דיון מעניין, אך יש לי מספר הערות
1) בבדיקות שנערכו לגבי רכבים היברידיים מסתבר שהרכב לא כל כך חסכוני וכי קיימים רכבים חסכונים ממנו מונעים דיזל.
2) תאי דלק, הנושא עדיין רחוק מלהיות כדאי, העניין עדיין בשלבים ראשונים של פיתוח וזה לא ייקרה ב15 השנים הבאות.
3) רכבי מימן, ראו כתבה שנעשתה במגזין אוטו מלפני שנתיים על ב מ וו מונעת מימן, טווח נסיעה קצר + לוגיסטיקה מסובכת ביותר על מנת לאחסן את המימן.
4) הבעיה היא לא מצבורי הנפט אשר קטנים כי אם ההתחממות הגלובלית, מכאן תבוא התקווה לצימצום הזיהום והמעבר לרכבים חשמליים ומי יודע אולי גם סולריים. הורדת המיסים על רכבים חשמליים + פיתוח התשתיות = שינוי משמעותי לכיוון אוויר טוב יותר.