Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. VW RaCiNg

    טסט ומשקפי ראייה

    אם תגיד שיש לך עדשות,סביר להניח שיאמינו לך... אבל באופן כללי,אם אתה צריך משקפיים...תנהג עם משקפיים! אפילו אם יש לך מספר ממש קטן.
  2. VW RaCiNg

    רובר מפסיקה את פס יצור

    ברוך שפטרנו...
  3. השאלה הכי ישראלית שיש...
  4. VW RaCiNg

    HKS CAMP

    כן. נראה לי... באתר של HKS עדיין יש את זה,ואני עדיין רואה את זה בכל מיני אתרים של חנויות אמריקאיות.
  5. מה שרשום בכותרת. האם ניתן להשיג בארץ? היכן? ובאיזה מחיר?
  6. הרשה לי לחלוק על דעתך... לא נראה לי ש"העקרב" בשיר הוא הרס"ר או בכלל נגד מסוג כלשהו... אין כ"כ יחסי עוינות בין נגדים לקצינים,עקב העובדה ששניהם חלק מהסגל. סביר להניח שהעקרב המוזכר בשיר הוא בעצם פז"מניק... כמו שאתה בטח יודע,ישנם מקומות בצבא (למשל וותיקות מסוימות בחטיבות חי"ר מסוימות) ששם מעמדם של פז"מניקים הינו שני רק למעמדו של אלוהים... הפז"מניקים עם מעמדם המלכותי ושנאתם לקצינים בהחלט יכולים לעשות לקצין לא מעט בעיות..(ע"ע קיצוץ כנפיים) בכבוד רב, מילואימניק.
  7. רק הSTI האמריקאית היא 2.5.
  8. הZ3 נמצאת מאחורי המיאטה והMR בכל מה שנוגע להנאה מנהיגה... אגב,רכבים כאלה לא ממש נמדדים לפי יד...גם יד 4 יכולה להיות שמורה ואיכותית להפליא.
  9. גם האוטו שלי אוהב דלק,מאוד מאוד אוהב דלק. אני מציע להקים קבוצת תמיכה לבעלי רכבים שתיינים.
  10. מיאטה זו בחירה אידיאלית. חוץ מזה שהיא עונה על הדרישות שלך לגג פתוח וגיר ידני,היא גם מהנה מאוד. עוד אופציות זה MR2...מהנה מאוד..(אבל לך תמצא אחת ) ובימר סדרה 3 פתוחה,שבשבילה תצטרך לרדת בשנתון והיא גם לא מספקת אותו פאן כמו ה2 הנ"ל...
  11. אני לא יודע,אבל נניח שזה כך. אז הם יבואו עם צו...מה הבעיה?
  12. אנשים לא מבינים צחוק בימינו... גם אני נוסע על גרוטאה שכזאת.
  13. "משטרה? שיבואו, בשמחה". קצת בטחון מופרז יש לו... הם באמת יבואו,יסגרו לו את החגיגה ויחלקו קנסות והורדות... נ.ב - יש לי 666 הודעות!
  14. עכשו אתה נוסע על גרוטאה יפנית...
  15. לגיר של הפרלוד יש נטייה למות ללא התראה מוקדמת.
  16. אם תהיה מוכן להתפשר על עניין ההאצ'בק תוכל לרכוש WRX..(או אפילו אסתי 2002) אני מבטיח לך שהמכוניות האלה יביאו אותך לרמת תענוג מוטורי עילאי שלא הכרת קודם! אם אתה לא מוכן להתפשר על עניין ההאצ'בק אז: סיוויק טייפ R לדעתי מהווה אופציה מצוינת..(אם אתה אוהב את המראה המיני-וואני שלה ) קליאו ספורט היא גם אופציה לא רעה בכלל ומהנה מאוד.
  17. יש לציין שזה עובד רק במידה ותראה לשוטר שעוצר אותך תעודת "פעיל תנזים" אחרת פשוט תקבל דו"ח...
  18. אין...
  19. לא לא...מה שתיארת זה לא קומפורטליין,זה ג'נריישן. קומפורטליין זה סה"כ רמה אחת מעל רמת הבסיס..לא משהו מדהים במיוחד.
  20. יא פרנקופיל!
  21. האיביזה אכן בעלת פוטנציאל שיפור בלתי נדלה כמעט... הקליאו עדיפה בכל מה שקשור לניהוג היגוי סיבובים וכו'..(בקיצור,מאפיינים צרפתיים טיפוסיים יש לה ) הרנו מגאן לא עומדת בתחרות עם ה2 האלה. תעשה את הבחירה שלך בין האיביזה לקליאו... תעשה נסיעות מבחן ותחליט מה יותר טוב בשבילך.
  22. למה באמת את VW מייצגת הGTI ולא הR32? טוב,בכל אופן...אני בוחר ב147GTA. מכונת נהיגה מדהימה!
  23. יד 9 זה באמת נשמע נהדר. תחשוב שכשאתה תרצה למכור זה כבר יהיה יד 10... וכמה אנשים באמת ירצו לקנות מכונית עם מספר ידיים דו ספרתי? :?
  24. ב35 אלף ש"ח הוא לא ימצא גולף TDI או אוקטביה נורמלית. אלא רק מוניות במיל' וכל מיני קרועות למינהן עם 500 אלף ק"מ.
×
×
  • תוכן חדש...