Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. נראת יפנית משהו.
  2. התרגומון של altavista יודע לתרגם כל דבר,כולל פורומים. אמנם בצורה עילגת ודבילית במקצת,אבל עדיין אפשר להבין.
  3. פה: http://www.motocar.co.il/
  4. יש מזה רק תועלת,ככה לא צריך להחליף רצועת טיימינג כל X קילומטרים.
  5. ל1.6 יש 110 כ"ס...(לעומת ה1.8 שלה משהו כמו 114 ומומנט קצת יותר גדול) ואת הייבוא שלה הפסיקו כי אז הגיע דגם עדיף (1. במחיר כמו של המשפחתיות 1.6 המקבילות. נסעתי על ה1.6...לא רעה בכלל. סוחבת בסדר גמור..בערך כמו משפחתית ממוצעת.אין מה להתלונן.
  6. תתחדש. עשית קנייה מעולה... בזמנו נהנתי מאוד מהGTI שלי ואני מבטיח שגם אתה תהנה משלך. סע בזהירות.
  7. VW RaCiNg

    s-class חדשה

    זה נראה יפני משהו. קצת כמו טויוטה קאמרי.
  8. תגובה לדבר השני: ניתוחי הלייזר באמת די מוצלחים. ואם הם כ"כ מוצלחים אז למה באמת הרופאים לא עושים את זה? פשוט מאוד:לא כולם מתאימים לניתוח...כשליש מהאנשים בכלל לא מתאימים לניתוח כזה עקב כל מיני סיבות. (מספר לא יציב,קרנית דקה מדי,רגישויות ובעיות אחרות בעיניים..) דווקא במקומות שבהם מנתחים "כמו בפס ייצור" לא תמיד מקפידים על בדיקות כמו שצריך וווידוא של ההתאמה לניתוח.
  9. תנסה לחשוב איך אתה הולך למכור בשלב מאוחר יותר רכב יד 10...(!!!) לא הרבה אנשים יהיו מוכנים לקנות.קח את זה בחשבון.
  10. VW RaCiNg

    האימפרזה החדשה

    אני לא אוהב את זה... זה נראה מוזר ולא מסתדר לי.
  11. מבחינת אמינות ההונדה מצוינת. אבל משום מה הרבה חושבים שהיא אוטו ספורט ומתייחסים אליה בהתאם..(קורעים לה ת'צורה.) אם זה המקרה אז האמינות תהיה ירודה משהו...
  12. VW RaCiNg

    למכירה: פורום

    אני מוכן לקחת לבדיקה ואח"כ אפשר לדבר... אגב,כמה המחירון?
  13. שמתי לב שכמה אנשים ציינו פה ניסאן אלמרה ,יונדאי אקסנט ושברולט (דייהו! דייהו!!! ) אופטרה. דווקא המכוניות האלה הן ממש פאר היצירה יחסית לדברים אחרים שהוזכרו בת'רד הזה.
  14. סובארו ג'אסטי. יותר מזעזע מזה..אין. זה כ"כ מזעזע שאני לא יכול אפילו לתאר את זה. נ.ב - גם פורד פיאסטה משנות ה80 מזעזעת באותה מידה.
  15. אני רואה שהקרייזלר שלך דוברת גרמנית. תהנה עם הרכב!
  16. הנעה אחורית - פרארי מודנה 360...(אם אתם באירופה,והתקציב מאפשר,תשכרו מכוניות כאלה! ההנאה שווה כל שקל!) הנעה קדמית - אלפא 147 GTA...מדהימה.
  17. כבר היו דברים מעולם ואנשים שברו גם מנועים סטנדרטיים לחלוטין...
  18. פששש..אני רואה שאתה מארגן ליין מסיבות כיתות ג'-ד'...
  19. אני רק אציין שכדאי מאוד לבדוק את הרכב ב7 עיניים! ולשים לב במיוחד לכל סימן שעלול להעיד של פגיעת שלדה...שזה דבר נפוץ מאוד במכוניות האלה.
  20. כל מה שצריך בשביל לקבל 6 קבריולט זה לבוא לקמור עם מרשרשים והם כבר יביאו לך אחת.
  21. כולם נורא נהנים לסוע איתי..מהסיבה שאני נוהג רגוע מאוד כשיש איתי אנשים... כמעט ולא עובר את המהירות המותרת,ואם עובר אז לא בהרבה. אני לא יוצר פרובוקציות ולא עושה שום דבר מפחיד. (את הנהיגה האגרסיבית אני משאיר לזמן שאני לבד.)
  22. פותח הת'רד אמר שהוא מתכוון לרכבים שמיובאים לארץ..ומישהו מזכיר פה מורציאלגו.... לדעתי מרצדס SL וב.מ.ו סדרה 6 קבריולט שתיהן מרשימות מאוד מאוד...(שתיהן בשחור כמובן) קשה להחליט מי מהן יותר מרשימה.
  23. לא הייתי אומר שהמנוע הוא של צ'מפיון... המנוע של VW ואפשר למצוא אותו בהרבה ממכוניות הקונצרן.
  24. כן, יש טורבו. וזה לא V5...V5 זה מנוע אחר לגמרי.
  25. ומי מהן עדיפה? (הדרישות מפורטות למעלה...)
×
×
  • תוכן חדש...