Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אצלי הצריכת דלק הנמוכה ביותר זה 1 ל8-7.5...עם נסיעה אגרסיבית מגיעים גם ל1 ל5 . אני מתאר לעצמי שגם בGT זה ככה. וכן,אפשר לקנות WRX...אפילו WRX 03 אמורה להכנס לתקציב.
  2. אפשר לשפר את המנוע גם בלי להחליף חלקים פנימיים. פשוט צריך לדעת מה הגבולות של המנוע.
  3. VW RaCiNg

    מתי גיר ידני משתלם??

    תמיד משתלם לקנות גיר ידני. (אלא אם אם אתה מתעצל להזיז את רגל שמאל ) אוכל פחות דלק ונותן ביצועים טובים יותר.
  4. לא ברור לי למה אתה דואג למכירת הרכב כשמדובר ברכב מליסינג.
  5. VW RaCiNg

    כמה מומנט ל-rsi

    לא אנשים לא טורחים לחפש בגוגל?
  6. המפגש לא מאורגן ע"י חברי CF,אז לא נראה שיש טעם לתלונות שלך פה.
  7. AUTODATA 04 אומרת שאתה טועה. היא גם אומרת שבשנים 92-95 בסיוויק ישב מנוע 1.6 קוד D16Z6 שלו יש 125 כ"ס ותזמון שסתומים משתנה. ב91 ומטה אכן היה לסיווקים מנוע 1.6 חלש יותר עם תזמון רגיל שלו היו יש 109 כ"ס.
  8. המנוע הוא אותו מנוע 1.6 125 כ"ס ששירת את הסיוויק מ92 עד 00. אולי הביצועים של הקופה 96+ הם קצת יותר חלשים עקב העובדה שהיא קצת יותר כבדה.
  9. אני לא יודע למה אמרו לך לא לפרסם את התמונות... אבל כנראה שלאחד החבר'ה משארקס לא אמרו. אז... http://www.sharks.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4902
  10. מוזר. אני מכיר אנשים עם סובארו שמשחקים חופשי עם הגדישה...בין 0.6 ל1.4... אני אברר את העניין.
  11. הפאדיחה שלי היא... שיש לי מאזדה 3.
  12. עם כל בוסט קונטרולר אפשר להוריד גדישה אפילו מתחת לסטנדרט... ובקשר ל300 כ"ס - :? אולי רק אם יש לו טורבו שונה וכל מיני חמוצים...
  13. שכחת שכ"ס זה לא הכל בחיים? יש גם את העניין של הגיר (שהוא אוטומט בA3 וידני ביאריס) ויש גם את עניין יחסי ההעברה,שאני מניח שהם קצרים בהרבה ביאריס. ועוד היאריס שוקלת איזה 100 קילו פחות מהאודי...
  14. VW RaCiNg

    חלאה שנתפס על חם.

    :lol: ולעניין הת'רד: אתם צוחקים עם עניין התלונה במשטרה,נכון? נראה לכם שמעניין את המשטרה שמישהו שרט לכם את הרכב?! אם באותו רגע הבחור לא עשה כלום (למשל להוריד לו סטירה לפנים,מה שאני בטוח הייתי עושה )כבר אין טעם להתעסק בתלונות ושטויות... סביר להניח שלא יצא מזה כלום.
  15. משעשע... גם אני פעם התקרבתי לרכב במחשבה שהוא שלי..ואז גיליתי שהוא לא. ככה זה כשלך ולחצי מהחברה מביאים מאזדה 3 לבנה.
  16. מה זה משנה,איטי או לא...לרכב יש ביצועיים משפחתיים למדי וזהו. את הבנאדם הממוצע זה יספק.
  17. גיא,לא צריך להגזים...למצוא GTI שמורה זה לא עד כדי כך בעיה. לא מדובר פה על איזה זן נכחד כמו פיאט קופה...
  18. 250 יורו? :shock: אולי כדאי לחסוך את הכסף ולקנות משהו יותר שימושי מפנסים?
  19. אני מסכים עם אייל. לנהגים חדשים תמיד עדיף להתחיל בקטן...(קליאו ספורט זה לא בדיוק להתחיל בקטן ) גולף GTI אופציה טובה. פולו GTI אופציה עוד יותר טובה.
  20. רוני תמצת את זה בצורה טובה. אני אוסיף גם שהמאזדה נהנת מסחירות טובה... בסה"כ,היא נותנת אחלה תמורה למחיר.
  21. לא לא לא... אימפרזה GT זה לא ממש טוב לנהגים חדשים. גולף GTI הרבה יותר מתאים. גם ספורטיבי,גם איכותי וגם מתון יותר ופחות מסוכן מGT.
  22. אם תעשה שינוי קטן כך שהדלק יגיע מ2 הצדדים ולא מסביב, לא תצטרך להחליף בוכנות וטלטלים. בוכנות עלולות להשבר אם לא עושים את זה ומסתמכים רק על הווסת והמשאבה בשביל אספקת דלק. כמובן שאם רוצים להגיע לרמות עוד יותר גבוהות,אז כבר כן צריך להחליף בוכנות וטלטלים...
  23. 300 כ"ס זה קצת יותר ממה שהטורבו הסטנדרטי מסוגל. אבל עם חמוצים כמו שצריך אפשר להגיע ל280 כ"ס בערך.
  24. http://www.ynetcenter.co.il/c/MhTelemeserForm.asp?Error=NoCookie&BaseUrl=%2FSearchIn%2Easp%3FZ%3DC%26TZ%3DMhValue&ERT=
  25. בסה"כ רכב טוב מכל הבחינות. רק בסעיף הנוחות הוא נופל מהמתחרות שלו עקב העובדה שיש לו ג'אנט גדול וחתך צמיג נמוך יחסית. מומלץ לבצע נסיעת מבחן ולראות אם הרכב מוצא חן בעיניך.
×
×
  • תוכן חדש...