SENTO,
א.יש גם בנאדם שנפגע ע"י ברק איזה 10 פעמים...(talk about bad luck... )
אני יודע שגם הדברים הכי לא סבירים יכולים להתרחש..
ב.חס וחלילה שלכולן יהיה 180!!
יש גם אודי עם 179.9723 כ"ס!! ויש גם עם 181.3466!!!
מדהים!! :shock:
בסדר,יש סטיות...אבל הרוב 99% זהה..(פה אתה מסכים איתי,כן?)
וגם כשיש סטיות הם קטנות ביותר..
נראה לך הגיוני שבפס ייצור של אוטו שאמור להיות לו 110 בקראנק (!!),
פתאום יוצא אקזמפלר 1 שיש לו 130 בגלגל?! (ואחרי צ'יפ וצנרת יש לו 140?!)