תגובה לדבר השני:
ניתוחי הלייזר באמת די מוצלחים.
ואם הם כ"כ מוצלחים אז למה באמת הרופאים לא עושים את זה?
פשוט מאוד:לא כולם מתאימים לניתוח...כשליש מהאנשים בכלל לא מתאימים לניתוח כזה עקב כל מיני סיבות.
(מספר לא יציב,קרנית דקה מדי,רגישויות ובעיות אחרות בעיניים..)
דווקא במקומות שבהם מנתחים "כמו בפס ייצור" לא תמיד מקפידים על בדיקות כמו שצריך וווידוא של ההתאמה לניתוח.