Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. פאק...נראה לי שגם אני צריך להכנס לעסקי הבלונים.
  2. ברור שהוא יכול להגיע למצב כזה... רק שכחת לציין שהסכום שידרש כדי להגיע לזה יהיה גדול יותר מהסכום ששווה הרכב במחירון.
  3. בימרים לא יהיו חזקות יותר מאיביזה עם 200 כ"ס. ואפשר בהחלט למצוא בימר ב66 אלף... אני חושב שבימר עונה פחות או יותר על כל הדרישות שלך.
  4. שמעתי על אמינות מחרידה של הMGF... (לא יודע עד כמה זה נכון,אבל אני נוטה להאמין לזה..)
  5. בימר E36 ידנית אולי? רצוי עם 1 ממנועי ה6 צילינדר..(320\325\328 וכו'..) היא יפה,חזקה,יוקרתית,מהנה ומתנהגת..אבל קשה מאוד למצוא כאלה. (אגב - נדמה לי שראיתי בפוקוס M3 E30 למכירה..שווה לבדוק במה מדובר. ) אימפרזה GT אולי? היא אמנם לא מפוארת,ובעלת צריכת דלק לא שפויה בכלל..אבל היא חזקה,מהנה מאוד .. אה..וגם מתנהגת יפה... (או שלא. )
  6. המיאטה החדשה בכלל לא הוצגה עדיין... וייקח עו ד זמן עד שהיא תצא למכירה.
  7. בשביל זה יש הארד-טופ.. LOL
  8. מזל"ט,תתחדש,וסע בזהירות. איזה מכוניות אחרות יש לך? נ.ב - אני מתאר לעצמי שיש לא מעט,יש גם חניון לאחסן את כולן?
  9. אהלן. מישה יודע אולי אם האתר של מועדון הרואדסטרים מת? או שהם החליפו כתובת?? פשוט האתר לא עולה לי... 10X.
  10. מקודם שאלתי את ידידי הטוב GOOGLE,והוא אמר לי רק על 3 הדגמים הנ"ל... אבל טוב לדעת שגם הגלאנט VR4 נכללת בזה. *עריכה* LOL...אכן הקדמתי אותך בדקה. אבל טוב שהזכרת גם את הVR4!
  11. אוקיי!! אחרי בירור קצר התברר לי שDSM זה שם כולל ל3 דגמים - Mitsubishi Eclipse \ Eagle Talon \ Plymouth Laser שזה בעצם אותו רכב שנמכר תחת 3 מותגים שונים! מסקנה: הילדים בסרט נוסעים ב1 מהרכבים הנ"ל. נ.ב - מצטער על הבולשיט שאמרתי בהודעה הקודמת.
  12. סביר להניח הם נוסעים על משהו יפני (מיצובישי?) 4X4 (אקליפס,EVO וכו'..) אני מסיק זאת מהיציאה היפה שלו מהמקום ומזה שבהתחלה כתוב משהו על DSM...(שאם זכור לי נכון,זו סדנא שמשפרת מיצובישים) עריכה: או ש - Diamond star motors זה בכלל שם אחר למיצובישי?
  13. בכל רכב ישן יהיו בעיות... חומרת הבעיות ותדירות הופעתן תלויה באופן הטיפול ברכב לאורך השנים.. אם הרכב טופל בזמן ובקפדנות,אז סביר להניח שכמות הבעיות וחומרתן תהיה קטנה יותר. בקיצור,אל תחשוב שלא יהיו בעיות כלל וכלל. בעיות זה טבעי ברכבים ישנים.
  14. זה לא "סתם" קורבט..זו קורבט של לינגנפלטר... הסדנא הזאת עושה פלאים למגוון רחב של אמריקאיות... אז אם מישהו מתעניין: http://www.lingenfelter.com/packages01.asp
  15. מצטרף להצעה, הוא יוכל לקנות יופי של 205GTI שתספק הרבה יותר כיף... לדעתי זה יותר חכם מאשר להשקיע הרבה כסף על רכב שלעולם לא יהיה מהנה.
  16. פעם אחרונה שבדקתי הS2K עלתה קצת יותר מ300 אלף.
  17. פאק...בחירה קשה. אני בוחר בפורשה בוקסטר... למה? כי היא פורשה בוקסטר... (כן,אני יודע שזו באמת סיבה אינטלגנטית להחריד. ) היא פשוט עושה לי את זה.
  18. VW RaCiNg

    תודה לכם

    מזל"ט על הקנייה. סע בזהירות. לא היית בכלל בכיוון של קליאו ספורט או אימפרזה טורבו? מה גרם לך לקנות בסוף A4? (שזה רכב מצוין בפני עצמו,פשוט הוא לא ספורטיבי כמו ה2 הנ"ל..)
  19. בקשר לאונו - אני לא הייתי ממליץ. בד"כ היא אמינה פחות...(למרות שבשנים האלה הכל תלוי באיך שהרכב תוחזק..) היפניות הקטנות בד"כ מציגות אמינות טובה יותר.
  20. תראה,אתה צריך לחשוב מה אתה מחפש. אתה רוצה גרמניה נאה ואיכותית עם ניחוח ספורטיבי? תשאר עם הבימר שלך. אתה רוצה גרמניה נאה ואיכותית עם קצת יותר מניחוח ספורטיבי? תעלה ל325\328..(אבל לך תמצא 1 ידנית נורמלית.. ) אתה רוצה לוותר על היוקרה והאופי הגרמני לטובת יותר התנהגות ספורטיבית וביצועים? קנה אימפרזה טורבו. (אני בעצמי יורד עכשו מרכב גרמני ועובר ליפני... )
  21. סובארו ג'אסטי אולי? ממה שאני שומע היא אמינה וחסכונית מאוד. ואני מתאר לעצמי שהיא גם נכנסת יופי לתקציב. אם לא ג'אסטי אז פיאסטה... אבל אני לא ממש יודע איך האמינות של הרכב הזה.
  22. אני לא מבין..למה אתה רוצה להפוך את האוטו ל4X4?? בשביל ללחוץ עם אימפרזות מהמקום? יש לך רכב מצוין (ואני מבין שהוא גם חדש מהחברה ובאחריות) אז אני לא ממליץ לך לגעת בכלום.. ובטח שלא לעשות שינויים מוזרים ומרחיקי לכת כגון הפיכת הרכב ל4X4... אם רצית 4X4..לא יכולת לחשוב על זה לפני קניית הרכב?
  23. אני מציע: להפטר מהגרביונים. להפטר מהNO FEAR. לצבוע את כל הפסים השחורים המראות והידיות לצבע הרכב, ולשים ג'אנטים (או אפילו טסות ) שנראות טוב. או לחילופין,למכור את הסובארו,להוסיף את ה10K אז לקנות 205GTI ובכסף שישאר לעשות יישור קו ולקנות דשבורד חדש.
  24. בסה"כ 2 המכוניות די דומות מהרבה בחינות. אני בזמנו בחרתי בגולף בגלל הסיבות ששי ציין, ובגלל חיבה מוגבלת מאוד לצורתה ועיצובה של האיביזה.
  25. VW RaCiNg

    חדשות רכב - מזדה.

    למה שהם יציגו RX7 חדשה,אם הRX8 היא בעצם המחליפה של ה7?
×
×
  • תוכן חדש...