Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. האם לדעתכם בפיאט צריך? זה בלוק אלומיניום
  2. אם כבר עלה הנושא, האם צריך לשים בכל רכב אספנות את התוסף?
  3. ודי לנסיעות עם הרכב בבוקר לעבודה
  4. אני לא יודע לגביכם, אבל אני כבר הרבה זמן לא ראיתי אונו מהדור הראשון.
  5. הוא התכוון לאשתו!
  6. איזה שיחזור מדהים! זה גירסת טנדר?
  7. תתחדש ותהנה מהשיפוץ. רכב חמוד ביותר ולא משנה מאיזה מוצא. אולי אין לה חלודה דווקא בגלל שהיא ספרדיה? צביקה, האם מתוכנן מפגש נוסף?
  8. הי גיא אם אתה זוכר אני הייתי בבעיה דומה. לדעתי תמיד עדיף המקורי. אני פירקתי את שלי ועבדתי עליו לאט לאט בבית, סתמתי חורים שייפתי ושוב סתמתי חורים. לא יצא מושלם אבל להביא חדש מחו"ל זה סיפור יקר אם תצליח למצוא. השאלה כמה רע המצב שלו, יש לך תמונות?
  9. irork

    גיבוב פרסומות רכב

    מעלה זיכרונות. מה קרה באמת לג'יפ דאסטר? האם שרדו? והפרסומת של יונדאי נראת לי שייכת יותר לשנות התשעים.
  10. מה בדיוק הבעיה?
  11. הכן זו פיאט 128 דור 1, חבל כי הרכב נראה די שלם.
  12. יש מצב שאני יכול, תלוי מתי.
  13. פשוט זה נראה כל כך מתאים, וחוץ מזה למה שבעצם אלפא לא תייצר רכב כזה? אני יודע שיש אלפות סטיישן אז בעצם למה לא?
  14. לא יודע, לי זה נראה מקורי
  15. יש גם אחת צהובה בכפר סבא באזור תעשיה, שייכת למוסך אופנועים, אין עליה שלט למכירה, דרוש פחחות, אבל שווה לשאול
  16. irork

    טיוליי ג'יפים-לאן?

    כחבר מועדון, האם הטיולים מיועדים רק לקשישים או גם ליפנית צעירה בת 22?
  17. irork

    מבצע סבתא סוסיתא

    עשית מצווה! הצבע הקודם היה איך לומר... לא מתאים. הצבע החדש נראה פנטסטי ומנאמן למקור.
  18. נראת כבסיס מצויין, בהצלחה.
  19. איזה יופי, הבודי נראה במצב מצויין. בהצלחה
  20. תודה! זה משנה אם זה סינטתי או חצי סינטתי?
  21. מישהו יכול לומר איזה שמן מנוע הכי עדיף לרכב לפיאט?
  22. כתוב מאחורה, אלפא סוד. כנראה שנת 82 או 83.
  23. זאת הצהובה. ויש עוד אחת בכ"ס, כחולה בגרסת טנדר
×
×
  • תוכן חדש...