Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. חייזרים אוהבים רכבים אמריקאים...זה מזכיר להם את הספינות (חלל) שלהם... אתמול בבוקר כשנסעתי לעבודה,שמתי לב שעוקב אחרי חייזר בתוך רכב משונה עם אורות מהבהבים. כשעצרתי בצד הוא רשם לי דו"ח...
  2. הגיע הזמן...סוף סוף מנהל שלא נוסע על מכונית מארץ הצפרדעים. מזל טוב!
  3. לא...מה קשור פלאש? זה חייזר שיושב בתוך האוטו.
  4. רגע,אז זה לא אמיתי? אז בעצם אתה אומר שאני צריך עכשו לפרק את הבונקר שבניתי בסלון שלי?! אוףףף...ואני גם חשבתי שסוף סוף ימצא שימוש למאג שגנבתי בפעם האחרונה שהייתי במילואים. טוב נו... :lol:
  5. מה זאת אומרת אף אחד לא יודע מה ההשפעות של הניתוח הזה לטווח הארוך?! ניתוחי עיניים בלייזר התחילו לבצע כבר לפני 20-25 שנה.
  6. כן,קיימת פונטו GT...אם אני זוכר נכון,עם מנוע 1.4 טורבו. מחיר אתה יכול לברר בלוי יצחק.
  7. אגב,אם כבר מדברים על חייזרים... מישהו זוכר איך קראו לסרט בערוץ 10 שעסק בעניין הזה?
  8. לך לישון... החייזרים לא יבואו לאוקראינה,הם אוהבים אקלים קייצי יותר.
  9. gadik6, סטיב התקשר אלי,הוא אמר לי למסור לך הוא רוצה שתתחיל לכתוב בשבילו את התסריט לE.T 2! (מה איזה סטיב?! שפילברג!!! )
  10. רוב המירוצים ברחוב זה בכלל לא מכוניות ספורטיביות או משופרות למינהם, לרוב זה ילדים בני 17 - 18 עם המכוניות שלהם או של ההורים. אונו 1.0 VS פיאסטה 1.1 לנטיס 1.6 VS מאזדה 6 2.0 DL 1.3 VS BMW 316 הילדים האלה לא ילכו למסלול עם המכוניות שלהם או של ההורים... הם ישארו לעשות "פתיחות" ברחוב.
  11. KOMAHO? זה אמור להיות KUMHO?
  12. כן! אפשר להוסיף לה צ'יפ. אמנם יהיה שינוי בהספק אבל אל תצפה לניסים ונפלאות. צור קשר עם גיא פרילינג או עם סדנת E&A!
  13. מרוצי רחוב לא ניתן למגר ע"י בניית מסלול,אולי ניתן לצמצם אבל לא למגר לחלוטין. באירופה וארה"ב יש מסלולים אבל עדיין יש מרוצי רחוב בשפע.
  14. עדיין מוכרים חגיגת..אה?
  15. רכב לקו ישר... ככה זה עם מכוניות כאלה.
  16. האמת היא שיש עוד הבדל,וזה הטורבו. ובשביל צ'יפ לV5 סטנדרטית לא צריך את פרילינג שיהנדס משהו במיוחד...אפשר בשקט ללכת לE&A ולקנות צ'יפ של אפסולוט.
  17. אין ספק,זה אחד הנושאים היותר חשובים שעומדים על סדר היום. אבקש מהמנהלים להפוך את הנושא לדביק!
  18. האפשרות הראשונה נכונה. הוא מE&A והם מוכרים צ'יפים של אפסולוט.
  19. VW RaCiNg

    סרטון מועדון BMW

    מסתבר שמישהו החליט ללחוץ על הלינק השני ולהוריד את הסרט מהשרת. נורא בוגר באמת. סרטון יפה,סאונד יפה..עריכה לא רעה בכלל. אפשר לגלות לי מה זה השיר ברקע?
  20. ככה זה המשטרה שלנו,הם מעדיפים להראות כאילו הם נלחמים בתאונות מאשר לעשות את זה באמת. למה? כי זה הרבה יותר קל... רדיפה והורדה של מכוניות משופרות לא באמת מפחיתה את כמות התאונות... אבל מה?! זה רווחי מאוד,וזה נראה טוב. אח"כ הם מקבלים פרסום רב בעיתונים,שם רשום על דברים כמו מירוצים לא חוקיים ומכוניות משופרות, והם יכולים גם לבוא לדבר בטלוויזיה על אימפרזות טורבו עם סעפת של הונדה אינג'קטורים של BMW ואגזוז של רנו. האדם הפשוט קורא את זה בעיתון או רואה בTV.. ואומר: "אה! הנה המשטרה שלנו נלחמת בפורעי החוק המסוכנים האלה! שעושים שינויים מסוכנים ברכבים וגורמים לתאונות" אז כולם מרוויחים...המדינה מרוויחה כסף מקנסות והורדות,המשטרה עושה לעצמה אחלה יחסי ציבור, האדם הפשוט חי לו במחשבה שמעשי המשטרה באמת עוזרים. כולם מרוצים. אה...בעצם לא,כי כל זה בא על חשבון אנשים כמונו.
  21. בעלי הרנו לא מסתובבים כבר עם PSI?
  22. צודק. אני עדיין נשאר עם האימפרזה,קופסאות גפרורים ממונעות (מהירות ככל שיהיו) פשוט לא עושות לי את זה.
  23. זה אחד הדברים המכוערים ביותר שראיתי אי פעם!
  24. VW RaCiNg

    מיאטה עכשיו?

    הייתה לי התנסות מאוד קצרה על הMR2 וכמה התנסויות הרבה יותר רציניות על המיאטה. מההתנסות הקצרה היה נדמה לי שהMR2 מרגישה יותר קלילה,חדה ונענית לנהג. ואני לא כ"כ יודע מה זה הגיר SMT,כי אני נהגתי על אחת ידנית.
  25. VW RaCiNg

    מיאטה עכשיו?

    לא רוצה להפריע לדיון המיאטות אבל.......למה לא MR2? אם ממש תתאמץ,תוכל למצוא אחת,ולדעתי היא מהנה יותר מהמיאטה.
×
×
  • תוכן חדש...