אתה ממש מומחה גדול אה??
אמינות קרובה לרצפה? פחחחחחחחחחחחחחחחחח. (סליחה)
VW לא יודעים לייצר מכוניות? פחחחחחחחחחחחחחחחחח. (סליחה)
תאמין לי שיש כ"כ הרבה יצרנים שיש להם הרבה מה ללמוד מVW...
האמינות של VW גבוה במידה מספקת,ואם תטפל בה כמו שצריך היא לא תעשה בעיות.
ואני אומר זאת מנסיון,ואני לא אתחיל לפרט עכשו את כל הפולקסוואגנים שהיו בבעלותי ובבעלות משפחתי.
הגיר שלך נשרף 5 פעמים? אולי נפלת על "למון"...(כן,זה קורה גם במשפחות הכי טובות.. )
גירים נשרפים זה לא תופעה נפוצה במיוחד בMK3.
השכנה שלך לא הצליחה להתניע GTI 02? בעיה שלה,כנראה היא לא שמה לב למה שקורה עם האוטו ולא מטפלת כמו שצריך.
אני מחזיק עכשו את הGTI השנייה במספר שלי והיא מראה אמינות טוטאלית..(גם הראשונה הראתה)
נכון,יש בעיות מסוימות..אנ לא אומר שלא.
האמינות בMK4 ירודה יחסית לדורות הקודמים,אבל אין בMK4 שום בעיית אמינות כ"כ קריטית שיכולה למנוע קנייה..
אז אל תפחיד אנשים סתם ככה אוקיי?!
פאק..גרמת לו לחשוב שVW זה איזה גרוטאה מתפרקת..
וזה לא!
מיכאל,
שעכשו צריך ללכת לקחת רגיעון...