:lol:
ולעניין הת'רד:
אתם צוחקים עם עניין התלונה במשטרה,נכון?
נראה לכם שמעניין את המשטרה שמישהו שרט לכם את הרכב?!
אם באותו רגע הבחור לא עשה כלום (למשל להוריד לו סטירה לפנים,מה שאני בטוח הייתי עושה )כבר אין טעם להתעסק בתלונות ושטויות... סביר להניח שלא יצא מזה כלום.