לי אין צרפתיה,ואף פעם לא הייתה.
גם אין לי מחזיק צפרדעים באוטו...(למרות שתכננתי לקנות אחד,כי לא נוח להחזיק את הצפרדעים ביד. )
אבל לחברה שלי הייתה פיז'ו 206,ויצא לי לנהוג עליה כמה פעמים...
זה מספיק טוב בשביל להשאיר אותי בפורום ולא לגרש אותי בבושת פנים?