Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. שונא כשציפורים מחרבנות לי עליו. יותר שונא כשאני מגלה שריטה חדשה על האוטו. הכי שונא כשאני רואה סימנים לזה שמישהו ניסה לקחת בעלות על הספוילר שלי.
  2. לא חסר מכוניות ספורט אוטומטיות. הדוגמא של הSLR היא מצוינת. יש פרארים אוטומטיים,למבורגיני,ומגוון אמריקאיות כגון קורבט.
  3. VW RaCiNg

    קליפ קארספורום

    אולי נצלם סרט בסגנון getaway in stockholm? (בהשתתפות חברי הפורום כמובן )
  4. אני את רוב הנסיעות שלי (לעבודה וחזרה) עושה עם המאזדה 3 פזומט מהעבודה. שאר הנסיעות אולי כואבות קצת בכיס,אבל כשקניתי את האוטו ידעתי שחיסכון בדלק לא יהיה,ועכשו אני לא מתלונן על זה. את סגנון הנהיגה לא שיניתי.
  5. טוב,זה חירטוט גדול כי הספקים כאלה זה מעבר ליכולות של הטורבו הזה. 220 זה בערך הגבול...250 זה כבר דמיוני לחלוטין.
  6. משרד הבריאות קובע: צפייה בסדרות כאלה גורמת לניוון תאי מוח ולירידה חדה באינטלגנציה!
  7. העכוז נחמד,אבל כשאני מסתכל על הפרונט אני מרגיש את ארוחת הצהריים שלי עולה בחזרה למעלה...
  8. הלו...הבטחת תמונות. וכל מה שאני רואה זה כמה שורות של בילבולי מוח על מכוניות משומשות וחיפוש בפורום.
  9. אורנג' מוטורולה V300 תכנית אורנג' 2 GO..(נראה לי )
  10. לא תמיד צ'יפ וצנרת מעידים על זה שהרכב עבר אונס ברוטאלי. בGTI שהייתה לי היה צ'יפ וצנרת ושעונים...וממש אבל ממש לא אנסתי אותה. צריך להסתכל ולבדוק כל רכב לגופו,ולא להרתע ישר רק בגלל שאתה שומע שלרכב יש צ'יפ!
  11. מה שמוטי אומר זה נכון,אני מסכים עם זה. הכוונה טובה מאוד וזה אמור לחסוך מאנשים כל מיני עצות לא רצויות וחסרות ביסוס. אבל מה שמעניין אותי זה איך לעזאזל אתם מתכננים ליישם את זה? המנהלים לא מכירים אישית את אלפי חברי הפורום ולא יודעים למי יש רשיון ולמי יש נסיון ולמי יש את הרשות להגיב. בקיצור...הכוונה טובה,היישום קצת בעייתי.
  12. שלום! http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=41561 מה דעתכם על הHU הזה? הוא זול מאוד,ובזאפ הוא קיבל ביקורות חיוביות. סה"כ עושה רושם לא רע... תודה.
  13. אולי התבלבלת בין פורשה קאיין לאביר... קל מאוד להתבלבל בינהם.
  14. רק שב94 בכלל לא היו גולפים 2.0 (חוץ מהGTI שלא באה לארץ)
  15. האוטו בכלל לא צריך לעניין אותך,אתה צריך לבחור מורה טוב וזהו. הרכב לא משנה בכלל.
  16. לא נראה לך שיהיה יותר אפקטיבי לשאול את השאלה הזאת באיזשהו פורום מתגייסים?
  17. למה אתה משווה דווקא את 2 המכוניות האלה,שהמחירים והשנתונים שלהן כ"כ שונים? בקצרה: הגולף יקרה יותר לקנייה ולאחזקה,אם אתה יכול להרשות לעצמך...קנה אותה. היא עדיפה כמעט בכל הפרמטרים.
  18. הוא יעיל מכל הבחינות. אמין,חזק וחסכוני יחסית למנוע טורבו.
  19. 1.8T זה מנוע יעיל,אמין ומצוין. ואפשר לסוע גם 200 אלף ק"מ בלי להחליף טורבו. ובכל מקרה,לא צריך להחליף כל 20 אלף ק"מ.
  20. אף לא אחת. GTI וקבריולט זה 2 דברים שונים.
  21. זה לא מתיחת פנים,זה דגם חדש לחלוטין.
  22. VW RaCiNg

    סמיילי דפוק

    זה מה שמטריד אותך בחיים?
  23. רכב נחמד...למעשה הוא מבוסס על הסופר לנסר ואפשר לומר שהוא סופר לנסר האצ'בק. רצוי לבדוק ב7 עיניים כי יש צעירים שחושבים שזה רכב ספורטיבי,ולכן גם מתייחסים אליו "בהתאם"..(קורעים לו את הצורה )
  24. האסטרה רכב טוב מהרבה בחינות. אבל שוק אין. תראה באיזה מחירים נמכרות אסטרות יד שנייה ותבין על מה אני מדבר...
  25. יש לבנק דיסקונט תוכנית בשיתוף עם "אור ירוק". שזה לא ההתחייבות שלא תסע מהר,זה התחייבות שלא תבצע עבירות. ואז בסוף תקופת הנהג חדש תקבל החזר כספי בשווי הביטוח...
×
×
  • תוכן חדש...