Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. הוא לא מוכן לשמוע על השכרה או ליסינג,ואם אני אציע לו לרכוש רכב אחרי תאונה הוא עלול לרצוח אותי. בקיצור,עדיף לרדת בשנתון ולקנות לנטיס אלמרה או אימפרזה?
  2. פשוט יפיפיה! תתחדש! שמור עליה ועל עצמך!
  3. VW RaCiNg

    שיפור אוו 8 בארץ

    זו מערכת אנטי-לאג מהדור הישן. הנוסע נושף בכל כוחו לתוך הצינור,ובכך בעצם מסייע לSpool up מהיר יותר של הטורבו.
  4. VW RaCiNg

    שיפור אוו 8 בארץ

    עכשו כלמוביל התחילו לשווק FQ כמו שיפנאוטו משווקים פרודרייב?
  5. VW RaCiNg

    שיפור אוו 8 בארץ

    לא ידעתי שיש בארץ דיינו 4X4.
  6. שלום לכולם! בחור שאני מכיר רוצה לקנות לעצמו משפחתומטית יפנית בסכום של כ50K. הוא נדלק משום מה על מיצובישי לנסר 00-01 (הלנסר התאילנדית )... השאלה היא,האם זה רכב מזעזע ביותר או שהוא בערך כמו כל הלנטיסים\סיוויקים\סוזוקים למינהם... מה הם החסרונות העיקריים שלו? והיתרונות? (אם יש כאלה ) ואם יש הצעות יותר טובות...הן יתקבלו בשמחה. התקציב 50K. הדרישות : אוטומט,אמינות,4 דלתות סדאן,שנתון כמה שיותר חדש. תודה.
  7. זה יעזור אם תגיד בדיוק מה אתה מחפש.
  8. מה עם תמונות? מה שיש לך באווטר זאת שלך?
  9. דווקא יש סיכוי לא רע שהאימפרזה הזאת הייתה סטנדרטית לאורך כל הדרך... לא כולם משפרים אתה יודע.
  10. תתחדש! וסע בזהירות! עשית אחלה קנייה. יש תמונות?
  11. YEP...זאת אכן לאנטיס.
  12. בבקשה...
  13. אחלה SHOW CAR... בלינג בלינג!
  14. אחת הסיבות לתחלופת הידיים הגבוהה היא שהרבה אנשים קונים אותה בלי לחשוב יותר מדי, ואז מגלים שהאחזקה יקרה מדי בשבילם...ומוכרים.
  15. VW RaCiNg

    לוגו חדש לCF.

    טוב,עפ"י כמות התגובות האדירה אני מבין שזה כבר לא מעניין אף אחד ולא יחליפו שום לוגו. חבל,דווקא היו שם כמה הצעות טובות...
  16. חברי פורום יקרים שלום. והרי המשחקון: http://www.funnygames.nl/spelletjes/2468.html מטרתכם במשחקון זה היא לסייע לבהמה להגיע אל יעדה (הגביע הקדוש ) בעזרת חיצי הכוונה שיגרמו לה לשנות כיוון. דווחו לאן הגעתם... אני תקוע בשלב 16.
  17. לחברי ומנהלי הפורום שלום! פעם היה רעיון ליצור לוגו חדש לפורום והיה שרשור גדול של הצעות לוגואים שחברי הפורום הכינו. רק עכשו שמתי לב שהשרשור ירד ונעלם וכל הנושא נשכח... השאלה היא: האם הולכים להחליף לוגו בסופו של דבר? או שמא ההנהלה ירדה לגמרי מהרעיון? חג שמח. VW רייסינג.
  18. VW RaCiNg

    המפגשים שלנו בהונגריה

    לא הבנתי איך זה שעדיין לא חוקקו חוקים נגד מכוניות שנראות ככה.
  19. VW RaCiNg

    המפגשים שלנו בהונגריה

    WTF WTF 2
  20. זה בדיוק מה שאני עשיתי ויצאה לי תוצאה גרועה.
  21. אתה חייב לי עכבר...כי כשניסיתי לסטור לקוף בעוצמה,בטעות העפתי את העכבר על הקיר. 229 MPH.
  22. לי לא כ"כ אכפת מתוצאות על המסלול... זה לא שיש בארץ מסלול אמיתי שאתה יכול להפגין עליו ביצועים. השורה התחתונה: תנהג קודם על כל האופציות,אח"כ תעשה החלטות. בהצלחה!
  23. אתה הולך לסוע עם הרכב על המסלול של טופ-גיר באנגליה או על הכבישים של מע"צ בישראל? מה אכפת לך שההונדה עשתה תוצאה טובה יותר על המסלול? מנסיון של נהיגה על הטייפ-R ומבעלות על WRX אני יכול להגיד לך שהסובארו פשוט יותר כיפית. גם יותר יקרה לאחזקה...אבל היא מפצה על זה בכיף ובאדרנלין. לך תנהג על שתיהן ותראה מה אתה יותר אוהב.
  24. פיג'ו 205 GTI נמצאת מעל פרארי דינו. WTF ומעל עוד כמה מכונית כמו RX7,NSX גייארדו,זונדה,וייפר ועוד.... WTF
  25. נראה לי שכן. אבל כדי להיות בטוח ב100% אני מציע שתבדוק בלוי יצחק.
×
×
  • תוכן חדש...