זה מספיק..לחלק זה לא.
  16. החלטה ממש נהדרת,אימפרזות פרודרייב מהוות סיכון אמיתי להמשך קיומו של עם ישראל. WTF.
  17. נכון לעכשו יש 9,441 חברי פורום.
  18. את המאזדה 3 ליסינג שלי קיבלתי עם 23 ק"מ.
  19. מזל טוב! ויש שם עוד מיאטות מעניינות! זאת למשל: http://www.miata.net/motm/2005/bradley.html יופי של נגרר!
  20. BullShit
  21. אם זה נשמע כמו BS ונראה כמו BS...זה BS.
  22. חלום מציאותי למדי: STI או EVO...(עוד כמה שנים אני אמצא לי אחת משומשת במצב טוב...) חלום לא מציאותי בכלל: פרארי אנזו. פורשה קרארה GT.
  23. 125 בשביל זה פותחים נושא? לא פשוט יותר לחפש בגוגל?
  24. כמה נחמד..ועוד במחיר נוח של 200 אלף ש"ח. תארזו לי 2 בבקשה.
  25. מה יהיה עם השרשורים האלה? קודם קובנה..(מה זה קובנה בכלל? ) עכשו כנאפה... WHATS NEXT?! עוד מעט באמת יבוא אשכנזי ויפתח ת'רד "איפה אפשר להשיג גפילטע משובח עם צימעס בצד?!"
×
×
  • תוכן חדש...