Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. http://www.its-over.net/Whatdoyoudrive.htm Acura NSX - I am impotent. Chevrolet Corvette - I'm in a mid-life crisis. Dodge Viper - For what I lack in size, I make up in cubic inches.
  2. אהלן. חשבתי שאולי זה יעניין מישהו: http://press.jbskyline.net/R33/R33Supra/ מבחן השוואתי. למי שיש כוח לקרוא באנגלית...
  3. VW RaCiNg

    תוכנה בשם AutoData?

    באי-מיול זה דווקא גרסא טובה ומלאה מאוד..ואל תשאלו אותי איך אני יודע. השם המדויק הוא Autodata 2004 v.5373. באמת אחלה תוכנה..מכילה המון מידע שימושי. רוצו לקנות.
  4. לדעתי הלוגו שFIREBALL הכין נראה הכי טוב. פשוט,נקי,אסתטי,ברור ומעביר את המסר. (הכוונה ללוגו התחתון,שמשום מה נראה לי הרבה יותר טוב מהעליון. )
  5. מתי בדיוק CF הפך לcorvette forum?
  6. טוב,עכשו עברתי על כל הת'רד וגיליתי לתדהמתי הרבה,שיש רק איזכור 1 למרצדס מקלרן SLR המדהימה!!! ואתם קוראים לעצמכם חובבי רכב?! :lol: ואני חייב להוסיף גם את הפרארי טסטרוסה שנראת לא רע בכלל...במיוחד בגרסה הזו: http://hk.geocities.com/ch_ferrari_2/other_ferrari/testarossa_chariot.jpg
  7. הדיזלים של VAG הם אופציה מצוינת לדעתי, מנוע ה1.9TDI הוא סוס עבודה אמיתי..אמין ואיכותי מאוד. אתה יכול לשקול רכישת גולף או אוקטביה TDI.
  8. קשה לי לומר מה לדעתי היא המכונית היפה אי פעם...כי אני לא כ"כ יודע. אבל אחת היפות ללא ספק היא הלמבורגיני גייארדו: מושלמת.
  9. שלום לכולם! AUTODATA,מישהו מכיר? הבנתי שזה תוכנה שמכילה כמויות אדירות של מידע כמעט על כל רכב שקיים.. למישהו אולי יש אותה או שהוא מכיר ויכול להגיד לי איזה מידע בדיוק היא מכילה? תודה, מיכאל.
  10. VW RaCiNg

    בדיחה

    או אולי בכלל ה607 שלה?
  11. יעזור אם תגיד לנו מה התקציב...
  12. הגה ערכו מבחן השוואתי בין ה2: http://www.motocar.co.il/motocar/tests/test.asp?id=379&manuf=606 היונדאי ניצחה.
  13. בשבילי X5..(כן כן...חובב הVW האדוק לא בחר בטוראג. ) השם..העיצוב..הכוח..ובעיקר העיצוב. הX5 פשוט יפיפה..(הX3 לעומת זאת ) במקום השני מבחינתי נמצא הטוראג, שמעוצב לדעתי קצת פחות טוב,אבל עדיין יפה. חזק מאוד,יוקרתי,מפנק ובעל יכולות שטח שלתי מבוטלות..(לא שאני אי פעם אשתמש בהן)
  14. VW RaCiNg

    יציאות אגזוזים...

  15. VW RaCiNg

    יציאות אגזוזים...

    אני מכיר דברים כאלה, הם משמיעים רעש של אופנוע 50 סמ"ק.
  16. VW RaCiNg

    שומאכר נגד מקריי

    איך אפשר לנהל דיון כזה בלי האתר הרשמי של האירוע.. http://www.imp.mc/rocwebsite/index.htm
  17. הדברים האלה ששמתם פה...זה גועל נפש במיטבו. (כן,אני יודע שזה show cars וזה לא בהכרח אמור להיות יפה ..אלא רק מושך את העין..ובכ"ז זה גועל נפש. ) משופרות איכותיות באמת יוצאות מסדנאות כמו TTP,BRABUS,HAMMAN,KLEEMAN,OETTINGER וכו'... (הייתי מביא תמונות..אבל אני עצלן היום. )
  18. VW RaCiNg

    !The BMW nightmare pages

    יש למצוא את אותם אנשים ששמים ספוילרים כאלה על BMW,ולהעלות אותם על המוקד.
  19. VW RaCiNg

    דגם של VW וונטו?

    על איזה מנועי 115\125\135 כ"ס אתה מדבר בדיוק? אני לא מכיר מנוע 1.6 של VW מהשנים האלה שמוציא הספקים כאלה.. (חוץ מזה של הפולו GTI,אבל אני בספק אם מנוע זה מצא את דרכו לוונטו) לוונטו שהגיע לארץ אמורים להיות 4 מנועים: 1.4 (לא יודע הספק) 1.8 (90 כ"ס כנראה) 1.6 (שזה "מנוע משופר" ) 1.9TDI (שמופיע בדגמי 97-98 לכן אני מתאר לעצמי שהוא בעל 90 כ"ס) אני מניח שה"מנוע משופר" זה אכן אותו 1.6 עם 100 כ"ס. (או שאולי זה באמת מגיע עם פילטר צ'יפ אגזוז...אבל הסבירות לכך נמוכה יותר.. )
  20. האם עלה בדעתך שלא כולם מחפשים רכב ספורט אגרסיבי קשה וידני כגון האימפרזה?? הבנאדם מחפש לו מכונית מנהלים מרווחת,מאובזרת,חזקה ונוחה...אז למה אתה דוחף לו אימפרזה טורבו?!
  21. שלום לכולם! בזמן שיטוט במחירון נתקלתי בדבר כזה: VW וונטו. דגם משנה - מנוע משופר שנת ייצור - 1998 סוג מנוע - בנזין מישהו אולי יכול להסביר איזה מן דגם זה "מנוע משופר"?
  22. חזרה לנושא התמונה: מישהו יכול לזהות את העיר? (מזכיר לי מאוד את פראג...אבל אני לא בטוח ב100%. )
  23. לי יש סוג של אובססיה לשעונים.. כשאין לי שעון על היד אני מרגיש שמשהו ממש חסר לי... בכל אופן,יש לי שעון SEIKO כזה: ועוד אחד של SECTOR 975: את שניהם קניתי בחו"ל..
  24. ומי שחרא צף.
  25. העדפה של רכב קוריאני על פני יפני (ע"י לקוח פרטי),באה בד"כ בגלל אילוצי תקציב. המכוניות הקוריאניות נחותות מהיפניות בכל פרמטר שאני רק יכול לחשוב עליו..(החל מטכנולוגיית מנועים וכלה באיכות חומרים..) כמו שמישהו כבר אמר לפני - תשלם פחות תקבל פחות. יונדאי למשל ממוקמת כ"כ גבוה בטבלת המכירות בעיקר בזכות האספקה המאסיבית של אלנטרות אקסנטים וגטסים לחברות הליסינג וההשכרה.. והרבה פחות בגלל המכירות שלהם ללקוחות פרטיים.
×
×
  • תוכן חדש...