ככה זה המשטרה שלנו,הם מעדיפים להראות כאילו הם נלחמים בתאונות מאשר לעשות את זה באמת.
למה? כי זה הרבה יותר קל...
רדיפה והורדה של מכוניות משופרות לא באמת מפחיתה את כמות התאונות...
אבל מה?! זה רווחי מאוד,וזה נראה טוב.
אח"כ הם מקבלים פרסום רב בעיתונים,שם רשום על דברים כמו מירוצים לא חוקיים ומכוניות משופרות,
והם יכולים גם לבוא לדבר בטלוויזיה על אימפרזות טורבו עם סעפת של הונדה אינג'קטורים של BMW ואגזוז של רנו.
האדם הפשוט קורא את זה בעיתון או רואה בTV.. ואומר:
"אה! הנה המשטרה שלנו נלחמת בפורעי החוק המסוכנים האלה!
שעושים שינויים מסוכנים ברכבים וגורמים לתאונות"
אז כולם מרוויחים...המדינה מרוויחה כסף מקנסות והורדות,המשטרה עושה לעצמה אחלה יחסי ציבור,
האדם הפשוט חי לו במחשבה שמעשי המשטרה באמת עוזרים.
כולם מרוצים.
אה...בעצם לא,כי כל זה בא על חשבון אנשים כמונו.