Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. איך שהבנתי,מה שזה עושה זה בעצם לתת תערובת עשירה מדי שלא לצורך.. המנוע יקבל יותר דלק בלי שלמעשה יהיה לו יותר אוויר,ומה שתקבל זה קרוב לוודאי ירידה בביצועים. בקיצור: לא הייתי מתעסק עם זה.
  2. מזל שאין פרות מעופפות אה...? :lol:
  3. http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=1618 זה עונה על השאלה?
  4. בלוי יצחק באמת אין...מוזר. בכל אופן,מישהו פה בפורום (או בפורום אחר) אמר שצריכים להוסיף 15% למחירון שה1.6...(אבל אני לא יודע עד כמה זה נכון ) והתוצאה תהיה המחירון של ה1.9.
  5. http://www.carfolio.com/
  6. אתה ממש מומחה גדול אה?? אמינות קרובה לרצפה? פחחחחחחחחחחחחחחחחח. (סליחה) VW לא יודעים לייצר מכוניות? פחחחחחחחחחחחחחחחחח. (סליחה) תאמין לי שיש כ"כ הרבה יצרנים שיש להם הרבה מה ללמוד מVW... האמינות של VW גבוה במידה מספקת,ואם תטפל בה כמו שצריך היא לא תעשה בעיות. ואני אומר זאת מנסיון,ואני לא אתחיל לפרט עכשו את כל הפולקסוואגנים שהיו בבעלותי ובבעלות משפחתי. הגיר שלך נשרף 5 פעמים? אולי נפלת על "למון"...(כן,זה קורה גם במשפחות הכי טובות.. ) גירים נשרפים זה לא תופעה נפוצה במיוחד בMK3. השכנה שלך לא הצליחה להתניע GTI 02? בעיה שלה,כנראה היא לא שמה לב למה שקורה עם האוטו ולא מטפלת כמו שצריך. אני מחזיק עכשו את הGTI השנייה במספר שלי והיא מראה אמינות טוטאלית..(גם הראשונה הראתה) נכון,יש בעיות מסוימות..אנ לא אומר שלא. האמינות בMK4 ירודה יחסית לדורות הקודמים,אבל אין בMK4 שום בעיית אמינות כ"כ קריטית שיכולה למנוע קנייה.. אז אל תפחיד אנשים סתם ככה אוקיי?! פאק..גרמת לו לחשוב שVW זה איזה גרוטאה מתפרקת.. וזה לא! מיכאל, שעכשו צריך ללכת לקחת רגיעון...
  7. אני הייתי יורד מזה.. יש מספיק קורולות 98 עם 100K ומטה..
  8. אני לא חושב שזה מעיד על משהו מיוחד... רק על העובדה שהן נפלטו מליסינג..(כמו שנפלטות גם המון קורולות ומאזדות)
  9. "שברולט" AVEO = דייהו לאנוס?
  10. אני בוחר פה בגולף. יפניות למינהן (למרות שהן מציעות תמורה טובה למחיר) לא ממש מדברות אלי..כנ"ל לגבי צרפתיות.. הייתה לי פה דילמה בין שלישיית VAG (עם דגש על הלאון) לבין האסטרה החדשה, (שאותה אני כמעט לא מכיר,אבל אני מניח שהיא איכותית מאוד) ובין הגולף MK5.. הגולף זכתה בעיקר בגלל תא נוסעים איכותי, בגלל העיצוב (שלמדתי לאהוב בזמן האחרון) וכמובן בגלל החיבה לVW.. נ.ב - בעצם גם האסטרה נראת טוב מאוד ובעלת תא נוסעים איכותי...מממ...בחירה קשה.
  11. ראיתי פעם 2 ילדים מתווכחים לגבי האוטו הזה.. 1 טען שזה Z3 סטיישן () מקורית, השני טען שזה Z3 רגילה שדודי עשה (?!) אותה סגורה. :lol: נ.ב - אני ממש לא מסכים עם מישהו פה שאמר שהאוטו מכוער...האוטו מדהים.
  12. אני מתכוון לסוברואים באופן כללי...(כי פותח הת'רד לא ציין איזה סובארו יש לו..) אני מניח שיש גם לא מעט אימפרזות ולגאסים בפירוקיות..
  13. אפשר כמה שאלות? האם עשית למיאטה שלך "דיאטה" באמצעות קרבון? אם כן,אז כמה הצלחת להוריד? מה היחס משקל\הספק של המיאטה? והאם יצא לך למדוד קוורטר? אם כן,אז מה התוצאה? מצטער על כל השאלות..פשוט זה מעניין אותי.
  14. אני מניח שבפרוקיות שוכבות להן לא מעט סוברואים...
  15. "רבנגה סיפר לשוטרים, כי לאחר שיצא מהבר ראה כלב "סקסי, שהתנהג בצורה מגרה". הוא תפס אותו ולקח אותו אל מאחורי השיחים, שם ניסה לאנוס אותו." :lol: נ.ב - מעניין אם קיימת קבוצת תמיכה לכלבים נפגעי תקיפה מינית...
  16. אני בחרתי באיביזה\פאביה\פולו. עם עדיפות לפולו בגלל העיצוב החמוד (מיני מרצדס E.. ) ובגלל החיבה לVW.
  17. אני חושב שרוב האנשים פה יעדיפו שתרשום פשוט באנגלית.. לקרוא "טראנסלית" זה מאוד מאוד מעצבן..(אותי לפחות. )
  18. פעם פירסמתי משהו דומה.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=41951&highlight=%F0%F9%E9%ED וזה ננעל במהרה..
  19. תוודא שהאי-מייל שלך לא מסווג את הודעת האישור כדואר זבל ומוחק אותה.
  20. התשובה פשוטה: זה בולשיט! סתם עוד אחד מה"טורבואים החשמליים\מדהימים\קסומים\עושי נפלאות"...
  21. אני כבר מרגיש את הדיון הזה הולך לכיוונים לא רצויים... אולי נמשיך לדון בד"ר תחת?
  22. VW RaCiNg

    טולדו 2 (ומתחרותיה)

    הטולדו נראת זוועה, הבורה נראת נחמד מאוד. אגב - למה הם עדיין לא נפטרים מהמנוע 1.6 המיושן שלהם? (102 כ"ס..) לא הגיע הזמן להחליף אותו ב1.6FSI?
  23. אמינות מופלגת...זה המאפיין העיקרי שלה.. בתחומים אחרים היא בינונית למדי,אך בכ"ז מספקת כמשפחתית שלא דורשים ממנה יותר מדי.
  24. הC6 מוזרה מאוד מאוד...מכוערת אפשר לומר.. הצורה הכללית ל הרכב בסדר,אבל עיצוב הפרונט והאחוריים פשוט מזוויעים. מיכאל, שמצפה מהם למכוניות יפות יותר בעתיד..
  25. אני אסביר משהו: מתנ"א מתפקדת בראש ובראשונה כגוף שתפקידו לאסוף כספים מהציבור..(בדומה למס הכנסה.) לכן לא מעניין אותם אם הדו"ח הוא הגיוני\מוצדק או לא,הם נותנים אותו וזהו..זה כל תפקידם. משתתף בצערך.
×
×
  • תוכן חדש...