מה שמוטי אומר זה נכון,אני מסכים עם זה.
הכוונה טובה מאוד וזה אמור לחסוך מאנשים כל מיני עצות לא רצויות וחסרות ביסוס.
אבל מה שמעניין אותי זה איך לעזאזל אתם מתכננים ליישם את זה?
המנהלים לא מכירים אישית את אלפי חברי הפורום ולא יודעים למי יש רשיון ולמי יש נסיון ולמי יש את הרשות להגיב.
בקיצור...הכוונה טובה,היישום קצת בעייתי.