שלום!
בשום מקום לא מצאתי רשימה מסודרת של קודי מנוע של VW,אז החלטתי לפנות לפורום...
מישהו יודע את הקוד למנוע 1.8 90 כ"ס שמצוי בגולף MK3?
ומישהו יודע את הקוד למנוע 1.6 100 כ"ס שמצוי גם הוא בגולף MK3 (משנתון 97 אם אני לא טועה)?
תודה לעוזרים!
אני ממליץ להתרחק מהמלונות הקטנים והזולים יחסית ממש במרכז העיר איפה שכל הפאבים.
המיקום אמנם מרכזי ונוח אבל מתחת לחלון שלך כל לילה יסתובבו עדרים של תיירים אנגלים וגרמנים,
שיכורים עד מאוד וקולניים במיוחד.
לא נראה כאילו מדובר פה בוונדליזם מן השורה.
ילדים וונדליסטים לא שורפים רכבים,אלא שורטים או מקסימום תולשים סמל.
נראה כאילו מישהו מנסה לפגוע בך וברכוש שלך.
תחשוב טוב טוב אם עשית משהו שממש הכעיס מישהו...
ותנסה לעקוב אחרי הרכב שלך באיזשהי צורה.(למשל התקנת מצלמה במעגל סגור)
אם הוא נפל בחדר,הוא עדיין בחדר.
הוא לא קם והלך משם...
תשקיע עוד קצת בחיפושים ואני בטוח שתמצא אותו.
ואם לא,שלח לי ה.פ...אני אבוא לחפש אותו בשבילך.(אם יש משהו שאני אוהב לעשות,זה לחפש אחרי יהלומים אבודים. )
שלדה נקייה - דאגתי לנקות ולצחצח אותה,לפני שריתכתי אותה חזרה למשהו שמזכיר את צורתה המקורית.
לרגל נסיעה - אני מבוקש ע"י המשטרה ובורח מהארץ.
מפוארת - יש חלונות חשמל,הגה כוח ואפילו מזגן!
"מכני מעולה"...(מבחוץ היא אמנם נראת כמו ח** אבל ..היא נוסעת!)
"נדירה"...(אז מה אם זה לנטיס,תראה איזה יפה היא! )
"מושקעת"...(יש טסות,מדבקת RIEGER ומערכת סטריאו)
"נזקי ברד"...(התהפכתי,אבל אתה לא צריך לדעת על זה. )
"משופרת"...(שמתי ספויילר קומותיים ומדבקות,זה מעלה את המחירון ב15K לפחות!)
"נקייה ושמורה"...(שטפתי את האוטו במיוחד בשבילך!)
מה ההבדל בין 1600 ל1500? ..ל1.6 יש 125 כ"ס (VTEC) לעומת ה1.5 שיש לו 90 כ"ס (לא VTEC)
מדוע הונדה הוציאה שתי דגמים עם נפח שונה ב100 סמ"ק ? ...לא נראה לי שיש פה אנשים שעובדים בהונדה ויכולים לענות על זה.
האם יש שוני בדגם עצמו מכנית חיצונית או רמת איבזור? ..יש גם הבדלים מעבר למנוע,אני לא ממש בקיא בזה.
האם יש 1600 הצבק אוטומט? יש.
האם אפשר להשיג את הvti 1600 ? ..כמעט ובלתי אפשרי,את הVTI המקוריות (!) ששרדו אפשר לספור על יד אחת..וגם את המושתלות קצת קשה למצוא.
איזה דגם עדיף? ..מומלץ לחפש 1.6..למרות שקשה למצוא כאלה נורמליות.