Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. כפי שציינתי מקודם, בכ"ס סבוארו במצב נסיעה ומאחוריה מיקרובוס של סוזוקי (כנראה מודל 87) על בלוקים.
  2. irork

    מדור איתור "קרובות"

    הפולקסוואגן 651751 היית בעצם פיאט 128 סטיישן, רכב חביב ביותר, מישהו יודע על אחת כזו?
  3. איזה קווים יפים יש לה, כאילו עכשיו יצאה מהמפעל. צריך לארגן מפגש פיאטקלסיקו בשבילה
  4. בשדה בירקונה, מיניבוס וולפקסואגן דור 2, נראה מרחוק בר שיפוץ.
  5. irork

    סגירת מעגל?

    מוכר? סתתתםםם, כמה טוב שחזרה הביתה. הרכב נראה מהמם.
  6. כל הכבוד על הערנות ומזל שאין פגיעות בנפש, אבן כזו יכולה בשקט לשבור שימשה ולפגוע בנוסעים.. הצלחת לרשום את המספר של המשאית?
  7. אני תמיד חשבתי שהאונו עשתה עליה רק ב 84.
  8. נראת כמו אותה אחת שראיתי לפני 4 שנים בקרית אונו
  9. קראתי את התגובות ויש לי כמה שאלות: 1) מה לגבי שמירה על המקוריות? אם נתחיל להחליף רכיבים ברכב בחדשים יותר האם אנחנו לא חוטאים ולבסוף מקבלים רכב חדיש במראה ישן? 2) האם החלפה להצתה אלקטרונית יכולה לשפר את תצרוכת הדלק? 3) יש לי פגארו ישן עם פלטינה וקבל, האם ניתן להחליף לו גם לאלקטרונית? תודה אורן
  10. אם הייתה לך רק גולף אחת אז הייתי אומר תשאיר אותה ותגשים את החלום. אבל 2 גולפים אני הייתי מוותר על אחת משאיר את זו שאתה אוהב ומתחיל לחפש קורטינה.
  11. מצטרף לכל קודמיי, אל תמכור את הרכב!, הרבה זמן לא ראיתי אופל כזו ונראה שהיא בסיס טוב להתחלה. קח את הזמן ותשפץ בקצב שלך ותשתדל להנות מהתהליך ובסוף התוצאה תהיה רכב יפה ונדיר וסיפוק עצמי.
  12. בכ"ס, פיאט 127 שנת 82, 3 דלתות, עם שלט למכירה.
  13. תתחדש ותהנה, הרכב חמוד ומתאים לרכב אספנות ראשון.
  14. מה עם המסחרית שמסתתרת ליד האופל הכתומה? זה פולקסווגאן? ותודה רבה על התמונות, בהחלט מאוד מרגש לראות את האנגר.
  15. מה אתם רוצים ממנו, הוא אספן ארנקים!
  16. יש תמונות?
  17. צילומים יפים מאוד, גר בקרית אונו?
  18. מהתמונות נראה לי שהסיפור מצוץ מהאצבע.
  19. משתדל להנות מכל רגע
  20. כמו כן גם עלות הבדיקה עצמה יותר זולה לרכבים עד שנתון 94.
  21. הי עודד, תודה על העצה, שמועים על המנוע שהשמן לא מתאים והרכב גם מוציא עשן בהתנעה הראשונית. אני אחפש את השמן שהמלצת ונראה אם יש שיפור. יש לך מושג מי מתמחה בכיוון שסתומים ברכב כזה?
  22. רציתי רק לשתף שנתקלתי באיי ביי בערכה מקורית לשידרוג מנורת החום מנוע והחלפתה בשעון. היה חסר לי מאוד שעון טמפרטורה ואני לא אוהב לדעת שהמנוע מתחמם רק כאשר הנורה נדלקת. הערכה הגיעה תוך כמה ימים וכללה הוראות התקנה , את היוניט וגם החלפה של הכיסוי הקידמי. ההתקנה היית פשוטה והכל עובד נהדר.
×
×
  • תוכן חדש...