Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. רכבים יוצאי צה"ל הם לרוב קרועים,מתים,שחוטים והרוגים. ולפי מה שאני יודע (ואולי אני טועה) הם גם נמכרים במכרזים ששם אין לך בכלל אפשרות לבדוק את הרכב. אז זה בערך כמו לקנות חתול מת בשק.
  2. **עריכה - נערך ציטוט ההודעה שמעל, מי שרוצה לקרוא אותה פעמיים יכול לעשות זאת במקומה המקורי** אה...נכון. עד היום לא עבר אף חוק דבילי בכנסת ישראל,לכן באמת אין שום סיבה שזה יעבור.
  3. בטח שאני חושב שהעלאת מספר שיעורי הנהיגה תעלה את רמת הנהגים החדשים. ומה זאת אומרת "מי שיודע לנהוג,מספיקים לו 28 שיעורים"?!...להזכירך,אנשים לא נולדים עם כישורי נהיגה,הם רוכשים אותם! יש כאלה שזה נקלט אצלם יותר טוב,ויש כאלה שיותר מתקשים בלימוד נהיגה. אז מי שזה נקלט אצלו טוב יותר,עוד שיעורים רק יועילו לו,ואלה שזה נקלט אצלם פחות טוב,עוד שיעורים יועילו להם אפילו יותר.
  4. VW RaCiNg

    King of Europe - 1/4 Mile drag racing

    פורד מודל 34? King of israel 1/4 mile drag racing צפויה להתקיים 14 יום לאחר ביאת המשיח,ובהנחייתו הבלעדית.
  5. טסט כפול,אחד ביום ואחד בלילה: http://www.nrg.co.il/online/1/ART/951/008.html (קרא בסוף,כתוב שם שזה עבר בקריאה שנייה ושלישית.) דעתי בנושא: אני חושב ש 2 טסטים זה לא מה שיעלה את רמת הנהגים החדשים. כל שיטת לימוד הנהיגה בארץ היא דפוקה מהיסוד,צריך רפורמה כוללת ולא תוספות מינימליות. אני חושב שצריך להעלות את מינימום שיעורי הנהיגה,להוסיף תכנים שלא נלמדים כיום,ולפקח על כך שאכן המורה מעביר את התכנים האלה.
  6. כבר עכשו יש חוק שאוסר מכירת אלכוהול מתחת לגיל 18,ועדיין אני רואה ילדים בני 16-14 שותים ברחוב ובפאבים.
  7. ממש הצעה גאונית. ב91-92 כבר היה דבר כזה שנהגים חדשים לו הורשו לנהוג בין 02:00 ל05:00. אז זה בוטל. אז למה לא לחוקק את זה שוב?! לדפוק ת'ראש בקיר זה ממש אחלה!!!
  8. מה חוצפה בזה? אלה מנועים מצוינים,אמינים,ועמידים במיוחד. סוסי עבודה אמיתיים.
  9. רק תזכור שאלה מנועים שהתחיל את דרכם מתישהו בתחילת שנות ה90. אתה זוכר במקרה כמה כ"ס סיפקו מרבית מנועי 1.6\2.0 בתחילת שנות ה90?! אותו דבר.אם לא פחות. והאמינות כן יותר טובה משל צרפתיה מהשורה.
  10. VW RaCiNg

