שלום לכולם!
בחור שאני מכיר רוצה לקנות לעצמו משפחתומטית יפנית בסכום של כ50K.
הוא נדלק משום מה על מיצובישי לנסר 00-01 (הלנסר התאילנדית )...
השאלה היא,האם זה רכב מזעזע ביותר או שהוא בערך כמו כל הלנטיסים\סיוויקים\סוזוקים למינהם...
מה הם החסרונות העיקריים שלו? והיתרונות? (אם יש כאלה )
ואם יש הצעות יותר טובות...הן יתקבלו בשמחה.
התקציב 50K.
הדרישות : אוטומט,אמינות,4 דלתות סדאן,שנתון כמה שיותר חדש.
תודה.