Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. סיפור מלפני שנים. אבא של חבר היה פדנט קיצוני. היה שוטף את האוטו כל יום ועושה ווקס פעם בשבוע :shock: בחיים עד אז ומאז לא ראיתי רכב נוצץ כזה (אופל קדט 84). נסענו עם האוטו לים וכשחזרנו מהים קלטנו איזה טמבל מתיישב -עם בגד ים רטוב - על מכסה המנוע ופשוט מחליק מהמכסה וחוטף בומבה בראש מהפגוש אחד הדברים המצחיקים
  2. גם אצלי הטעם של המים בבית זוועתי ובנוסף, כמות האבנית בלתי נתפסת (כל חצי שנה נשרף לי גוף החימום בדוד המים רק בגלל האבנית). יש בריטה. כל שבועיים שלושה אני מכניס את הפילטר לסיר ומרתיח אותו ל 10 דקות. שאלתי לאנשי הסינון : האם הרתחת הפילטר פוגעת או משנה את יכולת ואיכות הסינון? לפי טעם המים אין הבדל אבל ..?
  3. לא ממש. הגוף מפתח נוגדנים לארס. המצחיק היה שבהכשה הראשונה היא לקחה את הנחש ( חי !) לבה"ח ,בתוך תיק. הרופא כמעט התעלף מפחד
  4. 9 הכשות. והסיפור המדהים מבין השאר כך היה: הנערה בת 15 למדה בתיכון בקעת כנרות. מישהו הבחין בנחש בכניסה למקלט אז כמובן שהדבר הראשון שעושים -קוראים לילדה להתמודד עם הנחש, שהיה נחשה עם צאצאים (לנחש תינוק יכולה להיות מנת ארס קטלנית כמו לנחש בוגר -שתדעו...). הילדה עייפה אחרי שיעור ספורט ,רואה את הנחש מרימה אותה ובגלל חוסר שימת לב חוטפת הכשה ביד... מרביצה קללה עסיסית אבל לא משחררת אלא מעבירה ליד השנייה ו... כמובן שחוטפת עוד הכשה הגאונים בביה"ס שלחו אות שתיסע באפניים למרפאה היא שרדה לשימחתי .
  5. לאשתי היה תחביב כשהיתה ילדה (מגיל 12) לכידת נחשים היא הצליחה לקבל 9 (!) הכשות מנחשי צפע. הילדה שקלה פחות מ-40 ק"ג והיא טוענת שהכשה זה אחלה סוטול מוות מהכשת צפע הוא נדיר וקורה כשיש רגישות לארס או מחלה כלשהי שהארס יהיה טריגר עבורה. נ.ב התחדשתי בחתימה - לא יכולתי להתאפק.
  6. fanman

    רק רציתי להתנצל

    אני מכיר דרכים יותר פשוטות להתנתק מהאתר
  7. היי, לא יפה להשאיר אותי במתח...
  8. נוסטלגיה. גם אני למדתי נהיגה על 131 סופרמירפיורי... אגב מנוע הTC שהגיע לאינטגרלה חוגג עדיין בשטח ומפיקים ממנו הספקים אסטרונומיים שהמתכננים לא חלמו עליהם בזמנו.
  9. פחות או יותר בגודל של הדגם הראשון של הקנגו . ראיתי היום לידי,נראה חביב מאד.
  10. fanman

    ילד לא חגור

    מזכיר לכם ששר תחבורה אמר : מספיק קונטרה עם הידיים על ההגה. גם הארקה בבית זה לכוסיות.
  11. דלתות שנפתחות ל90 מעלות? אפשר לחשוב למה צריך את זה , תנו לי במקום זה טורבו ומנוע קטן יותר (כן, זה מיינסטרים ואבל זה נוח) , תנו לי עיצוב מעניין , או איזה אופציה שתגרום לי לבחור בה ולא באחרות. (נורא בא לי גם להגיד מילה רעה על הנהיגה עצמה אבל אני לא יודע איך היא בגרסא החדשה.) מדי פעם אני נאלץ לנהוג באימפרזה (סליחה B3) הנוכחית וזה פשוט אסון. אני מרגיש מנותק לגמרי, דוושת הגז כאילו לא מחוברת לכלום, ההגה מוזר לי. אני מעדיף את הסוניק הנוכחית שלי (1.4) עם הלפרקון האירי השיכור שמעביר הילוכים מתי שבא לו בלי שום קשר למציאות , ההגה דווקא די בסדר. אה כן, ונחש מה? הסוניק נמכרת במחיר נמוך מהמחיר המתוכנן של האימפרזה החדשה, לדעתי האישית נראת יותר טוב ובכלליות נראת לי תמורה יותר טובה למחיר. מנוע טורבו קטן יותר? למה זה טוב? מה שחשוב יחס הספק/משקל טוב וצריכת דלק נמוכה. טורבו? אלהים ישמור,אנשים לא מבינים כמה יעלה להחליף טורבו (יתחילו למות אחרי 150000-20000 ק"מ כשהמחיר כבר נמוך והחלפת טורבו תהיה שווה 25% מערך הרכב...)
  12. fanman

