איזה אימפרזה אתה חושב לקנות? GT? WRX?
הרכב חזק מאוד,מתנהג מאוד,במחיר שלה היא כנראה מכונית הספורט הטובה ביותר שאפשר לקנות בארץ.
אם אתה מחפש GT,אז דע לך שיש הרבה קרועות והרבה שעברו תאונות..WRX טובה הרבה יותר קל למצוא.
האחזקה יקרה!
דברים כמו קלאץ' צמיגים שצריך להחליף לעיתים תכופות יותר מבמכוניות אחרות..
את נושא הדלק אתה בטח מכיר אז אני לא אדבר על זה.
אם אתה יכול להחזיק אותה,אז אני ממליץ בחום.
בהצלחה!
מיכאל.
(בעלים טרי של WRX 2002)