Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אני מתדלק 98.
  2. תתחדש! עשית קנייה מעולה! סע בזהירות,שמור עליה ועל עצמך. מיכאל,בעלים של WRX בהווה.
  3. נו,וכמה מעל הוא רוצה? 3 מעל זה נחמד...15 מעל זה מוגזם...(ויש כאלה שדורשים ככה )
  4. ספורטיבית מנקרת עיניים זה מתכון די בטוח לעוגמת נפש, אתה יורד לאוטו ורואה שתלשו לך\שרטו לך\גנבו לך\שברו לך\ריסקו לך משהו. לא נעים. קנה סיוויק או יונדאי קופה ( לא כ"כ ספורטיביות,אבל שיהיה..) וצבע אותה באיזה צבע צהוב\כתום\ירוק זרחני... זה יהיה מספיק מנקר עיניים...(ימשוך הרבה עיניים לא רצויות,של שוטרים וגנבים כאחד. )
  5. עקרונית,GT טובות ושמורות בד"כ נמכרות מעל מחירון. אבל הכל תלוי בכושר המיקוח שלך... כמה מעל מחירון הבעלים רוצה?
  6. VW RaCiNg

    למה להשחית

    אנשים קנאים... רואים רכב יפה שאין להם,אז רוצים להרוס... פשוט קנאות מכוערת. לדעתי אין ממש מה לעשות נגד זה,כל מי שיש לו רכב יוקרתי\יפה\ספורטיבי וכו' סובל לעיתים מוונדליזם. אפשר רק לקוות לטוב.
  7. בקיצור,אתה רוצה הוצאות אחזקה נמוכות... האימפרזה זה ממש ממש לא הרכב המתאים בשבילך. תנסה דייהטסו סיריון 1.3.
  8. זה רק אתה.
  9. לדעתי שווה מאוד להחזיק...(וגם יקר משהו.. ) כמו שנאמר,אל תקנה אחת לפני שאתה מוודא שאתה יכול לתחזק אותה. הרבה אנשים קנו ואח"כ גילו שהאחזקה קצת גדולה עליהם ונאלצו למכור. אל תעשה את הטעות הזאת.
  10. כמו שנאמר,אלה 2 מכוניות מאוד מאוד שונות. הגרעין הקשה של חובבי הנהיגה יקח את הSTI... אלה שרוצים להנות גם מקצת נוחות,קצת איכות וכל מה שיש לבימר להציע..יקחו אותה. (אני משתייך כמובן לקבוצה הראשונה. )
  11. ממש יוזמה נהדרת... קח בקבוק ספרייט וכשאתה רוצה פריקה תנער ותפתח אותו...(אפשר אח"כ גם לקחת שלוק אם בא לך.. )
  12. באתמ תמונות מדהימות! אהבתי מאוד את זאת... פשוט חולה על חשיפה ארוכה. באיזה מצלמה אתה משתמש?
  13. אתר הבית שלי זה: http://www.walla.co.il/ עוד אתרים שאני מבקר בהם המון: מקס טונינג CF שארקס VAG
  14. רכב בינוני מאוד. בשנים האלה רוב היפניות והאירופאיות עדיפות על הקווליר ברוב התחומים.
  15. אפשר להתעניין ולשאול מהו מבוקשך?
  16. למה נתקעת על הנושא של סיבובים? לא ברור לך שההונדה זה רכב לקו ישר? רכב דראג. אולי ככה זה יהיה יותר ברור: רכב דראג ככה יותר ברור? לא רכב לסיבובים..אלא רק לקו ישר. יש כאלה שרוצים רכב מתנהג שיודע להסתובב ויש כאלה שרוצים רכב חזק בקו ישר. אז אתה היית מעדיף 106,והוא מעדיף סיוויק...אין טעם להתווכח מה יותר טוב כי זה 2 דברים שונים. זה הכל.
  17. זה לא שמועות,AREA 51 זה שטח צבאי שבתוכו ממוקם בסיס של חיל האוויר האמריקאי. הרבה סודיות אופפת את המקום כי שם התבצע (וכנראה שעדיין מתבצע) הרבה מחקר ופיתוח של חיל האוויר האמריקאי. בעיקר טכנולוגיה תעופתית מתקדמת ופיתוח ציוד מעקב ואיסוף מודיעין אווירי. מטוס הSR - 71 (אם אני לא טועה בשם הדגם) עשה שם חלק מהפיתוח שלו,וביצע טיסות ניסוי. תחת מעטה סודיות כבד כמובן... (אגב,אנשים שראו את המטוס הזה בזמן טיסות הניסוי דיווחו עליו כעב"מ,כנראה עקב צורתו המיוחדת) גם הF-117 ומפציץ הB2 המריאו לטיסות ניסוי מהבסיס הזה,וגם הם (איך לא) זוהו ע"י אזרחים כעב"מים. יש שמועות ששם גם התבצעו כל מיני בדיקות על חלליות חייזרים שנתפסו וכל מיני דברים כאלה...
  18. מה כ"כ קשה להאמין..באמת לא ברור לי. לזה בחו"ל יש אינטגרות וסיוויקים עם מנוע כזה ו500-600 כ"ס אתה גם לא מאמין? אם בחו"ל זה אפשרי,אז למה פה לא?
  19. כל ההתלהבות סביב הרכב הזה היא כי בארץ אין שום דבר שדומה לו. וההשוואה לפרארי ולמבורגיני,היא מבחינת כוח נטו,לא סיבובים,לא היגוי,לא אחיזה לא שלדה..לא כלום. כוח נטו. וזו עובדה שהרכב הזה מעלים במראה האחורית שלו 99.9% מהרכבים בארץ ו95% מהרכבים בעולם. (כולל כאלה שעולים פי 20 יותר ממנו.) אז למרות שאני לא חובב הונדות: ריספקט!
  20. די קשה למצוא אחת כזאת במצב טוב... אנשים נוהגים ברכב הזה בצורה "ספורטיבית" (ברור לך מה זה אומר ) מבחינת אמינות היא בסדר גמור..(אם טופלה כמו שצריך) האחזקה לא זולה במיוחד,הביטוח יקר.
  21. אני חושד שכמו תמיד,הם עשו את זה דווקא על חשבון אלה שנסעו 15 קמ"ש מעל המותר, ועל חשבון אלה שבמקרה אחד הווינקרים ברכב שלהם מקולקל. אני מקווה שאני טועה.
  22. גם הפעם הם החרימו אימפרזה GT עם סעפת של הונדה,אינג'קטורים של BMW ואגזוז של רנו?
  23. 702 דוחות...יפה מאוד באמת. המדינה עושה מיליונים.
  24. הקקטוסים במרפסת שלי כבר יותר ספורטיביים מהמאזדה שאתה מציע. אתה חושב? הרי רכב ספורטיבי בן 10++ שנים,שלרוב עובר הרבה ידיים,שנוהגים בו בצורה "ספורטיבית" (אתה יודע מה זה אומר.. ) גם אם יתוחזק בצורה טובה יחסית ע"י כל הבעלים (לא סביר במיוחד) צפוי עם הזמן לעשות כל מיני בעיות. לבחור שפתח את הת'רד: זה הרבה דרישות,אין רכב שעונה על כולן בצורה טובה. אתה תצטרך להתפשר על משהו...
  25. החייזרים באים לשם בלילות לתחרויות אוטוקרוס סוערות...(וזה משאיר סימנים )
×
×
  • תוכן חדש...