דלתות שנפתחות ל90 מעלות? אפשר לחשוב למה צריך את זה , תנו לי במקום זה טורבו ומנוע קטן יותר (כן, זה מיינסטרים ואבל זה נוח) , תנו לי עיצוב מעניין , או איזה אופציה שתגרום לי לבחור בה ולא באחרות. (נורא בא לי גם להגיד מילה רעה על הנהיגה עצמה אבל אני לא יודע איך היא בגרסא החדשה.)
מדי פעם אני נאלץ לנהוג באימפרזה (סליחה B3) הנוכחית וזה פשוט אסון. אני מרגיש מנותק לגמרי, דוושת הגז כאילו לא מחוברת לכלום, ההגה מוזר לי. אני מעדיף את הסוניק הנוכחית שלי (1.4) עם הלפרקון האירי השיכור שמעביר הילוכים מתי שבא לו בלי שום קשר למציאות , ההגה דווקא די בסדר.
אה כן, ונחש מה? הסוניק נמכרת במחיר נמוך מהמחיר המתוכנן של האימפרזה החדשה, לדעתי האישית נראת יותר טוב ובכלליות נראת לי תמורה יותר טובה למחיר.
מנוע טורבו קטן יותר?
למה זה טוב?
מה שחשוב יחס הספק/משקל טוב וצריכת דלק נמוכה.
טורבו? אלהים ישמור,אנשים לא מבינים כמה יעלה להחליף טורבו (יתחילו למות אחרי 150000-20000 ק"מ כשהמחיר כבר נמוך והחלפת טורבו תהיה שווה 25% מערך הרכב...)