הדברים האלה ששמתם פה...זה גועל נפש במיטבו.
(כן,אני יודע שזה show cars וזה לא בהכרח אמור להיות יפה ..אלא רק מושך את העין..ובכ"ז זה גועל נפש. )
משופרות איכותיות באמת יוצאות מסדנאות כמו TTP,BRABUS,HAMMAN,KLEEMAN,OETTINGER וכו'...
(הייתי מביא תמונות..אבל אני עצלן היום. )