Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. יכול להיות שאחד מהדגמים המשוכללים של G-TECH יכול להראות לך כוח G..(ועוד כמה שטויות..) אבל בשביל מה אתה צריך את זה?
  2. VW RaCiNg

    מחפש פורום של סאב

    http://www.saabcentral.com/forums/index.php
  3. הגולף MK3 אמינה עד מאוד...(כמו רוב הVW מהשנים האלה) המגאן עד כמה שידוע לי סובלת מקצת בעיות. למגאן קופה יש מראה חיצוני יפה ופוזה של רכב ספורטיבי. לגולף יש מראה חיצוני לא רע ופוזה של...כלום. הסיכויים למצוא גולף שמורה הם גבוהים יותר עקב העובדה שהמגאן נראת ספורטיבית ולכן היא חביבה על צעירים שקונים אותה ונוהגים בה בצורה "ספורטיבית" (קורעים לה ת'צורה ) לסיכום: אם לא כ"כ חשוב לך המראה החיצוני,אני ממליץ על גולף.
  4. VW RaCiNg

    רעיון להצעת חוק אישית.

    אולי גם נעלה את גיל הגיוס לצה"ל ל21? כי מי שלא מספיק אחראי לנהוג ברכב,בטוח לא מספיק אחראי להחזיק בנשק,לנהוג בטנק או להטיס מסק"ר.
  5. רק חבל שזה בולשיט,כי טיסה Q33NY (אם הייתה כזאת בכלל) לא פגעה בכלום. 4 הטיסות שנחטפו באותו יום: AA11 AA77 UA93 UA175
  6. XTZ - הפונטו שמכניסה אותך לאקסטזה.
  7. יופי. האיטלגנציה עולה על גדותיה. ליזום תאונה זה הדבר הכי גאוני שיש. תנסה לעשות את זה פעם כשמאחוריך משאית,ככה תקבל עוד כמה דברים חוץ מטמבון חדש.
  8. מה אכפת לך שעוקפים אותך? גם אותי עוקפים וזה לא ממש מעניין אותי. מה זה נתן לך שלא נתת לו לעקוף? הרגשת גבר גבר לשבריר שנייה?
  9. ^^ הוא.
  10. 206XS ,כמו שאמרו פה..אופציה לא רעה. יאריס T..פולו GTI.. גם אופציות טובות. אבל הכי טוב לקנות בהתחלה רכב ממש זול וממש ח** כדי לסוע עליו כמה זמן,לצבור נסיון ולעשות עליו את הטעויות המעצבנות של ההתחלה.
  11. קליאו ספורט. (לא אמרנו שעדיף לא לקפוץ מעל הפופיק?) בעלי קליאו מהפורום יכולים לתת לך חו"ד על הרכב הזה,ובעיקר להסביר לך שזה לא בשבילך!..(בינתיים) אתה עוד נהג בחיתולים (בלי להעליב), מה הלחץ לקפוץ עכשו על מכונית של 170 כ"ס? תתחיל בקטן,תצבור נסיון,ואז תתקדם לדברים רציניים יותר.
  12. פולו GTI זה מתאים לנהג חדש. גם יאריס T ספורט תהיה בחירה טובה. הכי חשוב להשאר בפרופורציות ולא לקפוץ מעל הפופיק. ב.מ.וו 328?? הנעה אחורית חזקה = לא בריא לנהגים חדשים.
  13. מי מהן יותר מכונית ספורט? הGT ללא ספק. אם מה שמעניין אותך זה ספורטיביות נטו,לך על הGT. לא תתאכזב.
  14. VW RaCiNg

    REAL LIFE vs GRAND TURISIMO 4

    זאת הבת שלך באווטר? אולי תגיד לה שרצוי שהיא תסתכל על הכביש כשהיא נוהגת? אה..ועם הגה החוויה של המשחק היא שונה לגמרי והרבה יותר כיפית. מומלץ!
  15. אתה יכול לצור קשר עם הסוכנות ולהזמין. ורצוי לשריין לעצמך את הרכב כמה זמן לפני... זה עדיף מאשר להגיע לסוכנות ולדרוש רכב מהיום למחר. (מה שלא תמיד מצליח...)
  16. מי זה תמיר?
  17. שלום! אני מנסה לסייע לחבר בפתירת התעלומה הזאת: מהי מידת הרמקולים הקדמיים (בדלתות) בגולף MK3? תודה!
  18. רוני צודק,האופציות הטובות הן באמת מגרמניה... הדגמים הספורטיביים (M,S4,GTI וכו') דומים לדגמים הרגילים ורוב הציבור בכלל לא יבדיל בינהם ולא ייחס משמעות ל"סתם עוד BMW שעוברת"..
  19. בלי פוזה? אז אין מה לחשוב בכלל על אלפא GT...זה רכב שמושך מבטים מכל הכיוונים. לדעתי STI תהיה מתאימה...למרות שגם לה יש את הפוזה שלה.
  20. מאזדה 3... אמינה וסחירה. בנוסף לכך,היא גם די מהנה לנהיגה. סה"כ,משפחתית מומלצת.
  21. VW RaCiNg

    בעיה בקשר למחירון !

    נו באמת... מה זה משנה כמה עלה לו?
  22. יש הרבה עם שאסי...ויש הרבה קרועות בגלל שאנשים כמוך חשבו שזה אוטו ספורט ונהגו בו "נהיגה ספורטיבית"
  23. הייתה לי VW..(בעצם היו לי כמה ) ואני חובב VW ידוע... ואני גם חובב RACING מכל הסוגים והמינים (חוץ מאופנועים,לא מדבר אלי...) אז מה שיצא זה VW RACING. עכשו כבר אין לי VW,אבל הרבה מכירים אותי בניק הזה..אז אני נשאר איתו. וחוץ מזה,זה לא ממש הגיוני להחליף ניק כל פעם שמחליפים אוטו.
  24. אז למה התכוונת? לאוטו קטן בסגנון איביזה\פולו וכו'?
  25. דווקא יש הבדלים חיצוניים... דור 1: http://users.evtek.fi/~k0200706/megane/101-0106_IMG.jpg דור 2: http://www.kieransmotors.ie/Other%20Vehicles/Eye%20catchers/ecimages/99MeganeYellow.jpg
×
×
  • תוכן חדש...