    הונדה סיויק VTI

    כ"כ מהר יש לך STI? אבל רק לא מזמן קנית WRX!
  11. לV5 יש 150 כ"ס מוצהרים שמרגישים משום מה כמו הרבה פחות. ואם אני זוכר נכון ה170 כ"ס זה 2001+.
  12. אז לך על הV5. ורק על גרסת ה170 כ"ס! ה150 כ"ס עגלה עד מאוד.
  13. אולי במנוע של M5 זה יתן תוספת מכובדת. במנועים של V5 למשל,זה יתן תוספת לא כ"כ מכובדת. (סכום סוסים חד ספרתי.)
  14. צ'יפ של אפסולוט יכול לתת לך תוספת מכובדת מאוד,הרבה בעלי ואגים מאוד מרוצים מהצי'פים האלה. גם סופרצ'יפס זה צי'פים מצוינים וגם מהם הרבה בעלי ואג מרוצים. צור קשר עם E&A או עם גיא פרילינג.
  15. הV5 זה גרסה מוקטנת לV6 2.8 שבה רק 5 מהצילינדרים פעילים,בשישי יש משקולת. לעניין הת'רד: טורבו הרבה יותר כיף,ולא יעזור כלום.
  16. סה"כ האיביזה רכב טוב מאוד בעל פוטנציאל שיפורים רב,תא נוסעים חביב וגרמני,והתנהגות מספקת.וכל זה במחיר שפוי. יש לבדוק טוב טוב את האיביזות המשומשות בגלל שהרבה מהן עברו אצל ילדים בני 17-18 ונקרעו ו\או עברו תאונות.
  17. 20 שנה אני עובד בפנצ'ריה ומעולם לא ראיתי צמיגים כמו שלך. :?
  18. חד משמעית,סיאט קורדובה! אמינה,קטנה יחסית,תא מטען גדול מאוד,לא זוללת דלק,שנים 00-01 אמורות להכנס לתקציב. נ.ב גם אחותה של הקורדובה,הפולו קלאסיק, עונה על כל הדרישות. רק שהיא יקרה יותר..(ולא בצדק. ) *עריכה* שיט. לא שמתי לב שאתה רוצה 5 דלתות. אז ההצעה שלי היא גולף 1.6 99.
  19. אתה חושש מהוצאות על A4 1.8T וגולף GTI,אבל שוקל קניית אימפרזה GT? מה לעזאזל גורם לך לחשוב שהיא זולה יותר לאחזקה? בכל אופן,בGT אתה מקבל הכי הרבה "ספורט לשקל". מומלץ בחום! (רק אם אתה מוכן להוצאות היקרות אחזקה שלה.)
  20. נשמע טוב לפותח הת'רד: הייתי משלם בהתאם למצב. אבל בכל אופן..אם היא במצב טוב,אז 40-45K נראה לי סביר.
  21. VW RaCiNg

    הונדה סיויק VTI

    רק שסרדין דחף את ה2.2 הזה לתוך סיוויק,לא?
  22. VW RaCiNg

    הונדה סיויק VTI

    אף אחד לא אומר שהמכוניות של הונדה לא טובות. השם הרע שיצא להונדות יצא בגלל הנטייה של אנשים מסוימים לשים על הונדות כונסים,ספוילרים של אימפרזות (),נאונים,מדבקות,שפריצרים כחולים ושאר "קישוטים" זוועתיים.
  23. מצטרף להמלצה על המיאטה. שום Z3 או TT לא נותנת הנאה מנהיגה כמו המיאטה. (אבל היתרון הגדול של הTT היא שהיא הרבה יותר קלה לשיפור מכל האופציות האחרות.) ממליץ גם על MR2,אני אישית יותר אוהב אותה מאשר את המיאטה. מנוע מרכזי + הנאה אחורית = אושר עילאי. היא אמנם פחות נפוצה מהמיאטה,אבל כיפית לא פחות לכן החיפוש אחרי אחת כזאת יכול להשתלם לך.
  24. VW RaCiNg

    הונדה סיויק VTI

    עקרונית,זה הגיוני ויכול להיות. לפרטים נוספים,ראה את תשובתו של אישפוז. VTI מקוריות שרדו רק כמה בודדות.
  25. אני מנסה לחפש מגוון דברים: XSI RSI GTI וכו'... והוא אומר לי שזה קצר מדי. למה שלא תאפשרו לחפש גם דברים קצרים כמו GTI או GT? הצפה לתגובת ההנהלה הגבוהה.
×
×
  • תוכן חדש...