זה לא שמועות,AREA 51 זה שטח צבאי שבתוכו ממוקם בסיס של חיל האוויר האמריקאי.
הרבה סודיות אופפת את המקום כי שם התבצע (וכנראה שעדיין מתבצע) הרבה מחקר ופיתוח של חיל האוויר האמריקאי.
בעיקר טכנולוגיה תעופתית מתקדמת ופיתוח ציוד מעקב ואיסוף מודיעין אווירי.
מטוס הSR - 71 (אם אני לא טועה בשם הדגם) עשה שם חלק מהפיתוח שלו,וביצע טיסות ניסוי.
תחת מעטה סודיות כבד כמובן...
(אגב,אנשים שראו את המטוס הזה בזמן טיסות הניסוי דיווחו עליו כעב"מ,כנראה עקב צורתו המיוחדת)
גם הF-117 ומפציץ הB2 המריאו לטיסות ניסוי מהבסיס הזה,וגם הם (איך לא) זוהו ע"י אזרחים כעב"מים.
יש שמועות ששם גם התבצעו כל מיני בדיקות על חלליות חייזרים שנתפסו וכל מיני דברים כאלה...