Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. E46. השילוב האולטימטיבי בין יוקרה,מראה חיצוני ויכולות ספורטיביות.
  2. צר לי להודיע לך,אבל לי נראה שבתוך 24 השעות הקרובות,חברי הפורום יסקלו אותך באבנים ויעלו אותך על המוקד בגלל ההצהרה הזאת.
  3. נראה כמו פוטושופ.
  4. רוני,מה לעזאזל אתה חושב שאתה עושה? אתה שם פה סקר שמכיל רק 2 דורות?! פחחחח..לא מעניין. בקיצור,אני בוחר ב6 החדשה... למה? כי היא כוחנית,יוקרתיות ולמרות שרואים עליה את "אפקט הבאנגל" היא עדיין איכשהו נראת טוב.
  5. מהמקום אין ספק בכלל ששום דבר לא תופס את האופנועים האלה. אבל פה אנחנו מדברים על גלגול.. (כי מה לעשות,ההונדה לא כ"כ יכולה לצאת מהמקום.. ) כמו שגם ראית,יש הוכחות מצולמות שההונדה מובילה בפער רציני על הCBR..ולי יש 2 סרטונים של ההונדה מובילה על R1.
  6. יש לי במחשב סרטון של ההונדה B18C הכחולה מתמודדת מול R1. כמובן שאני לא זוכר מאיפה הורדתי אותו ..או אם מישהו שלח לי. אבל כל מי שרוצה את הסרטון מוזמן אליי לאיסיקיו בשעות הצהריים - אחה"צ כשאני בעבודה ומשעמם לי. איסיקיו: 323366254
  7. אני מעריך שהוא יכול לגדוש עד כ2 באר.
  8. VW RaCiNg

    [סרטון] burnout בדיינו

    OMFG. זה רכב מטורף. השריקה שאתם שומעים זה צליל היניקה הענוג של 2 השבלולים החמודים.
  9. אני לא מבין מה כ"כ קשה לך להאמין? בחו"ל יש אנשים שהוציאו 600 כ"ס ממנוע B18C...אז גם פה יש לנו אחד כזה. מנוע מחוזק עם טורבו גדול בגדישה גבוהה...זה מביא תוצאות יפות.
  10. VW RaCiNg

    הונדה עם 550 כ"ס

    בארץ גם רכב שהחליפו לו פילטר ודוד אחורי נהפך מיד ללא חוקי לכביש,נו אז מה?
  11. ה500 כ"ס זה לא הגזמה פראית בכלל... ההונדה מהסרטון הראשון לא מופיעה בכלל בסרטון השני. בסרטון השני אתה רואה לחיצה של אימפרזה GT (אגב,למה החלטת שהיא סטנדרטית?) מול סיוויק 1.6 עם טורבו..(שכמוה יש הרבה בארץ..) בעל ההונדה B18C בכלל לא היה טורח ללחוץ עם GT סטנדרטית...בשבילו זה כמו ללחוץ עם אוטובוס. (כלומר - מיותר לחלוטין,ועם תוצאה ידועה מראש. )
  12. למרות שאני לא חובב גדול של הונדות... אי אפשר שלא להשאר המום מהדברים האלה. פשוט מטורף. בקיצור - כבוד.
  13. הלינק שלך משום מה לא עובד.. (אולי רק אצלי)... אני אנסה לשים לינקים שעובדים. 2 הסרטונים: right click --->save as הונדה מטורפת,B18C עם שבלול גדול: http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wNzQ0NjU4NnM0MTNkZmQzMXk1NDE= כמה הונדות 1.6T ועוד משהו מעניין ביותר. http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wNzQyOTYzNnM0MTNkZmQzMXk1NDE=
  14. הלינק שלך לא עובד. חוץ מזה,דורון פירסם 2 סרטים על הונדות...איפה השני?
  15. סוזוקי בלנו..סוזוקי סוויפט..סוזוקי ליאנה.. בקיצור,פחות או יותר כל מה שיצא אי פעם מבית סוזוקי.
  16. VW RaCiNg

    מפגשים בשפיצרינג...

    שפיצרינג זה כמו נורבורגרינג?
  17. VW RaCiNg

    HONDA CIVIC VTI

    את כמות הVTI המקוריות (אני מדגיש *מקוריות*) שעדיין נוסעות על הכביש אפשר לספור על יד 1. (אני לא מכליל את אלה שעברו 12 תאונות שאסי ועדיין נוסעות..אם להכליל גם אותן,אז יהיה צריך 2 ידיים בשביל הספירה)
  18. E39 ללא ספק. גם יפה וגם אופה. הדור החדש לא כ"כ מדבר אלי... (ימח שמו של כריס באנגל. )
  19. VW RaCiNg

    בחירת ג'נטים

    התוכנה של מקס-טונינג היא מאוד,אבל מאוד...עלובה. זה הדבר האמיתי: http://www.tirerack.com/
  20. מותר שם 90 אם זכור לי נכון. כולם נוסעים שם 120 במילא...למדינה יהיו מזה הכנסות גבוהות.
  21. רז סיפר פה שאמא שלו ניסתה למכור את האוטו במשך 9 שנים. ורק לאחרונה הצליחה.
  22. ה' יברך אותך!!! פתרת לי את כל הבעיות בחיים עם התוכנה הזאת!! עכשו סוף סוף אני יכול לבצע המרות בלי לפתוח אינציקלופדיה!
  23. VW RaCiNg

    999

    תראה מה כתבתי מעליך.
  24. VW RaCiNg

    999

    nop... its still 999. אני חושף פה את 1 מהסודות השמורים ביותר של הפורום ושל מדינת ישראל: הודעות באוף טופיק לא נספרות.
  25. לי אין צרפתיה,ואף פעם לא הייתה. גם אין לי מחזיק צפרדעים באוטו...(למרות שתכננתי לקנות אחד,כי לא נוח להחזיק את הצפרדעים ביד. ) אבל לחברה שלי הייתה פיז'ו 206,ויצא לי לנהוג עליה כמה פעמים... זה מספיק טוב בשביל להשאיר אותי בפורום ולא לגרש אותי בבושת פנים?
×
×
  • תוכן חדש...