Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. משהו ראה או בדק את הפיאט 124 ספיידר שנת 1970 ויכול לומר קצת על מצבה? http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=&FromYear=&UntilYear=1980&Hand=&fromPrice=&untilPrice= תודה
  2. המסחרית זה וויליס משנות ה 60 והאדומה נראת כמו אופל קדט
  3. irork

    תאונה עם רכב אספנות

    קצת בעיה למצוא כזה חלון
  4. לכל מי שעדיין מתעניין בקדילאק, מספר הטלפון שפירסם המוכר על הרכב הוא 054-3976192
  5. היית אחת כזו בפתח תקווה, ראיתי אותה לפני כ 15 שנה בחניה מקורה בבית בשכונת עין גנים. היא היית בצבע שחור ונראתה טוב. קשה לי להאמין שהיא עוד שם אך בהזדמנות אני אבדוק.
  6. במושב משמר השבעה ניצפו בשדה שתי סוסיתות במצב סופני
  7. הערב הרכב הוכנס לחניה פרטית, ייתכן שכבר נימכר, אמשיך לעקוב.
  8. בקרית אונו קדילק קופה דה וויל שנת 1972 יד שניה למכירה במצב מדהים. אם יש מעוניינים אני אקח טלפון.
  9. זה כנראה מיועד לתיירים. אחרת איך יתכן שיהיה עוד אוויר בגלגלים.
  10. פגוש אחורי של פורד קורטינה דור 2 מסוף שנות השבעים במצב חדש 050-7253719
  11. למכירה ספר רכב של היינץ לוולבו 144,145 משנים 1966 - 1973 הספר שמור הייטב ונקי ארן050-7253719
  12. סט פאקונג ראש לאופל אסקונה 1600 משנות השמונים, ארן 050-7253719
  13. שלום עשיתי תמונות של הפגוש ואני הפרסם אותם. זהו פגוש אחורי יכול להיות של פורד קוטינה מסוף שנות השבעים או ב.מ.וו. הפגוש במצב חדש, 050-7253719
  14. לחברי הפורם שלום לפני 10 שנים היית לי פיאט 128SL שנת 1974. הרכב היה ברשותי ונמכר ב 1997. ידוע לי שלאחר כחצי שנה הרכב הורד מהכביש. כיצד ניתן לאתר את הרכב אם ידוע לי רק המספר רישוי? לציין שמכרתי אותו לאדם מפ"ת. היית רוצה לנסות למצוא את הרכב ולהחזיר אותו לכביש, האם זה בכלל אפשרי? תודה
  15. שלום לחברי הפורם הנני חבר חדש ומצאתי במחסן כמה פריטים יד שניה. סט פקום ראש לאופל אסקונה או קדט 1600 משנות ה 80. כמו כן פגוש ניקל שהיה שייך לפורד אסקורט או קורטינה ישן אני לא כל כך בטוח. למעוניינים צרו קשר טלפוני.
  16. שלום לחברי האתר שמי ארן והנני חבר חדש באתר זה, אני מתעניין במכוניות ישנות ומיוחדות. בעברי היית לי פיאט 128 ספורט 1974 במשך 7 שנים. לאחר מכן החלטתי ללכת על רכב שונה ויוותר חזק אז עברתי לסמוראי 87 בחמש השנים האחרונות אני מחובר לפגארו 1991 מהבודדים שיש בארצנו. לכל מי שמשפץ פיאט 128 ספורט, אני אשמח לשתף ולעזור מניסיוני והכרותי עם הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...