Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. לא,הוא לא גורם לנזק.
  2. כנראה שזה דווקא כן יורגש..אבל לא יותר מדי. כדאי לקנות בE&A או אצל גיא פרילינג.
  3. איזה אימפרזה אתה חושב לקנות? GT? WRX? הרכב חזק מאוד,מתנהג מאוד,במחיר שלה היא כנראה מכונית הספורט הטובה ביותר שאפשר לקנות בארץ. אם אתה מחפש GT,אז דע לך שיש הרבה קרועות והרבה שעברו תאונות..WRX טובה הרבה יותר קל למצוא. האחזקה יקרה! דברים כמו קלאץ' צמיגים שצריך להחליף לעיתים תכופות יותר מבמכוניות אחרות.. את נושא הדלק אתה בטח מכיר אז אני לא אדבר על זה. אם אתה יכול להחזיק אותה,אז אני ממליץ בחום. בהצלחה! מיכאל. (בעלים טרי של WRX 2002)
  4. מנסיון של נסיעה של שנה בערך עם NEUSPEED על 1.8T,אני יכול להמליץ עליו. למרות שהוא לא פופולרי בארץ, הוא עבד אצלי מצוין ובאמינות רבה. על אפסולוט שמעתי שיש בעיה בצ'יפים שלהם של פיקים גבוהים עם מחסור בדלק..(אני לא צריך להסביר מה זה אומר. ) דבר כזה יכול להסתיים רע מאוד. סופרצ'יפס הם גם חזקים וגם אמינים ממה שאני שומע. REVO,מומלץ בחום ע"י המומחים בוורטקס.
  5. על הקורס של BMW שמעתי,אבל בפעם הבאה שאני אהיה בחו"ל אני מעדיף לקחת דווקא קורס נהיגת ראלי ולא מסלול. (מסלול כבר עשיתי.. )
  6. נחמד מאוד. אני חייב להגיד שאני די מופתע,חשבתי שיהיה לה פרונט כמו של הRX8.
  7. מצטרף לשאלה. מישהו מכיר משהו כזה בגרמניה או צרפת?
  8. VW RaCiNg

    גולף GTI משופרת

    אני לא הייתי מפקפק יותר מדי בקיומה של גולף 400 כ"ס בארץ,בשביל 1.8T ה400 כ"ס האלה זה לא כ"כ קשה להשגה. למשל עם GT30R והחלפת המכלולים,אפשר להגיע לתוצאות של 400++ כ"ס.
  9. האיביזה הישנה יושבת דווקא על שלדת הגולף MK2...
  10. צ'יפ לא יביא אף אחת מהמכוניות האלה ל250 כ"ס.
  11. מסקנה: אל תקנו פונטיאק.
  12. VW RaCiNg

    סקרי Dynasty - סיכום

    ומה עם סקר לדגמים הספורטיבים מכל הדורות של הסיאט איביזה?
  13. פוזה עד 150K (משומשות?) מיאטה..MR2..TT.. אין כמו פוזה של גג נפתח.
  14. אין שום קשר בין המציאות לבין מחירון מוטוקאר... כמה שאני אומר לאנשים להתעלם ממנו,הם לא מקשיבים לי... אז החלטתי לעשות מעשה..זהו..החלטתי לפתוח מחירון VW RACING! ואני גם החלטתי שאלפלא GTV 3.0 שנת 99 תעלה 120 אלף ש"ח! הגעתי למסקנה שאם אנשים משתמשים במחירון מוטוקאר,אז אין שום סיבה שהם לא ישתמשו במחירון שלי. אז לכל פנייה בנושא מחיר מחירון לרכב כלשהו,תפנו אלי בה.פ ואני אעזור לכם.
  15. אני יודע שיש בחור במועדון STI שמייבא פנסים כאלה לסובארו... אולי הוא יוכל להביא לך גם לפורד.
  16. אחרי בערך 15 דק' של בהיה חסרת תועלת בתמונה 3 הזאת...התייאשתי. שמישהו יגיד לי מה יש שם כדי שאני אוכל להמשיך הלאה.
  17. אני לא עובר את שלב 3! מישהו מוכן להסביר לי איך אני אמור לבהות בתמונה הזאת כדי לפענח אותה?
  18. VW RaCiNg

    GTI הגדרה

    Gran Turismo Injection ולא,לא כל GTI היא מוגדשת.
  19. בארץ הוא קיים בשנים 00-04. 170 כ"ס בדגמים של 01+...(150 בדגם משנת 00)
  20. שיהיה לכם בהצלחה! כמה שיותר מועדוני רכב,ככה יותר טוב... נ.ב - יש להמנע בכל מחיר מהפיכת המועדון למועדון RICE!
  21. אכן הG35 משווקת ביפן (ואולי בעוד מקומות) תחת השם סקייליין.
  22. VW RaCiNg

    סקרי Dynasty - סיכום

    אין טעם,התוצאות ידועות מראש... הקורולה מנצחת ברוב סוחף.
  23. קשה לי לחשוב על איזשהו יתרון לקרייזלר...אולי היא מרווחת יותר. וזהו. בכל השאר..האודי לוקחת בענק.
  24. לא רוצה להיות קטנוני...אבל אני חייב. אלה נתונים של סופרה בSPEC היפני שלה. אם הייתה מגיע סופרה לישראל,אז היא הייתה מגיעה בSPEC האירופאי עם 320 כ"ס ו43 קג"מ מומנט.
×
×
  • תוכן חדש...