לחברי הפורום שלום
אני מעוניין להחליף את מערכת הפליטה מהסעפת ועד הקצה. מישהו יכול להמליץ על איש אגזוזים באזור פ"ת כפר סבא לצורך בניה מחדש של מערכת כזו?
בעבר היה בכפר סבא - אגזוזי כפר סבא שעשה דברים כאלו, אבל הוא נסגר.
תודה
בשיטוטי בפורם ניתקלתי בתמונה הזאת ממפגש מלפני כמה שנים. הפיאט נראת מדהים, למישהו יש מושג מה עלה בגורלה?.
זכורה לי אחת דומה מאוד לפני עשרים שנה בפתח תקווה. אז הושתל לרכב מנוע של אונו טורבו, האם זה הרכב?
תודה
זו לא נראת כמו לנצי'ה. נראה לי שזה אופל אסקונה 5 דלתות או אמריקאית אולדסמוביל או ביואיק. הפיאט 127 נראת במצב סביר לא?
יש מכונית בצבע בורדו מתחת לאודי 80, מישהו מזהה? הא ם זו יכולה להיות פיאט 128 סטיישן?