    שימוש במנוע בוקסר

    גם בעולם התעופה הזעירה (אז"מ= אווירון זעיר משקל=אולטראלייט) המנוע הכי נפוץ והכי טוב (והכי יקר)הוא בתצורת בוקסר. rotax 912 במספר תצורות : 80 כ"ס,100כ"ס,115 כ"ס 130כ"ס. טווח המחירים 15.500$ עד 30.000@ לדגם הבכיר עם הטורבו. כן, רק המנוע...
  13. לא יכול לשכוח את הנסיעה הראשונה שלי ב 303 . אני בן 13 (1981) ונוסע לבד לטבריה. הייתי בשוק מנוחות הנסיעה, מהמזגן, מהשקט... למי שהיה רגיל לאוטובוסים של דן באותה תקופה אגד נראו כמו חלליות
  14. למה להגביה את האוטו ? שים עיתון ושב עליו במקום.
  15. למה היו פעם D200 בצבא ? טנדר !
  16. כל האמור בשירשור הזה (למעט עניין מכבי האש שהוא אנקדוטה מרגיזה) חשוב ! מי שלא ידע - עכשיו יודע ומי שהיסס קיבל את העיצות הנכונות. תודה לפארמדיקים החובשים ושאר בעלי המקצוע שהשכילו אותנו.
  17. לא ממש עובד. הכיבוי מבקש מהמשטרה את המודיע. ניסיתי לעשות את זה ליד הבית לגבי מדורה שלא כובתה כראוי והחלה לעכל עץ... התקשרתי למוקד העירוני והם התעקשו לקבל ממני פרטים מזהים -כמובן שסירבתי. כשדרשתי להבין למה,המוקדן ענה לי שהכיבוי דורש את שם המודיע... בסופו של דבר הלכתי לאוטו הוצאתי את המטף וכיביתי את השריפה. הלכו 20 שקל ,כפרה. אבל לא קיבלתי חשבון של 1000-2000 ש"ח על הוצאת צוות כיבוי. נבלות !
  18. יש הרבה דברים "מעניינים" בהתנהלות הרשויות מול מי שרוצה לעזור. דוגמה : לפני כמה חודשים טסתי עם חניך באיזור השרון וראיתי שריפה גדולה בשדה בור. החניך שלי ,כולו התרגשות, אומר לי שחייבים להודיע למכבי אש ושאפשר לתת להם נ.צ והכוונה מהאוויר וכו'... לצערי הייתי חייב לצנן את להט הקרב שבו ולעצור אותו מקריאת העזרה כלקח ממקרה קודם -שאירע כשנה קודם- מקרה שבו חבר טס באותו איזור ,ראה שריפה,דיווח למכבי האש ובסופו של דבר קיבל הודעת תשלום על סך 8000 ש"ח הוצאות כיבוי. העניין עומד כרגע בבימ"ש...
  19. כיוצאים ממקום כזה ,מתקשרים לחבר ואומרים בקול רם משהו כמו : אין כאן רכבים לתקציב שלי ,אז מה כן אפשר לקנות ב200.000 שקל? "...
  20. המנועים האלה מגיעים להספקים מדהימים. הבעיה שהגיר כושל בהספקים של 600 כ"ס וצפונה. אני אסתפק ב500:twisted:
  21. יש גם יום ביטול מאסר. זה יום סודי שבו כל אסיר יכול להתקשר ולבקש שישחררו אותו
  22. אם אתם "משכירים" מכוניות,מה הבעיה? תבחרו אחת מהצי שבמגרש. אם אתם שוכרים אז אין בעיה לפנות לסוכנויות ולברר ...
  23. הקילומטרז' אינו הבעיה. הבעיה- הצורה הברוטלית בה נוהגים ברכבים .
  24. לפני 20 שנים היתה לי פיאט פנדה .הסטרטר החליק,פירקתי,החלפתי ,שפיץ או פלסטיק או איזה שטות אחרת -תיקנתי. חבר קפץ לביקור בדיוק שהרכבתי את הסטרטר חזרה והוא ניסה "לעזור לי" ,שכח לחסר איזה חוט חשמלי כלשהו ו...הלך האלטרנטור. ממש מדכא ,נאלצתי לתקן גם אותו.
×
×
  • תוכן חדש...