Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. אין לבנאדם בושה?? זה פשוט חולני.. לשים את האמבטיה במסדרון??
  2. לא שזה מפריע למישהו,כן?
  3. A3 בשבילי. הA3 ניצחה בעיקר בגלל העיצוב היפה ביותר לדעתי.. ובכלל.. בגלל האיכות הכוללת.
  4. ושכחתם להזכיר את ה316...(לא שבאמת יש סיבה להזכיר אותה..היא הרי כרכרה. )
  5. באופן רשמי,היא מעולם לא נחתה פה. אין יבוא סדיר..אלה שנמצאות פה כולן ביבוא אישי. והנה המבחן שדיברתי עליו,תקראו - מעניין. http://www.moto4x4.co.il/motocar/news/news.asp?id=3826 רשום שם שיש מספר חד ספרתי של מכוניות כאלה בארץ..(לא הייתי קורא לזה "לא מעט".. )
  6. SENTO, א.יש גם בנאדם שנפגע ע"י ברק איזה 10 פעמים...(talk about bad luck... ) אני יודע שגם הדברים הכי לא סבירים יכולים להתרחש.. ב.חס וחלילה שלכולן יהיה 180!! יש גם אודי עם 179.9723 כ"ס!! ויש גם עם 181.3466!!! מדהים!! :shock: בסדר,יש סטיות...אבל הרוב 99% זהה..(פה אתה מסכים איתי,כן?) וגם כשיש סטיות הם קטנות ביותר.. נראה לך הגיוני שבפס ייצור של אוטו שאמור להיות לו 110 בקראנק (!!), פתאום יוצא אקזמפלר 1 שיש לו 130 בגלגל?! (ואחרי צ'יפ וצנרת יש לו 140?!)
  7. גם עם מנוע של גלאנט עדיין זה לא הגיוני. אולי עם מנוע של EVO כן.. מנוע של גלאנט מוציא איזה 130 בקראנק,אז בגלגל בטח שהוא לא יוציא 140.
  8. חונה ליד הינומה מוטורס? אגב - "הגה" עשו נסיעת מבחן עליו,אפשר לקרוא באתר שלהם.
  9. כן..ההסבר שלך ממש הגיוני. ההסבר היחיד שהגיוני יותר משלך זה התערבות אלוהית... מכוניות זה לא כמו ענבים (בציר טוב אמרת!?),אחד יוצא טעים אחד יוצא מקולקל ואחד יוצא גדול פי 2 מהאחרים... הסבירות שמה שאתה אומר נכון היא 0.0001%. ההסבר ההגיוני שלי לתופעה המוזרה הזאת זה מתקן דיינו לא תקין... כי שום כריזמה בעולם לא תתן 140 כוח בגלגל רק עם צ'יפ וצנרת..פשוט אין דבר כזה.
  10. ישנה...אבל ממש לא ברמות שאתה מתאר.
  11. לא רק שהטענה המקורית שלך בנוגע ל140 כ"ס מגוחכת.. (בעזרת צ'יפ ואגזוז בלבד!! ) עכשו אתה גם טוען שזה נבדק על דיינו וזה בעצם 140 כ"ס בגלגלים? אין לי מושג כמה כוח בגלגל יש לכריזמה סטנדרטית...בטח איזה 90 פלוס מינוס.. אז רק בעזרת צ'יפ ואגזוז (דוד פתוח?או צנרת שלמה..לא שזה כ"כ משנה.. ) הוא קיבל תוספת של 50 כ"ס בגלגל (!!!). ההגיון חוגג אה?
  12. VW RaCiNg

    King of Europe - 1/4 Mile drag racing

    הRS4 של DAHLBACK הולכת לשבור לכולם ת'עצמות... ואני מקווה לראות שם גם נציגות ישראלית,בהחלט יש בארץ מכוניות ואנשים שיכולים להביא הרבה כבוד.
  13. http://forums.vwvortex.com/ מאגר מידע עצום ומקצועי ביותר.
  14. אף 1 לא יודע?
  15. לפרויקט שכזה יש לא מעט חסרונות באמת:לא חוקי,יקר מאוד,לא בטיחותי במיוחד. וכדי שלא תמצא את עצמך מרוח על קיר בפניה הראשונה שתתקוף,אני ממליץ בחוזקה לשפר גם שילדה\אחיזה\בלמים. ופרויקט כזה של החלפת מנוע זה לא בדיוק PLUG & PLAY...זה דורש החלפה של פחות או יותר כל הרכיבים שיש באוטו. אם אתה רוצה עוד פרטים,נראה לי שראיתי פעם בוורטקס פרויקט של השתלת 1.8T בMK2.. לך לוורטקס ותקרא קצת..תראה במה זה כרוך ואיך זה הולך.
  16. אהלן..יש לי שאלה. ככה נראה הפרופיל משתמש שלי: הודעותסה"כ הודעות: 330 (1.20 הודעות ביום) מצא את כל ההודעות של VW RaCiNgמצא את כל הנושאים שנפתחו על ידי VW RaCiNg מופנים: 1 מה זה "מופנים"? מי מופנה אלי? למה איך וכמה? תודה.
  17. לי נראה שאתה קצת טועה. הGTI עושה 0-100 במשהו כמו 8.5 שניות..יש לה 150 כ"ס ומשקל של קרוב ל1300. לMK2 שלו אחרי ההשתלה יהיה 150 כ"ס ומשקל של כ1100 = יחס משקל\הספק טוב יותר = תאוצה טובה יותר.
  18. לאיזה גולף מודרנית אפשר יהיה להשוות אותה? לא יודע,אולי לV6..כי היא בטוח תהיה מהירה יותר מהGTI.. (מהGTI MK4,כי ה5 אמורה להיות חזקה יותר וקלה יותר מה4) MK2 עם 1.8T מושתל אמורה להיות מהירה יותר מהגולפים החדשים. הMK2 היא ממש משקל נוצה לעומת אחותה השמנה הMK4.
  19. הנה התמונה מהאווטר שלי בהגדלה: ומאחורה: והנה מה שסדנת ZENDER עשתה איתה: ומאחורה: לדעתי זה מדהים. והיא (כמו גם כל הגולפים שקדמו לה) נראת הרבה יותר טוב ב3 דלתות.
  20. איזה צורה יש לך? MK2 או MK3? בכל אופן,עד כמה שידוע לי בשניהם אפשר לשתול 1.8T.
  21. אתה צודק לחלוטין בנוגע לG60. אבל אם זכור לי נכון השנה האחרונה של הMK2 היא 91,והוא דיבר פה על 92.
  22. ב92 אין גולף 1.8T. אם אתה מדבר על הGTI MK3,אז היא מצוידת במנוע 2.0 אטמוספרי. (ויש אותה בארץ במספרים מאוד מאוד מצומצמים,כולן ביבוא אישי)
  23. הגולף 5 היא פלטפורמה מצוינת לשיפורים חיצוניים. תריץ חיפוש בגוגל ותראה מה ABT,ZENDER,OETTINGER וכו' עשו לגולף 5... לא פחות ממדהים.
  24. גם אני קיבלתי כמה הודעות שגיאה (PAGE NOT FOUND) בימים האחרונים.. אולי זה בגלל עומס או משהו..
  25. אני חושב שאתם יכולים להרגע,ממש לא נראה לי הגיוני שהחוק יופעל רטרואקטיבית.
×
×
  • תוכן חדש...